سئو

آشنایی با طراحی لوگو گرافیک به عنوان گامی مهم در راستای ماندگاری

برای سفارش آنلاین
طراحی لوگو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی لوگو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی لوگو گرافیک و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید!

طراحی لوگو گرافیک یکی از داغ ترین مباحثی است که کسب و کارهای فعال در دنیای امروز به منظور دستیابی به موفقیت و پیشبرد اهداف خود به آن نیاز دارند. از همین رو بر آن شدیم تا در این مطلب اهمیت چشمگیر این موضوع را مجددا یادآور شده و به بررسی دقیق و جزء به جزء آن بپردازیم. بدین منظور در گام نخست به منظور آشنایی با گرافیک به معرفی مفهوم لوگو پرداخته و پس از آن دلایل نیاز شما به طراحی یک لوگو را بیان می کنیم.

لوگو و دلایل اهمیت استفاده از آن

لوگو نمادی گرافیکی و قابل طراحی به شکل¬های مختلف همچون علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از همه این ها می باشد. شرکت های تجاری، تولیدی و صنعتی و نیز آن دسته از کسب و کارهای کوچکی که فعالیت خود را به تازگی آغاز نموده اند، اصلی ترین استفاده کنندگان از لوگو به شمار می آیند. چرا که شرکت های مذکور از طریق طراحی لوگو گرافیک نوع خدمات خود را به مشتریان اعلام داشته و زمینه¬ای را فراهم می سازند که مخاطبین سریع تر با محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن ها آشنا شوند.

خلاقیت در طراحی لوگو گرافیک

به یاد داشته باشید که هویت بصری شما یکی از حائز اهمیت ترین قسمت های کسب و کار شما به حساب می آید. بنابراین سعی کنید از اهمیت بالای لوگو غافل نشده و هر چه سریع تر نسبت به طراحی لوگو گرافیک اقدام نمایید.

درک اهمیت طراحی لوگو

طراحی لوگو گرافیک بسیار فراتر از این است که هویت بصری یک شرکت و یا کسب و کار را در یک قاب به نمایش بگذارد. همان گونه که قبل تر نیز گفتیم، احساس و درک مخاطب با دیدن لوگو هر سازمان بر انگیخته شده و پس از آن وی تصمیم به خرید محصولات و خدمات شرکت می گیرد. برای درک گرافیک کافی است چشم هایتان را ببندید و تصویری را که با شنیدن نام کلمات گفته شده در ذهنتان شکل می گیرد، با نمادهای زیر مقایسه کنید.

  • اپل

  • نایک

  • کوکاکولا

  • گوگل

بی شک اگر شرکت های مذکور برای کسب و کار خود لوگویی در نظر نمی¬گرفتند، این تصاویر هیچگاه در ذهن شما نقش نبسته و برایتان یادآور سازمان خاصی نبودند. اما حال که این لوگوها طراحی شده اند، شما هر بار که این نمادها را ببینید، نام و محصولات شرکت مذکور در ذهنتان تداعی شده و برای یک کسب و کار چه سرمایه گذاری ای بلند مدت تر از این؟!

حال شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که یک طراح لوگو گرافیک متخصص چه ویژگی¬هایی دارد؟

یک طراح موفق طراحی است که به روز بوده و از آشنایی کافی با آخرین متدهای طراحی برخوردار باشد. آشنایی با لوگوهای مورد پسند مشتریان، توجه به سیر حرکت سلیقه مردم با توجه به پیشرفت روز افزون علم و فناوری و… همه و همه از جمله موفق هستند.

تعرفه طراحی لوگو انجمن گرافیک

کاری که طراحان گرافیک انجام می دهند، علاوه بر جنبه های هنری از نظر اقتصادی به اندازه ای با ارزش است که لازم است قیمت گذاری های انجام شده بر آن دقیق و مشخص باشد. از همین رو همواره تعرفه طراحی لوگو انجمن گرافیک از اهمیت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار است.

تعرفه رسمی طراحی لوگو

انجمن گرافیک با اعمال قیمت هایی کارشناسی شده و درست بر طراحی های انجام شده زمینه ای را فراهم می سازد که ضمن رعایت حقوق طراحان و فعالان در این حوزه، کسب و کارها و سازمان های مختلف نیز قادر به پرداخت هزینه ها و برخورداری از مزایای موجود باشند.

هزینه ای که شما بابت طراحی لوگو پرداخت می کنید، به هیچ عنوان هدر نمی رود. دیر یا زود متوجه خواهید شد که هزینه پرداختی یک سرمایه گذاری بلند مدت برای ارزش بخشیدن به برند شما است. بنابراین در این زمینه بخشنده عمل کرده و ماندگاری و اعتبار را برای کسب و کار خود خریداری نمایید.

سوالات متداول

  • لوگو نمادی گرافیکی و قابل طراحی به شکل‌های مختلف همچون علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از همه این‌ها می‌باشد. شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و نیز آن دسته از کسب و کارهای کوچکی که فعالیت خود را به تازگی آغاز نموده¬اند، اصلی‌ترین استفاده کنندگان از لوگو به شمار می‌آیند. چرا که شرکت‌های مذکور از طریق طراحی لوگو گرافیک نوع خدمات خود را به مشتریان اعلام داشته و زمینه‌ای را فراهم می‌سازند که مخاطبین سریع‌تر با محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها آشنا شوند.

  • طراحی لوگو گرافیک بسیار فراتر از این است که هویت بصری یک شرکت و یا کسب و کار را در یک قاب به نمایش بگذارد. همان‌گونه که قبل‌تر نیز گفتیم، احساس و درک مخاطب با دیدن لوگو هر سازمان بر انگیخته شده و پس از آن وی تصمیم به خرید محصولات و خدمات شرکت می‌گیرد.

  • آشنایی با لوگوهای مورد پسند مشتریان، توجه به سیر حرکت سلیقه مردم با توجه به پیشرفت روز افزون علم و فناوری و… همه و همه از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک طراح لوگو گرافیک موفق هستند.

برای سفارش آنلاین
طراحی لوگو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی لوگو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی لوگو گرافیک

طراحی لوگو گرافیکی

طراح لوگو گرافیک

تعرفه طراحی لوگو انجمن گرافیک

طراحی آرم گرافیک

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید