سئو

آشنایی با اپلیکیشن های درج آگهی جهت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی

امروزه برای راه اندازی یک کسب و کار جدید از روش‌های تبلیغاتی گوناگونی در جهت، یک نتیجه مطلوب استفاده می‌شود، با گسترش در دنیای وسایل الکترونیک و نرم افزار‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌ها نیز برای ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی (، ) بسیار کاربردی شده است و از محبوبیت زیادی در میان صاحبان کسب و کار برخوردار است. این اپلیکیشن‌ها، برای معرفی محصولات نقش بسزایی دارند.

آشنایی با اپلیکیشن‌های درج آگهی جهت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی:

بعد از لازم است به سراغ آشنایی با اپلیکیشن های درج آگهی برویم. یکی از روش‌هایی که می‌توان گفت تاثیر بسزایی در معرفی محصولات و ارائه خدمات دارد، استفاده از نرم افزار ثبت آگهی رایگان است، مانند اپلیکیشن‌های درج آگهی که در جهت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی بسیار موثر است.

ما در اینجا قصد داریم اپلیکیشن های برگزیده ی ایرانی را معرفی کنیم اما بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از اپ های خارجی در تبلیغات آنلاین تاثیر ویژه ای داشته اند و هم اکنون نیز در این نوع تبلیغات مطرح هستند که از جمله ی آن ها می توان به ، ، و … اشاره کرد. نصب این اپلیکشن‌ها در موبایل امکان پذیر است و می‌توان ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی را به راحتی انجام داد

. روش‌های دیگر تبلیغاتی نیز وجود دارد، که به صورت رایگان انجام می‌شود روش‌هایی مانند، درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر و همچنین ثبت آگهی رایگان در سایت‌های آگهی رایگان همشهری و همچنین ثبت آگهی رایگان در گوگل و سایت تبلیغاتی تاپ نیاز و ارسال آگهی رایگان در لوکوپوک از دیگر روش‌های تبلیغاتی به صورت رایگان است.

مزایای درج ثبت آگهی رایگان اینترنتی

از آنجایی که سایت‌های تبلیغاتی زیادی به صورت رایگان در فضای اینترنت در حال فعالیت هستند، درج ثبت آگهی رایگان اینترنتی و همچنین درج ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی در این سایت‌ها از نظر صرف هزینه و خوب دیده شدن آگهی‌های تبلیغاتی در این سایت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

مزایای سایت‌های تبلیغاتی در سطح اینترنت این امکان را به فعالان تبلیغاتی و بازاریابان اینترنتی می‌دهد تا ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی خود را در این سایت‌ها ارائه دهند. البته لازم به ذکر است که به دلیل تعداد بالای سایت‌های تبلیغاتی انتخاب آنها برای ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی کمی دشوار است و باید نکاتی را در نظر گرفت تا در صرف هزینه و صرف وقت دچار مشکل نشوید.

معرفی اپلیکیشن‌های ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی:

اپلیکیشن‌های زیادی در جهت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی وجود دارند. در این اپلیکیشن‌ها امکان درج آگهی رایگان به صورت مستقیم به منظور خرید و فروش محصولات وجود دارد و همچنین امکان ارائه خدمات در خصوص نیاز افراد. هدف از این اپلیکیشن‌ها پیشرفت در کسب و کار‌ها است با در نظر گرفتن اینکه در صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند و در واقع روشی برای بازاریابی اینترنتی نیز محسوب می‌شود.

نقش سایت‌های تبلیغاتی نیز در معرفی محصولات و ارائه خدمات همچون اپلیکیشن‌ها در یک راستا است و هدفی را مانند آنها به دنبال دارد. استفاده از سایت‌هایی که به صورت رایگان آگهی‌های تبلیغاتی را منتشر می‌کنند در رشد و پیشرفت هر کسب و کاری مناسب است و به کسانی که قصد دارند با بودجه کم شروع به کار داشته باشند استفاده از سایت‌های معتبر تبلیغاتی و ثبت آگهی به صورت رایگان توصیه می‌شود.

آشنایی با بهترین اپلیکیشن‌های ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی:

1. دیوار:

سایت دیوار در سال 1392 با هدف و انگیزه برقراری مستقیم مخاطبین برای خرید و فروش و حذف غیر مستقیم‌ها یا در واقع واسطه‌ها شروع به کار کرده است. این سایت دارای اپلیکیشن نیز است و در سیستم عامل اندروید و همچنین آیفون نصب می‌شود. این اپلیکیشن از نمونه برنامه‌هایی است که 19 میلیون نصب به صورت فعال داشته است و 4.2 میلیون امتیاز را به خود اختصاص داده است.

این اپلیکیشن به دلیل درج آگهی‌های تبلیغاتی به صورت رایگان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده و توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه شاهد این موضوع هستیم که نصب این بنامه‌ها بر روی گوشی‌ها با تکنولوژی جدید و در حقیقت هوشمند به راحتی قابل نصب و استفاده است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن، امکان دسته‌بندی آگهی‌ها به صورت منظم و در نظر گرفتن محل وجود دارد و همچنین دسترسی به فروش گاه‌های نزدیک از دیگر ویژگی‌های نصب این اپلیکیشن است.

روش کار در این اپلیکیشن به صورت است که با وارد کردن شماره همراه و ثبت آدرس می‌توانید وارد اپلیکیشن شود و امکان اینکه عکس برای آگهی خود در نظر بگیرید نیز وجود دارد، با این عمل شما می‌توانید بدون صرف هزینه آگهی‌های تبلیغاتی خود را به تعداد زیادی از مخاطبان نمایش دهید و جذب آنها را داشته باشید. شما به صورت مستقیم می‌توانید با دیگران ارتباط داشته باشید و محصولات خود را معرفی کرده و ارائه خدمات داشته باشید.

2. شیپور:

این اپلیکیشن در دسته بهترین‌ها قرار دارد و ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی در این برنامه صورت می‌گیرد. باید بگوییم که این اپلیکیشن با 5 میلیون نصب به صورت فعال و همچنین امتیاز 4.2 از برنامه‌های موفق و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سایت شیپور در سال 1391 با هدف محیطی مناسب در فضای اینترنت در جهت معرفی محصولات و ارائه کالاها و خدمات و همچنین خرید و فروش به صورت مستقیم توسط افراد و بدون واسطه ایجاد شده است و در این امر بسیار موفق بوده و دارای محبوبیت در میان مخاطبان شده است. و همچنین اعتماد به این سایت در میان افراد وجود دارد.

در اپلیکیشن شیپور اجناس به صورت کار کرده و نو به فروش می‌رسد و مردم می‌توانند بدون واسطه ارتباطی مستقیم برقرار کرده و نیاز خود را تامین کنند. استفاده از این سایت ثبت شماره و همچنین ثبت آدرس است. امکان درج عکس آگهی نیز وجود دارد و همچنین مشخصات جزیی از محصول و یا کالای آگهی شده.

3. باما:

این اپلیکیشن نیز توانسته است با بیش از بیست هزار نصب به صورت فعال و کسب امتیاز 3.5 در میان اپلیکیشن‌های دیگر که در جهت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی است شرایط مطلوبی را داشته باشد. این نرم افزار در زمینه فروش انواع موتور و خودرو فعالیت دارد و شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن با ما برای خرید انواع وسایل نقلیه اقدام کنید.

در این نرم افزار به دلیل تنوع زیاد در گزینه‌های انواع خودرو امکان انتخاب بهترین و مناسب‌ترین خودرو مورد نظر را برای شما فراهم می‌کند و شما به راحتی می‌توانید در زمان کمی خرید خود را انجام دهید. این سایت تبلیغاتی فرصت مناسبی را برای خرید و فروش خودرو‌های نو و یا دست دوم برای مخاطبین خود ایجاد کرده است.

برای ثبت آگهی تبلیغاتی خود از کلمات انگلیسی نباید استفاده شود و همچنین فینگلیش و برای قیمت گذاری نیز از مبلغ معقول باید استفاده کنید. مواردی که گفته شد جزو قوانین سایت باما و یا نرم افزار آن است. از دیگر قوانین سایت باما برای ثبت آگهی فروش خودرو باید مشخصات خودرو کامل نوشته شود با درج برند ماشین و سال تولید و همچنین رنگ آن.

4. اپلیکیشن‌های خرید و فروش ملک:

تعدادی از اپلیکیشن‌ها هستند که برای ثبت آگهی خرید و فروش ملک در حال فعالیت هستند وخدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. این اپلیکیشن‌ها به ترتیب مانند، آی هوم، کلید، آلونک، ملکانا، و همچنین هومینگ هستند که نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها دارای بیشترین محبوبیت را در میان مخاطبان به خود اختصاص داده‌اند.

این اپلیکیشن‌ها دارای امتیاز نصب بالایی هستند. نصب این برنامه‌های کاربردی در خصوص ملک به طور تخصصی عمل می‌کنند و نصب آنها این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی کامل به تمام بنگاه‌های فعال در زمینه ملک در شهر خود و شهرهای دیگر داشته باشید.

با نصب این اپلیکیشن‌ها ملک شما به تعداد زیادی مخاطب نمایش داده می‌شود و باید بدانیم که در این برنامه‌ها ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

5. اپلیکیشن‌های تخفیف دهنده

معرفی برخی از سایت های ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی:

1. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی ایستگاه

2. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی ایفروش

3. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی شیپور

4. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی ویستا

5. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی پیام سرا

6. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی دیوار

7. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی درج آگهی

8. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی نوین تبلیغ

9. سایت تبلیغات رایگان اینترنتی نیازپرداز

10 سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تکرو

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید