سئو

چرا برای موفقیت در کسب و کار خود به اینستاگرام دارید؟

قصد دارید کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش دهید؟ به بررسی این اینفوگرافی ادامه دهید تا متوجه شوید چرا اینستاگرام یک کانال بازاریابی مناسب با امکانات بی پایان است. اینستاگرام با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است، به طوری که اخیراً از مرز 500 میلیون کاربر ماهانه عبور کرد؛ کاربرانی که روزانه مجموعاً بیش از 95 میلیون پست اعم از تصویر یا فیلم را در این فضا به اشتراک می گذارند.

تبلیغات از طریق اینستاگرام

این یک فرصت عظیم بازاریابی برای انواع گوناگونی از مشاغل و صنایع با اندازه های مختلف است، اما این درحالی است که هنوز بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی فعال نیستند. یک فرصت عالی برای انواع مشاغل به شمار می رود. نه تنها به صورت رایگان و با استفاده از خلاقیت خودتان، بلکه با استفاده از امکانات موجود در این پلتفرم self-serve، می توانید به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. چرا که اینستاگرام هم از همان گزینه های هدف گیری موجود در فیسبوک استفاده می کند.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید تبلیغات در اینستاگرام را نیز به گزینه های خود برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی اضافه کنید، اینفوگرافی زیر از را بررسی کنید تا ببینید چرا اینستاگرام می تواند یک نقطه شروع بالقوه برای شغل شما باشد.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

اینستاگرام

تبلیغات

بازاریابی

شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تبلیغات از طریق اینستاگرام

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید