سئو

گسترش کسب و کار با شبکه های اجتماعی

اگر به دنبال گسترش کسب و کارتان هستید تا آنجا می توانید ارتباطاتتان را گسترش بدهید و مخاطبان خودتان را پیدا کنید. شبکه‌های اجتماعی مکانی به وسعت دنیاست تا شما را به یک برند جهانی تبدیل کند

افزایش سرنخ

بر اساس گزارش 2017 Social Media Examiner’s Marketing Industry، بیش از 65 درصد از کسب و کارهای کوچک برای افزایش سرنخ در رسانه های اجتماعی هستند.

اما بزرگترین مزیت استفاده از رسانه های اجتماعی فقط سرنخ ها نیست. این توانایی تولید سرنخ های بسیار واجد شرایط از طریق هدف گیری پیشرفته است.

و با این حال، در یافته‌های Ascend2، ثابت شد که بهبود کیفیت سرنخ‌ها مانع بزرگی برای موفقیت است.

بنابراین چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی برای غلبه بر این مانع و بهبود کیفیت سرنخ ها برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید؟

یک مکان عالی برای شروع، تبلیغ محتوای دروازه‌دار در رسانه‌های اجتماعی است. برای این کار، به محتوایی نیاز دارید که با علایق فالوورهایتان سازگار باشد.

برای درک بهتر این موضوع، بیایید به مثالی از نگاه کنیم. یکی از آخرین پست های آنها، دنبال کنندگان را به کنفرانس مجازی خود هدایت می کند.

تصویر مربوط به محتوا (و مخاطبان آنها) است، واضح و به راحتی قابل درک است و انتظارات را برای دنبال کنندگان توییتر آنها ایجاد می کند.

شما می‌توانید همین کار را انجام دهید:

  • طراحی گرافیکی که ‘بر اساس برند’ و از نظر بصری جذاب باشد

  • برای خواننده و مخاطبان رسانه های اجتماعی خود بنویسید

  • از جمله دعوت به اقدام که احساس فوریت را ایجاد می کند

یک لیست ایمیل تهیه نمائید

اگر می‌خواهید یک ارتباط مستمر با مشتریتان داشته باشید آنها را ترغیب کنید تا به سایت و یا وبلاگتان بروند و یک فرم ثبت نام در اختیارشان بگذارید. در شبکه اجتماعیتان به مزایای ثبت نام مخاطبتان در سایت و یا وبلاگتان توضیح دهید و آنها را به لیست خود اضافه کنید. شما می‌توانید خدمات جدیدتان را در سایت و یا شبکه های اجتماعیتان به ایمیلها ارسال کنید و بازدیدتان را بالا ببرید.

رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود بخشید

بحث های زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد، اما نتیجه این است که … رسانه های اجتماعی می‌توانند رتبه شما را در موتور جستجو بهبود بخشند.

چگونه؟ با افزایش نرخ اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، اعتبار دامنه وب سایت شما افزایش می‌یابد. این منجر به بهبود رتبه بندی صفحات شما در موتورهای جستجو می شود.

اما چیزی فراتر از این است. بسیاری از مصرف کنندگان قبل از رفتن به وب سایت شما از پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند تا قبل از خرید، درک بهتری از برند شما داشته باشند.

بازدید بیشتر از پروفایل های رسانه های اجتماعی شما، رتبه صفحه رسانه های اجتماعی شما را افزایش می دهد و شانس آنها را برای ظاهر شدن در بین صفحات با رتبه برتر افزایش می دهد.

از ابزارهای رایگان مانند یا برای پیگیری رتبه خود استفاده کنید.

یک رسانه اجتماعی باشید

یک شبکه اجتماعی برای همه ساخته شده است. حامیانتان را حمایت کنید و یک استراتژی خوب برای برخورد با مخالفانتان داشته باشید

حضورتان را با معنی کنید

زمانبندی داشته باشید و به طور مستمر و منظم با مخاطبتان در ارتباط باشید، برنامه تان را چند بار در روز برنامه ریزی کنید و به مشتریتان اطمینان بدهید که در دسترسش هستید.

مشارکت را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید ارز رسانه ای و بهای تبادل شما مشارکت است. مخاطبانی که تمایل به دیده شدن دارند باید دیدن را بیاموزند و با دیگران در اشتراک نظراتشان همکاری کنند. دیده شدن به معنی قرارگرفتن در مسیر دیدهاست مشارکت با دیگران و خواندن پستهایشان را تکرار کنید، اشتراک با دیگران باعث دیده شدن شما می شود و برند شما را به دیگران معرفی می کند، هرچه پستهای مورد علاقه تان را لایک کنید و با نظراتتان مشارکت کنید موجب ترغیب دیگران برای دیدن پستهای شما می شود.

مراقب رقبا باشید

این ممکن است عجیب به نظر برسد اما رسانه های اجتماعی راهی عالی برای زیر نظر گرفتن رقبای شما هستند.

این به شما این فرصت را می دهد که عملکرد آنها را زیر نظر بگیرید و از آنها الهام بگیرید. می توانید ببینید که آنها چه نوع محتوایی را پست می کنند و چگونه با دنبال کنندگان خود تعامل دارند.

رسانه های اجتماعی همچنین می توانند به شما کمک کنند تا از رقبای خود یاد بگیرید. باید دلیل خوبی وجود داشته باشد که چرا رقبای شما بهتر از شما عمل می کنند.

استراتژی های آنها را بیاموزید، اما مطمئن شوید که آنها را فقط کپی و دنبال نمی کنید. آنچه برای آنها بهتر است همیشه برای شما بهترین نیست. در عوض، ایده های آن ها را تغییر دهید و آن ها را از آن خود کنید.

رسانه های اجتماعی کسب و کار کوچک

تجزیه و تحلیل رقابت در رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد یادگیری از موفقیت ها و اشتباهات رقبای شماست. همچنین مفید و مهم است که خود آنالیز کنید و ببینید در مقایسه با رقبا در چه جایگاهی قرار دارید.

تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید برای انجام تحلیل رقابتی از آنها استفاده کنید. ابزاری که انتخاب می کنید باید اهداف خاص تیم بازاریابی شما را برآورده کند.

و قبل از اینکه وارد شوید و تصمیم بگیرید که از کدام ابزار استفاده کنید، بررسی کنید که آیا شرکت یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد یا خیر.

آنچه نباید انجام دهید

در شبکه اجتماعی وسواس نداشته باشید و با شبکه تان در عین پیگیری به صورت یک سرگرمی برخورد کنید.

هرگز از مخاطبانتان نخواهید که شما را فالوو کنند. به مخاطبانتان بفهمانید که آنجا هستید تا به خاطر ارزش پیجتان دیده شوید.

نگران و پریشان نشوید. زمانی که شما در فیس بوک و توئیتر هستید در حال کار هستید پس به کارتان ادامه دهید و بدون اضطراب و با دلگرمی پستها را دنبال کنید

توجه به نکته های کوچک و ساده شما را شگفت زده خواهد کرد کافیست که صادقانه آنچه را از دیگران انتظار دارید برای خودتان انجام دهید. در مورد کیفیت محصولتان اغراق نکنید قضاوت را به عهده مخاطب بگذارید. احترام به مخاطبتان از شما چهره ای مطمئن در فضای مجازی خواهد ساخت و شما از زمان پیشی خواهید گرفت.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید