سئو

آشنایی با انواع سیستم مدیریت محتوا ایرانی

آیا سیستم مدیریت محتوا ایرانی هم وجود دارد؟

سیستم مدیریت محتوا ایرانی سال هاست که در حال توسعه بوده و شرکت های مختلفی شبانه روزی تلاش کرده اند تا بتوانند این امر بسیار مهم را محقق سازند.

در حال حاضر چندین شرکت توانسته اند مزد زحمات خود را دریافت نمایند زیرا سیستم مدیریت محتوای خود را با کیفیت بسیار مطلوب به کاربران ارائه نموده و کاربران نیز با مشاهده کیفیت و خدمات بسیار خوب، از این نوع سیستم های مدیریت محتوا استقبال می کنند و حتی عده ای به دنبال رفته اند.

سیستم مدیریت محتوا ایرانی ممکن است کیفیت های بین المللی و برتر دنیا را نداشته باشد و محدودیت های بیشتری نسبت به آنها داشته باشد، اما شرکت های سازنده تمام تلاش خود را کرده اند تا سیستم های مدیریت محتوای ایرانی هم بتوانند نیاز کاربران را رفع نمایند.

رفع نیاز کاربران چه تاثیری در سیستم مدیریت محتوا دارد؟

رفع نیاز کاربران باعث می شود تا میزان رضایت از این سیستم های مدیریت محتوا بیشتر شده و در نتیجه افراد بسیار بیشتری از آنها استفاده می کنند. بدین ترتیب می توان گفت که همه نیازهای یک فرد برای راه اندازی، مدیریتو بروز رسانی سایت توسط سیستم مدیریت محتوای ایرانی برطرف می شود.

امروزه با توجه به اینکه نیاز جامعه به سمت راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در حال حرکت کت است، لذا cms یا سیستم مدیریت محتوا ارزش و اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

برای اینکه بتوان به راحتی یک سایت را راه اندازی و مدیریت کرد، نیاز است یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم سایت مد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن بهره لازم را ببریم. کیفیت و کارایی سیستم مدیریت محتوا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان رضایت کاربران از مدیریت سایت خودشان داشته باشد.

معرفی انواع سیستم مدیریت محتوا ایرانی

در اینجا قصد داریم شما همراهان عزیز را با چند نمونه از سیستم های مدیریت محتوا ایرانی آشنا کنیم تا در صورت نیاز به cms، از آنها استفاده کنید. این سیستم های مدیریت محتوا به راحتی از طریق سایت شرکت های سازنده در دسترس بوده و نیازی به جستجوی زیاد برای پیدا کردن آنها نیست.

کیفیت بالا و کارایی مناسب سبب شده تا برخی از افراد قید cms های خارجی را بزنند از همین cms های ایرانی برای مدیریت و بروز رسانی سایت خود استفاده نمایند.

  • سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران

سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران یکی از قدرتمند ترین سیستم های مدیریت محتوای ایرانی به شمار میرود. این cms بسیار کامل و جامع بوده و هیچ گونه کمبودی برای پاسخ به نیاز مشتریان ندارد. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی در داخل کشور از این سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و مدیریت وبسایت خود استفاده نمایند.

تا به حال افرادی که از سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران استفاده کرده اند، رضایت بسیار مطلوبی داشته اند و این موضوع باعث شده تا به ندرت جای خالی cms های بزرگ دنیا حس شود. بدین ترتیب هر روز بر تعداد افرادی که این سیستم مدیریت محتوا ایرانی استفاده می کنند، افزوده می شود.

تیم طراحی سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران با تعهد پذیری بسیار خوبی که داشته، امکان پشتیبانی 24 ساعته را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بدین ترتیب هر زمانی که با این سیستم مدیریت محتوا به مشکل برخورد کردید، پشتیبان های 24 ساعته تا رفع مشکل شما را همراهی می کنند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد اطمینان خاطر لازم برای شروع استفاده از cms های ایرانی را پیدا کنند.

مزایای سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران

1- عدم نیاز به کد نویسی

یکی از مزایای اصلی که می توان برای سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران بیان کرد، عدم نیاز به کد نویسی برای طراحی سایت است. بدین ترتیب چنانچه شما نیز جزء آن دسته از کاربران می باشید که هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه کدهای برنامه نویسی ندارید و یا آشنایی شما در حد مبتدی بوده، به راحتی می توانید طراحی سایت از طریق این سیستم مدیریت محتوا را شروع کنید.

عدم نیاز به کد نویسی باعث شده تا همه افراد بتوانند از این cms بهره مند شوند. عدم نیاز به کد نویسی برای طراحی سایت باعث شده تا مدت زمانی که برای طراحی سایت نیاز است به حداقل برسد. بدین ترتیب افرادی که قصد دارند یک سایت برای خود یا هر فرد دیگر طراحی نمایند، بدون اینکه وقت زیادی را از دست بدهند، می توانند از سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران برای این امر بهره مند شوند.

2- سرعت عمل در طراحی سایت

سرعت عمل در طراحی سایت باعث شده تا این cms بتواند خود را به عنوان یک جایگزین مناسب برای سیستم های مدیریت محتوای بین المللی جا بزند.

سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل ساخته شده است، بدین ترتیب سایت هایی که با استفاده از این cms طراحی و مدیریت می شوند، برای رسیدن به رتبه های نخست در گوگل مشکل خاصی ندارند و در صورتی که راه اندازی و مدیریت سایت را به درستی انجام دهند، می توانند به راحتی از گوگل جایگاه بگیرند.

  • سیستم مدیریت محتوا ایرانی آپادانا

آپادانا یکی دیگر از نمونه های سیستم مدیریت محتوا ایرانی محسوب می شود. آپادانا را می توان هم به صورت مستقل مورد استفاده قرار داد و هم به صورت نرم افزار همراه، بدین ترتیب محدودیت خاصی در استفاده از این سیستم مدیریت محتوا وجود ندارد.

از سیستم مدیریت محتوا آپادانا می توان به راحتی برای ایجاد و یا گسترش محتوای سایت استفاده کرد. مدیریت محتوا در آپادانا بسیار راحت بوده و همه افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

مدیریت محتوا به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی باعث شده تا بتوان از این سیستم مدیریت محتوا به جای قوی ترین cms های موجود در بازار نیز استفاده کرد، بدون آنکه هیچ گونه اختلالی در ایجاد، گسترش و یا مدیریت محتوا به وجود آید.

سادگی کار با این سیستم مدیریت محتوا باعث شده تا کاربران زیادی در سال های اخیر آن را برای مدیریت محتوای سایت خود انتخاب نمایند. راحتی کار با این cms باعث شده تا افرادی که دانش کافی در زمینه برنامه نویسی ندارند نیز بتوانند به راحتی محتوای سایت خود را مدیریت نمایند.

ویژگی های سیستم مدیریت محتوا آپادانا

1 – ماژول پذیر بودن آن

یکی از اصلی ترین ویژگی های cms ایرانی آپادانا، ماژول پذیر بودن آن است. ماژول پذیر بودن کمک می کند تا بتوان مدیریت سایت را بسیار راحت تر و با نظم بیشتری انجام داد.

طراحی ماژول در سیستم مدیریت محتوا ایرانی آپادانا بسیار ساده بوده و بدون داشتن اطلاعات کامل در حوزه برنامه نویسی می توان این کار را انجام داد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند به راحتی از یک سیستم مدیریت محتوای ایرانی با کیفیت و حرفه ای بهره مند شوند، می توانند آپادانا را انتخاب نمایند.

2 – امنیت بالا

امنیت بالای cms ایرانی آپادانا یکی دیگر از مزایای آن به شمار می رود. امروزه دیگر استفاده از cms های رایگان برای کسب و کارهای بسیار بزرگ و مهم گزینه مناسبی به نظر نمی رسد.

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای ایرانی می توان سایت های معتبر را با امنیت بسیار بالا مدیریت کرد. امنیت یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا قابل مشاهده بوده و پر کردن این خلاء توسط cms های ایرانی توانسته است تا حدود زیادی نظر کاربران را جلب نماید.

3 – امکان ایجاد منو با قابلیت شخصی سازی

امکان ایجاد منو با قابلیت شخصی سازی از دیگر مزایای سیستم مدیریت محتوای ایرانی به شمار می رود. بسیاری از کاربران تمایل دارند منوهای شخصی و مد نظر خود را داشته باشند. این ویژگی باعث شده تا تعداد کاربران این cms هر روز بیشتر شوند.

منوهای شخصی سازی شده کمک می کنند تا بتوان به راحتی نیاز کاربران را رفع کرده و این موضوع به افزایش رضایت آنها نیز کمک بسیار زیادی می کند. از جمله امکانات آپادانا می توان به امکان جستجوی حرفه ای، سئو () با قابلیت شخصی سازی، تهیه پشتیبان از دیتابیس، ذخیره کردن سایت های لینک دهنده و… اشاره کرد.

  • سیتم مدیریت محتوا ایرانی پارس نیوک نسخه ۲

یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا ایرانی که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است، پارس نیوک نسخه ۲ بوده که یک cms رایگان و متن باز محسوب می شود. طراحی و توسعه پارس نیوک نسخه ۲ به طور کامل توسط متخصصان ایرانی انجام شده و کار با آن بسیار راحت است.

امکان مدیریت حرفه ای محتوا با استفاده از پارس نیوک نسخه ۲ این cms را تبدیل به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای ایرانی کرده است. این cms می تواند به طور خودکار نقشه مورد نیاز موتورهای جستجو را تهیه کند.

با استفاده از سیتم مدیریت محتوا ایرانی پارس نیوک نسخه ۲ به راحتی می توان از دیتابیس پشتیبان گرفت. ماژول پذیری از دیگر قابلیت های این cms محسوب می شود که طراحی ماژول ها بسیار ساده و راحت انجام می شود. کار با این cms برای همه افراد بسیار ساده و راحت بوده که این موضوع بیش از هر چیز دیگری موجب رضایتمندی کاربران شده است.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید