سئو

کتاب آموزش جامع سئو سایت های چند زبانه

آموزش جامع سئو سایت های چند زبانه

نویسنده: DeepCrawls51 صفحهانگلیسی

در کتاب راهنمای جامع برای سئو سایت های چند زبانه هر سه روش به صورت دقیق بررسی شده و نقاط ضعف و قوت آنها معرفی میگردد. همچنین اشتباهات رایج و تکنیک های کاربردی برای راه اندازی یک سایت چند زبانه به شما آموزش داده میشود.

زمانیکه کسب و کار شما در یک کشور یا زبان مشخص موفق میشود احتمالا به فکر توسعه آن در کشورهای دیگر خواهید افتاد. در این زمان با یک مشکل جدی مواجه خواهیم بود؛ دیجیتال مارکتینگ! تکنیک ها و استانداردهای بازاریابی دیجیتال براساس کشور و زبان کاملا متفاوت است. تکرار یک استراتژی موفق در کشوری دیگر میتواند به یک شکست بزرگ تبدیل شود و یا برعکس.

در این کتاب راه اندازی یک کسب و کار بین المللی مورد نظر قرار گرفته که مهمترین روش بازاریابی آن سئو است. نویسنده کتاب نگاه عمیق تری به مسئله داشته و فصل اول را جدای از سئو به موضوع شناخت مخاطب اختصاص داده است. در ادامه تکنیک های مورد نیاز برای راه اندازی یک وب سایت چند زبانه و موفقیت در سئو را آموزش می دهد.

یکی از مهمترین سوالات در راه اندازی سایت های چند زبانه انتخاب آدرس برای زبان های مختلف است که با سه روش انجام میشود:

  1. راه اندازی هر زبان در یک دامنه مجزا
  2. راه اندازی هر زبان در یک زیر دامنه
  3. راه اندازی هر زبان در یک فولدر

در کتاب راهنمای جامع برای سئو سایت های چند زبانه هر سه روش به صورت دقیق بررسی شده و نقاط ضعف و قوت آنها معرفی میگردد.

همچنین اشتباهات رایج و تکنیک های کاربردی برای راه اندازی یک سایت چند زبانه به شما آموزش داده میشود. همه این اطلاعات تنها در 51 صفحه جمع آوری شده و نحوه صفحه بندی و ارائه محتوا در این کتاب بسیار عالی است.

سفر به آینده سئو؛ ماجراجویی در اعماق گوگل

Websima56 صفحهفارسی

در دنیای سئو، آینده دور نیست! از نحوه نمایش نتایج گرفته تا رفتار کاربران هنگام جستجو در گوگل به سرعت در حال تغییر است. آنچه در این کتاب می‌خوانیم صحبت در مورد آینده‌ایست که حتی همین امروز هم شاهد تاثیرات آن بر نتایج جستجو هستیم.

دانلود رایگان

الگوریتم های گوگل، بازدید رایگان از باغ وحش گوگل

Websima120 صفحهفارسی

موفقیت در سئو نیازمند کسب دانش و تجربه بسیار است، بهترین نقطه برای شروع یادگیری شناخت عملکرد گوگل هنگام بررسی و رتبه بندی سایت ها است و برای اینکار شناخت الگوریتم های گوگل اولین قدم خواهد بود.

دانلود رایگان

دانلود رایگان

کتاب سئو کلاه سیاه، چیزهایی که بهتر است ندانیم!

Websima100 صفحهفارسی

در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

دانلود رایگان

کتاب میدان نبرد در سئو

O’Reilly Media204 صفحهانگلیسی

کتاب میدان نبرد در سئو؛ استراتژی های برنده برای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، راهنمایی کاربردی برای موفقیت در سئو است. این کتاب تنها به معرفی استراتژی های سئو بسنده نکرده و تلاش میکند درک درستی از آنالیز و هدف گذاری را به شما منتقل کند.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو محلی

SEJ170 صفحهانگلیسی

سئو محلی در واقع مجموعه فعالیت های ما برای کسب جایگاه بهتر در عبارت هایی است که به یک موقعیت مکانی مشخص یا یک کسب و کار محلی اشاره دارند. این فرآیند شامل تولید محتوا، رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و لینک سازی خواهد بود.

دانلود رایگان