سئو

۵ افزونه عضویت در سایت وردپرس که تجربه کاربر را بهبود می بخشد!

یکی از مهم ترین CTA هایی که می توانید در سایت خود به کاربران ارائه کنید درخواست عضویت یا ارائه فرم ثبت نام ایمیلی است. به این ترتیب هم می توانید بانک اطلاعاتی خود از کاربران را تقویت کنید و هم به گوگل نشان می دهید که کاربران با سایت شما در تعامل فعال هستند. در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس ۵ افزونه عضویت در سایت وردپرس که از سایرین قوی تر و موثرتر کار می کنند را بررسی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: بهترین افزونه های مزایده در وردپرس!

چرا باید از یک افزونه عضویت در سایت وردپرس کمک بگیریم؟

با در اختیار داشتن چنین افزونه ای می توانید به کاربران سایت خود امکان بدهید که در سایت شما حساب کاربری بسازند و بازدیدکنندگان اتفاقی تان را به مشترکان دائمی تبدیل کنید.

گرچه وردپرس به صورت پیش فرض ویژگی داخلی، برای کمک به شما در مدیریت ثبت نام کاربران را دارد. اما کمی محدود است و به کاربران امکان دسترسی به قسمت مدیریت سایت شما را می دهد. با استفاده از یک پلاگین ثبت نام کاربر، می توانید فرم های ثبت نام و ورود به سیستم را ایجاد کنید ، به راحتی نقش های کاربر را شخصی سازی کنید و…

یعنی شما انعطاف و کنترل بیشتری روی مراحل ثبت نام کاربر دارید و همچنین می توانید امنیت سایت خود را در برابر اسپم ها حفظ کنید. استفاده از یک افزونه مدیریت عضویت کاربران در سایت به شما امکان می دهد:

  • از کاربران بخواهید برای دسترسی به محتوای برتر ثبت نام کنند.
  • یک فروشگاه آنلاین فقط برای اعضای سایت ایجاد کنید
  • به کاربران اجازه دهید بدون اجازه دسترسی مدیر، پست های مهمان را ثبت و ارسال کنند
  • یک انجمن آنلاین صرفا برای مشترکین ایجاد کنید
  • به کاربران ثبت نام شده تخفیف و کوپن بدهید
  • کاربران را برای ثبت نظر و انجام سایر اقدامات در سایت خود ثبت نام کنید

بهترین افزونه های عضویت در سایت وردپرس کدام اند؟

خوشبختانه سایت های وردپرسی از نظر دسترسی به افزونه های متنوع و متفاوت مشکلی ندارند و می توانید هر تعداد افزونه که در کتابخانه وردپرس اضافه شده باشد را به کار بگیرید. اما بد ماجرا هم همین جاست! که تعداد افزونه ها آن قدر زیاد است که ممکن است گیج بشوید. در این قسمت ما مسیر شما را کوتاه کرده ایم و لیستی از بهترین ها و پرکاربردترین افزونه های عضویت در سایت ورذپرس را برایتان فراهم کرده ایم:

1. افزونه عضویت در سایت وردپرس WPForms

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس است. این افزونه به خصوص برای مبتدیان فوق العاده است و هم اکنون بیش از ۴ میلیون سایت وردپرسی از آن استفاده می کنند. نسخه رایگان این افزونه دارای ویژگی های فرم تماس مانند زمینه های فرم پایه، محافظت در برابر هرزنامه، اعلان های ایمیل و موارد دیگر است.

با این حال ، برای ایجاد یک صفحه ثبت نام کاربر سفارشی ، به نسخه پریمیوم با افزونه فرم ثبت نام کاربر نیاز دارید. این افزونه به شما امکان می دهد تا به سرعت فرم های ثبت نام کاربر و ورود به سیستم را ایجاد کنید تا کاربران شما بدون دردسر به سادگی در سایت وردپرس خود یک حساب کاربری ایجاد کنند.

فرم های ثبت نام شما کاملا قابل تنظیم هستند. می توانید زمینه هایی مانند نام و بیوگرافی کاربر را اضافه کرده و تغییر دهید ، نقشهای مختلف کاربر و موارد دیگر را شحصی سازی کنید. همچنین از طریق تأیید دستی ادمین یا یک لینک تأیید ایمیل، در برابر هرزنامه از سایت خود محافظت کنید.

2. افزونه ساخت فرم عضویت Formidable Forms

افزونه Formidable Forms پیشرفته ترین فرم ساز وردپرس در بازار است. این افزونه چیزی فراتر از فرم های اولیه تماس ارائه می دهد و بیشتر یک راه حل مبتنی بر فرم است. یعنی می توانید از طریق درگ اند دراپ برای ایجاد فرم های پیشرفته مانند نظرسنجی ، آزمونها ، فرم های پرداخت و غیره استفاده کنید.

همچنین به شما امکان می دهد لیست های تابلوهای شغلی، دایرکتوری ها، ماشین حساب های هوشمند و موارد دیگر را ایجاد کنید. از آن جایی که این افزونه چندان بصری نیست به عملکرد پیشرفته تری از سمت شما برای تنظیم، کنترل و سفارشی سازی نیاز دارد.

با هر دونسخه کسب و کار یا بیزنس و همچنین Elite این افزونه می توانید به سادگی فرم های ثبت نام را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. به این ترتیب کاربران می توانند پروفایل خودشان را در سایت شما ثبت و ویرایش کنند.

گزینه های پیشرفته دیگری از جمله صفحات تنظیم مجدد رمز عبور سفارشی ، زمینه های نام مستعار کاربر ، پر کردن خودکار فرم ها با داده های کاربر و گزینه های توسعه دهنده سفارشی در دسترس است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این است که به کاربران امکان می دهد در یک شبکه چند سایتی، از طریق فرانت اند سایت شما زیرمجموعه ایجاد کنند.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

3. افزونه ساخت فرم عضویت در سایت MemberPress

این افزونه با کاربرد بسیار ساده و دارا بودن ویژگی های موردنیاز وبمستران وردپرس یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. پس از نصب و فعالسازی این افزونه به راحتی و با چند کلیک می توانید فرم ثبت نام کاربر را ایجاد کنید. این افزونه به طور خودکار، صفحه تشکر از ساخت حساب و صفحات ورود به سیستم و عضویت شما را ایجاد می کند.

فراتر از ثبت سریع کاربران جدید، ممبرپرس دارای ویژگی های پیشرفته مدیریت کاربر است که به شما امکان می دهد کاربران فعلی خود را ببینید، مرتب سازی بر اساس تاریخ و حتی ویرایش پروفایل آن ها را نیز انجام دهید. حتی می توانید ایمیل های خوش آمد گویی خودکار را برای کاربران جدید تنظیم کرده و یا آنها را به صفحه خوشامد گویی هدایت کنید.

قرار دادن فرم های ثبت نام در سایت شما با شورت کد و سفارشی سازی آن با این افزونه بسیار آسان است. ادغام MemberPress با WooCommerce از طریق یک افزونه شخص ممکن و البته بسیار ساده است. به این ترتیب می توانید در فروشگاه آنلاین خود فرم های ثبت نام، ایمیل ثبت نام کاربرجدید و … ارسال کنید.

بسیاری از وبمستران از MemberPress برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین استفاده می کنند.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

4. افزونه کاربردی WP User Manager

WP User Manager یک افزونه رایگان قابل تنظیم برای ثبت نام کاربر در وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های ساده ثبت نام کاربر پیش رو ایجاد کنید.

این افزونه بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان کنترل کامل صفحات ثبت نام کاربران وردپرس را می دهد.

می توانید فرم های ثبت نامی را که ایجاد کرده اید با شورت کد فرم موجود به سایت خود اضافه کنید. از سایر ویژگی های این افزونه می توان به اضافه کردن پروفایل کاربر، ارسال ایمیل های ثبت نام جدید، نمایش دایرکتوری اعضا و تنظیم محدودیت محتوا اشاره کرد.

نسخه برتر این افزونه به شما امکان دسترسی به ویژگی های اضافی مانند امکان افزودن زمینه های سفارشی به فرم های خود، تأیید ایمیل داخلی ، ورود به سیستم اجتماعی ، انطباق داده های GDPR و ادغام WooCommerce را می دهد.

5. افزونه عضویت در سایت وردپرس ProfilePress

این افزونه به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام کاربر ساده کاربر را در هرجای سایت خود اضافه کنید. یک کد کوتاه موجود وجود دارد که می توانید به پست ها، صفحات ، مناطق ویجت و نوار کناری خود اضافه کنید تا فرم های ثبت نام کاربر خود را به راحتی نمایش دهد.

نسخه رایگان این افزونه کاملاً ابتدایی است، اما می تواند متناسب با طراحی سایت شما با CSS و HTML سفارشی تنظیم شود. همچنین می توانید تغییر مسیرهای سفارشی را تنظیم کنید تا کاربران پس از ایجاد حساب ، ورود به سیستم یا هر مورد دیگری به صفحه جدیدی ارسال شوند.

نسخه Premium ProfilePress دارای تم های قابل تنظیم، ویژگی های ورود به سیستم اجتماعی، فرم های ثبت نام چند مرحله ای و موارد دیگر است. اگر فروشگاه الکترونیکی دارید ، می توانید با استفاده از ادغام WooCommerce فرم های ثبت نام و حساب خود را با این پلاگین مدیریت کنید.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

جمع بندی

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید