سئو

آشنایی با طراحی لوگو گیمینگ

طراحی لوگو گیمینگ لزوما فعالیت خسته کننده‌ای نیستند. این لوگوها توسط سازندگان بازی های رایانه ای ایجاد شده اند که هم با داستان‌های جذاب و هم با مارک تجاری خلاق، طرفداران را به خود جلب می‌کند. در این مقاله، ما قصد داریم در مورد تکنیک‌هایی که آنها استفاده می‌کنند به شما بگوییم.

اگر یک گیمر مشتاق باشید، از اهمیت طراحی لوگو گیمینگ یک بازی خوب آگاه هستید.

میلیون ها نفر در اوقات فراغت خود بازی های ویدیویی انجام می‌دهند. این کمک کرده است که طراحی لوگو گیمینگ در دنیای بازی های ویدیویی به یک صنعت عظیم تبدیل شود که به سرعت در حال رشد است.

مسابقات بین المللی بازی در سراسر جهان، دلیلی بر علاقه روزافزون مردم به بازی و طراحی لوگو گیمینگ است. تعجبی ندارد که هر سال، شرکتهای بیشتری وارد این حرفه می‌شوند.

این دلایل ما را به سمت اهمیت طراحی لوگو گیمینگ سوق می‌دهد. با طراحی لوگو گیمینگ منحصر به فرد، تجارت جدید شما می‌تواند مشتری های بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتید بدست آورد. این محوبیت به دلیل طراحی لوگو گیمینگ حرفه ای است که افراد در ابتدا با آن ارتباط برقرار می کنند.

وقتی آنها طراحی لوگو گیمینگ شرکت شما را تشخیص می‌دهند، رابطه عاطفی با بازی های شما برقرار می‌کنند. این راهی است که می تواند تعداد زیادی از مشتریان دائمی را فراهم کند.

در ادامه به معرفی 8 مورد از بهترین طراحی لوگو گیمینگ می‌پردازیم؛ پس اگر قصد طراحی لوگو گیمینگ خام را دارید، تا انتها با ما باشید.

معرفی 8 مورد از بهترین طراحی لوگو گیمینگ

اولین قدم برای طراحی لوگو گیمینگ این است که بفهمید کدام طراحان لوگو بهترین طرح ها را ارائه داده اند تا با مشاهده آنها بتوانید به راحتی از پس طراحی لوگو گیمینگ بر بیایید.

بیشتر طراحان آرم با طرح های از قبل ایجاد شده مشتریان خود را راضی نگه می دارند؛ شما هم میتوانید با دانلود برنامه ساخت لوگو گیمینگ برای کامپیوتر با هزاران طرح از پیش آماده شده، مسیر طراحی خود را پیش ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

شما میتوانید پس از انتخاب یک طرح به ویرایش آن بپردازید و رنگ ها و قسمت های دیگر آن را تغییر دهید. نکته جالب دیگر این است که اغلب نرم افزار طراحی لوگو، رایگان هستند؛ با این حال، هنگام استفاده از بخش های ویژه، باید هزینه کنید!

در ادامه به بررسی 15 لوگو برتر در دنیای گیمینگ خواهیم پرداخت:

1. لوگوی بازی Minecraft

در تمام نسخه های این بازی لوگو از سنگ فرش هایی ساخته شده است که از عناصر اصلی در هستند. پالت رنگ آکروماتیک نیز از ویژگی هایی است که هیچوقت تغییر نکرده است.

تایپوگرافی ساده درست در اولین آرم این بازی در سال 2009 نمایش داده شد و کتیبه سایه دار در یک زاویه قرار گرفت. دو سال بعد، سایه ها برداشته شد و جلوه های سه بعدی افزایش یافت و هیولا Creeper معروف در این بازی، برای اولین بار بر روی حرف ‘A’ ظاهر شد.

در آخرین نسخه از این بازی، طراحان لبه ها را کمی تراز کرده و راس های کناره ها را پر رنگ کردند.

2. لوگوی بازی Fortnite

لوگو بصری این بازی، عبارت Fortnite را منعکس می کند که دستگاه های ساخت و ساز روی آن قرار گرفته اند. اولین لوگو این بازی در سال 2011 از عناصر چوبی مانند تخته ، علائم راه و پله ساخته شده بود. ایده های پیاه شده روی لوگوی این بازی با این شعار پشتیبانی می شد: ‘برای خلق کردن، برای همکاری و برای محافظت ‘.

بعداً خط های اطراف حروف موجود در لوگو، صاف شد و در پشت آن تپه ای بلند با تمام عناصر بازی قرار گرفت؛ برای مثال برج ها، آنتن های ماهواره ای و درختان مواردی بودند که قرار گرفتند.

نسخه مدرن لوگوی این بازی، مختصر به نظر می رسد؛ فقط متنی باقی مانده است که با قلم سیاه پررنگ نوشته شده است.

3. لوگوی بازی Roblox

طی 16 سال گذشته، نماد این برند چندین بار تغییر کرده است که قابلیت تشخیص را از دیگران گرفته است.

همه چیز با یک آرم شاد و رنگارنگ به سبک گوگل آغاز شد اما به سرعت توسط افراد حرفه ای در تایپوگرافی به طور دقیق، رنگ سفید با طرح قرمز تغییراتی کردند.

علامت بالای اولین ‘O’ نشان می داد که در چه مکان و حرفی لوگو تاکید دارد.

در دهه بعد، چندین بار فونت تغییر کرد و بیشتر و بیشتر ناهمواری را به خود اضافه کرد و در سال 2017 ، طراحان یک آرم کاملا جدید معرفی کردند. ساختار لوگوی جدید، هنوز با تایپوگرافی شناخته می شود. در لوگوی جدید، اولین ‘O’ غیر معمول است و با زاویه ای که دارد، روح خلاق شرکت را نشان می دهد.

آرم مدرن به صورت سیاه و سفید ساخته شده است تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

4. لوگوی بازی Overwatch

یک ترفند بازاریابی خارق العاده را در نظر بگیرید؛ ایجاد هویت نامشخص با نام تجاری مشهور و بدون ارائه دادن هیچ توضیحی! این همان کاری است که باعث شد طرفداران فکر کنند مفهوم تصویر بسیار خاص است.

آرم نارنجی و خاکستری از کلمه ‘Overwatch’ و یک دایره با دو بریدگی تشکیل شده است. در داخل آن، یک نقاشی متقارن از دو نوار مورب وجود دارد که چندین ارتباط را تداعی می کند: اولی – با تک نمودار ‘OW’ تماشا را به مخاطب منتقل می کند و در دومین حالت دو دست به نشانه صلح ایجاد شده است و بالای آن نور نارنجی مانند خورشید، قرار دارد.

5. لوگوی بازی Apex Legends

یک نمونه کامل از یک آرم ساده مبتنی بر متن که نیازی به تغییر ندارد. زیبایی آرم با قلم سیاه و سفید و مستقیم توسط حروفی که در حال ناپدید شدن هستند، نشان داده می شود. کلمه ‘Apex’ با ترک ، لکه ها و علائم ایجاد شده روی آن در لوگو بسیار شیک، ساده و معنادار ایجاد شده است.

6. لوگوی بازی League of Legends

در آرم قدیمی حروف بزرگ طلایی با خطوطی در زمینه خاکستری تیره دیده می شد. همچنین طرح و رنگ ها با شکار گنج و ماجراهای خطرناک همراه بود.

لوگوی جدید کاملا یکنواخت به نظر می رسد؛ رنگ آن سبک تر، خطوط اطراف مطالب برداشته شده و سری ها کوتاه شده اند. این آرم می تواند مربوط به هر زمینه ای باشد، از قمار گرفته تا جواهرات و موارد دیگر که ارتباط خاصی با این بازی ندارند.

با این حال، این شرکت هنوز قصد تغییر دادن لوگوی جدید خود را ندارد!

7. لوگوی بازی Rocket League

لوگوی تصویری این بازی، نشان دهنده طرح بازی است که طبق آن شرکت کنندگان باید با رانندگی و اتومبیلرانی، توپ ها را به دروازه پرتاب کنند.

آرم ترکیبی از یک نام و یک سپر آبی با یک ماشین مسابقه و یک توپ روی آن است. تحرک و انرژی، توسط تصویر ماشین در حال حرکت و یک خط منحنی شبیه به یک مسیر منتقل می شود.

8. لوگوی بازی World of Warcraft

هر نسخه جدید از با تغییر جزئی در لوگو خود همراه است و جزئیات آن بر اساس محتوای بازی است.

به عنوان مثال، تکه های یخ در Wrath of the Lich اشاره به پادشاهی و پیروزی دارد. این روش به برانگیختن احساسات گیمرها و مجذوب کردن آنها به نام تجاری کمک می کند.

فراموش نکنیم که مفهوم اساسی لوگوی شرکت آنها هرگز تغییر نکرده است و همچنان شامل دو قلم برای نشان دادن نماد تقابل جهان های مختلف، رنگ طلایی و یک قاب قابل تشخیص است.

سوالات متداول

8 مورد از بهترین طراحی لوگو گیمینگ کدام است؟

1. لوگوی بازی Minecraft

2. لوگوی بازی Fortnite

3. لوگوی بازی Roblox

4. لوگوی بازی Overwatch

5. لوگوی بازی Apex Legends

6. لوگوی بازی League of Legends

7. لوگوی بازی Rocket League

8. لوگوی بازی World of Warcraft

بهترین سایت های دریافت آیکون برای طراحی لوگو گیمینگ کدام است؟

• Flaticon

• Iconfinder

• Pngtree

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید