عمومی

چند نکته کلیدی برای بازاریابی محتوای شرکتهای تازه کار _ بخش اول

در این دنیای دیجیتال، بازاریابی محتوا برای هر شرکتی که به تازگی تأسیس شده باشد یک الزام است. این نوع بازاریابی، نقشی مهم در استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری دارد، چه آن کسب و کار بزرگ یا کوچک باشد،چه قدیمی و جدید. با این حال، بازاریابی محتوا می‌تواند برای برخی افراد کار دشواری باشد، به ویژه افراد بی تجربه یا کسانی که تجربه اندکی در این زمینه دارند.

از این رو، تصمیم گرفتیم در اینجا چند نکته را با شما عزیزان در میان بگذاریم که می‌توانند در تلاش‌های بازاریابی محتوای شما در کسب و کار جدیدتان کمک کننده باشند. این نکات به کارآفرینان جدید کمک خواهد کرد تا بازاریابی محتوا را فرا بگیرند.

لذا پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و نگاهی به این استراتژی‌های مفید برای بازاریابی محتوا بیاندازید.

یک وبلاگ درست کنید

قبل از هر کاری شما برای شرکت یا کسب و کار جدید خود به یک وبلاگ نیاز دارید. یک وبلاگ تضمین می‌کند که شما یک جریان محتوای ثابت و پیوسته خواهید داشت. به علاوه، شما باید به صورت منظم و مرتب وبلاگ شرکت خود را با محتوای جدید بروزرسانی کنید.

شما باید حداقل چهار مطلب را در هفته ارسال نمایید. این بدان معنی است که شما بایستی 16 پست در ماه منتشر کنید. علاوه بر آن، مطالب وبلاگ شما باید خلاقانه و منحصر به فرد یا اصظلاحاً یونیک باشند. هر چیزی را در وبلاگ خود منتشر نکنید، و بدتر از آن مطالب سایر وب سایتها و وبلاگها را کپی نکنید.

تولید محتوای با کیفیت انجام دهید

شما نباید صرفاً به منظور اینکه چیزی را در سایت ارسال کرده باشید هر مطلبی را منتشر کنید. در عوض به جای اینکار باید محتوای با کیفیت و عالی بر روی سایت یا وبلاگ خود پست کنید. این کار به نوبه خود منجر به درگیری بهتر کسب و کار جدید شما در حوزه تخصصی خود می شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه و نظر افراد از طریق بازاریابی داستان سرایی یا Storytelling می باشد. این کار به طور کلی به کیفیت بالای مقالات نیز کمک کرده و اشتراک گذاری آنها بر روی شبکه های اجتماعی را بیشتر می کند. مطمئن شوید هر آنچه می نویسید برای کاربر ارزشمند باشد.

در حالی که 53 درصد از بازاریابان می گویند ایجاد محتوای وبلاگ مهمترین اولویت بازاریابی ورودی آنها است، هنوز بسیاری از آنها نحوه اجرا را نمی دانند. محتوا خصوصاً برای صاحبان مشاغل نوپا و مشاغل کوچک که مجموعه مهارت آنها شامل نوشتن یا بازاریابی نیست، چالش برانگیز است. به این ترتیب، این لیست برای شما مناسب است و اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، یک فریاد به من بدهید.

شماره 1: تقویم محتوا ایجاد کنید

تقویم بازاریابی محتوا از بسیاری جهات مفید است. این نه تنها اطمینان حاصل می کند که اهداف تجاری را با تلاش های محتوا همسو کرده اید، بلکه تلاش های محتوایی شما را نیز هدایت می کند و به شما این امکان را می دهد تا با آنچه ایجاد و منتشر می کنید عمدی باشید. همانطور که به جلو نگاه می کنید، می توانید مطالب را در فصول، تعطیلات و سایر رویدادهای بزرگ شرکت برنامه ریزی کنید.

کارهای اولیه برای جمع آوری این به این معنی است که وقتی زمان انتشار فرا می رسد کار کمتری برای انجام دارید. با برنامه ریزی موضوعات و ایده ها ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تقویم خود را بررسی کنید و محتوا را ایجاد کنید.

2: وارد روال انتشار شوید

برای اجرای آسان تر این کار، ماهانه یک روز را انتخاب کنید ، به عنوان مثال ، این روز به ایجاد محتوا اختصاص دارد. تمام مطالب خود را در آن روز یا در مدت زمان چند روز بنویسید و برنامه ریزی کنید، بنابراین در طول ماه منتشر می شود و می توانید روی سایر وظایف تمرکز کنید.

گزینه دیگر: کار نوشتن و چاپ را به نویسنده پیمانی یا مستقل اختصاص دهید. در صورت نیاز به خدمات بازاریابی محتوای من بیشتر بیاموزید.

3: همیشه برای ترافیک آماده باشید

چند سال قبل یک پست وبلاگی داشتم که ویروسی شد – فقط 2 روز 2 میلیون بازدید صفحه! – و به معنای واقعی کلمه وبلاگ ما را خراب کرد. مشکل: من برای آن آماده نبودم. افزونه محتوای مشابه من به درستی تنظیم نشده است و هیچ افزونه ای نداریم تبلیغات یا پیگیری هنوز تنظیم نشده است. در حالی که از نظر افزایش بازدید کلی برای ماهها و سالهای آینده هنوز هیجان انگیز و مفید است، از 2 میلیون بازدید صفحه چیز زیادی دریافت نکردیم.

حتی اگر هر ماه فقط 100 بازدید کننده دارید، اجازه ندهید که این ترافیک از بین برود. همه چیز را بلافاصله تنظیم کنید شما هرگز نمی دانید که چه روز بزرگی از ترافیک ضربه می خورد. وقتی این کار انجام شد، می خواهید آماده باشید.

4: اشتراک گذاری آن را آسان کنید

برای من تکان دهنده است که چگونه بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ ها در کنار محتوای خود دکمه های اشتراک اجتماعی ندارند. اگر به خوانندگان راهی برای به اشتراک گذاشتن ندهید، این کار کمتر انجام می شود زیرا کار بیشتری طول می کشد.

به جای کلیک کردن روی یک یا دو دکمه برای به اشتراک گذاشتن یک پیام توییت یا فیس بوک که قبلاً پر شده است، آنها باید پیوند را کپی کنند، برنامه یا وب سایت را پیدا کنند، پست خود را بنویسند، پیوند را اضافه کنند و سپس اشتراک را بزنند. گزینه دوم باعث اصطکاک بیش از حد می شود و شما در این مسیر خطر از دست دادن سهم را دارید.

اگر هنوز افزونه دلخواهی ندارید، 9 مورد برتر نیل پاتل را بررسی کنید اشتراک افزونه‌ها برای یافتن مورد دلخواه

5: هر پیوند را برچسب گذاری کنید

اگر به صفحات محصول، صفحات فرود، ثبت نام در کتابها – هر چیزی که مستقیماً منجر به هدایت، فروش یا مشترکان می شود – پیوند می‌دهید – آن را برچسب گذاری کنید. از این طریق می توانید بگویید که از نظر اهداف کلی کسب و کار و محتوای اصلی، چه محتوایی با ارزش ترین است.

منظور من از برچسب گذاری چیست؟ هنگام استفاده از این استراتژی، کدی را به URL که در آن قرار داده اید اضافه می‌کنید. سپس می توانید آن کد را در ابزار تجزیه و تحلیل خود بررسی کنید تا ببینید آیا کلیک شما را به همراه دارد یا خیر، یا اینکه منجر به کلیک آن می‌شود.

اگر از ابزار تجزیه و تحلیل شخص ثالث استفاده می کنید، می خواهید از گزینه های برچسب گذاری آنها استفاده کنید. اگر از استفاده می‌کنید، برای ایجاد برچسب‌های خود از Campaign URL Builder استفاده کنید

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید