سئو

آشنایی طراحی بنر خدمات کامپیوتر

اصول طراحی بنر خدمات کامپیوتر

به منظور خدمات کامپیوتر به مکان قرارگیری بنر در ابتدا توجه میکنیم. برای همین فضا و اندازه بنر نکته مهمی محسوب میشود. یک بنر اینترنتی اندازه‌های مختلفی دارد. اگر یک بنر از نوع افقی داشته باشیم در زبان فارسی محل قرار گیری عکس در سمت راست تصویر است و به دنبال آن محتوا متنی قرار میگیرد. در برخی اوقات محتوا به همراه تصویر در کنار هم در وسط بنر قرار میگیرند البته به وسیله لوگو یا پس زمینه مناسب این فضا تکمیل میشود. البته نوع تصویر سازی و چیدمان اجزا تصویر در ظاهر بنر تاثیر زیادی دارد.

این برای زمانی است که یک بنر به صورت اینترنتی باشد که از ویژگی‌های حرکتی در بنر میتوان استفاده کرد. در ادامه با توجه به موضوع بنر تبلیغاتی از جلوه‌های تصویری مرتبط استفاده میکنیم. در طرح بنر خدمات کامپیوتری حتما وجود کامپیوتر الزامی است. از این طریق مخاطب به راحتی با هدف تبلیغاتی آشنا میشود. در واقع عکس در طراحی بنر خدمات کامپیوتر تاثیر مثبتی دارد. از این طریق اگر خدمات کامپیوتری علاوه بر تعمیر به منظور فروش خدماتی داشت از طریق بنر قابل انتقال به مخاطب است. در طراحی بنر خدمات کامپیوتر قرارگیری مکان لوگو و تصویر مهم است. در گوشه بنر همیشه اطلاعات تماس و آدرس قرار میگیرد. این اطلاعات تماس در سمت راست بنر وجود دارند.

طراحی بنر خدمات کامپیوتر امری اصولی و حرفه‌ای است.

انتخاب رنگ بنر خدمات کامپیوتری

برای طراحی بنر خدمات کامپیوتر معمولا رنگ‌های سفید، آبی، طوسی در کنارهم قرار میگیرند. البته رنگ آبی بسیار کاربردی و مناسب بنر تبلیغاتی است. به کمک سایت‌های انتخاب رنگ از طریق گردونه انتخاب رنگ به راحتی میتوان مجموعه رنگ‌های سازمانی را انتخاب کرد. بنر خدمات کامپیوتری لایه باز یک رنگ اصلی به عنوان پس زمینه دارد. این بنر با توجه به اینکه یک بنر تبلیغاتی است از رنگ‌های خنثی و سازمانی ساخته میشود. رنگ‌های خنثی شامل رنگ طوسی، آبی، سفید، مشکی، کرم و غیره هستند. معمولا تصویر ساز نوع چیدمان رنگ‌ها را در کنار هم مشخص میکند.

چیدمان رنگ‌ها در انواع مختلف بنرهای تبلیغاتی و بنرهای اینترنتی متفاوت است. طراحی بنر خدمات کامپیوتر علاوه بر نوع تصویر دارای محتوا متنی هم هست. این محتوا متنی با رنگ مناسب و هماهنگ با بنر انتخاب میشود. البته طراحی پس زمینه و رنگ و متن باید با هم هماهنگی لازم را داشته باشد. یک بنر تبلیغاتی بعد از رنگ مناسب، به فونت مناسب و خوانا لازم دارد. رنگ این فونت در طراحی بنر خدمات کامپیوتر نقش زیادی دارد. به طوری که باید از فاصله دور و نزدیک متن خوانا و قابل تشخیص باشد. دقیقا این کار توسط انتخاب رنگ متن و انتخاب رنگ پس زمینه مناسب انجام میگیرد. البته نوع طرح پس زمینه هم در ظاهر کلی بنر تاثیر زیادی دارد.

طراحی بنر خدمات کامپیوتر وابسته به انتخاب رنگ‌ها و چیدمان است.

اندازه بنر و تاثیر آن در طراحی

هر بنر تبلیغاتی با توجه به مکانی که قرار میگیرد فضایی مشخص دارد. این فضا در بنرهای اینترنتی و بنرهای بیلبورد سطح شهر دارای ظاهری متفاوت است. در بنرهای اینترنتی طراحی بنر خدمات کامپیوتر به شکلی ساده در چهارچوب اصلی بنر انجام میگیرد. برای مثال در اندازه‌های بزرگتر امکان استفاده از محتوا بیشتر برای طراح بیشتر است. اما برای طرح لایه باز کامپیوتر و خدمات کامپیوتر معمولا بنر به شکل اینترنتی است. در شکل اینترنتی در مواجه با رویدادهای خاص شکل بنر متفاوت است. البته محل قرارگیری در صفحه در طراحی آن تاثیر دارد. اما برای بیلبوردهای بزرگتر معمولا اندازه آنها براساس مکان قرارگیری میباشد. اندازه آنها اکثرا خیلی بزرگ و عظیم است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:

برای همین مسئله عکاسی با کیفیت یک الزام اصلی در نظر گرفته میشود. به طور کلی در طراحی بنر خدمات کامپیوتر اندازه‌های کوچکتر مد نظر قرار میگیرد. اندازه بنر در واقع یک فاکتور برای تعیین میزان توجه مخاطب محسوب میشود. تفاوت یک بنر بزرگ در مرکز صفحه با یک بنر در گوشه صفحه در اینجا مشخص میشود. معمولا بنرهای کوچکتر توجه کمتری را جلب می کنند مگر اینکه در صفحه اصلی وب سایت قرار گیرند. البته ظاهر بنرهای مرکز صفحه هم متفاوت است. در برخی از بنرهای بزرگ وسط صفحه ما حجم زیادی از صفحه را نمیگیریم اما با قرارگیری در فضای مناسب مخاطب‌های لازم را جذب میکنیم. در طراحی بنر خدمات کامپیوتر با توجه به هر رویداد طراحی متفاوت است.

طراحی بنر خدمات کامپیوتر از فاکتور مکان هم پیروی میکند.

نقش لوگو در طراحی بنر خدمات کامپیوتر

برای طراحی بنر خدمات کامپیوتر از لوگو در تصویر استفاده میکنیم تا بنر ظاهری حرفه ای داشته باشد. لوگو در طراحی سمت چپ بالای صفحه قرار میگیرد. البته برای بنرهای بزرگتر لوگو به صورت واتر مارک هم در پس زمینه مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع نقش اصلی لوگو در طراحی بنر خدمات کامپیوتر تبدیل بنر به حالت رسمی است. البته وجود لوگو در طراحی اختیاری است. یعنی لزومی به وجود لوگو در بنر نیست. در اکثر طراحی‌ها ما لوگو را نمی‌بینیم. به طور مثال در طرح لایه باز خدمات کامپیوتری معمولا اطلاعات تماس و آدرس در بنر قرار میگیرند و در بیشتر اوقات لزومی به وجود لوگو در بنر نیست.

مگر در مواردی که کاربرد بنر برای معرفی یا برای قرارگیری در یک نمایشگاه باشد. برای همین در این حالت رسمی از لوگو در بنر خود استفاده میکنیم. وجود لوگو تنها به حالت رسمی ختم نمیشود بلکه از لوگو به شکلی همراه با خلاقیت هم میتوان استفاده کرد. لوگو در طراحی بنر خدمات کامپیوتر در کنار چیدمان اصلی قرار میگیرد. البته به همراه تصویر سازی تا از حالت رسمی خارج شود. در حالت رسمی تنها برای رویدادهای خاص بنر کاربرد دارد. اما در حالتی که طراحی بنر با خلاقیت همراه باشد برای بیشتر رویدادها قابل استفاده است.

طراحی بنر خدمات کامپیوتر به شکل رسمی با لوگو همراه است.

محتوا بنر چیست؟

محتوا بنر تبلیغاتی معمولا خیلی طولانی نیست. برای بنرهای اینترنتی وجود محتوا متنی با توجه به موضوع بنر تاحدی امکان پذیر است. محتوا همیشه متن نیست بلکه استفاده از تصاویر درست در چیدمان بنر همان محتوا گرافیکی لازم یک بنر است. در طراحی بنر خدمات کامپیوتر یک مجموعه خدمات به صورت کلیدی در بنر عنوان میشوند. با این کار مخاطب به راحتی با مجموعه خدماتی شما آشنا میشود. طرح بنر رایگان شاید در نگاه اول انتخاب خوبی باشد ولی محتوا گرافیکی یکسان کاربردی نیست.

طراحی بنر خدمات کامپیوتر باید ظاهری خاص داشته باشد.

طرح لایه باز بنر خدمات کامپیوتری

طرح لایه باز خدمات کامپیوتری راهی سریع تر برای داشتن بنر است اما این روش چقدر کاربردی است؟ طرح لایه باز به شما امکان تغییر را میدهد. نمونه‌های رایگان طراحی بنر خدمات کامپیوتر تنها در حالتی خوب و کاربردی هستند که دنبال کار حرفه‌ای نباشید. بیشتر نمونه‌های آنلاین از قبل توسط افراد دیگر استفاده شده اند پس قطعا خاص نیستند. بنر لایه باز خدمات کامپیوتری رایگان برای استفاده در جامعه آماری کم مناسب است. برای مثال بنرهای اینترنتی معیار متفاوتی برای هزینه‌های خود دارند. متناسب با فضایی که اجاره میکنید برای طراحی بنر خدمات کامپیوتر خود هزینه کنید. برای جامعه آماری بیشتر پیشنهاد ما یک طراح حرفه ای است. آنها با اصول اصلی طراحی آشنا هستند و نسبت به مکانی که بنر قرار میگیرد محتوا متنی و گرافیکی متن را طراحی میکنند. در هر دو صورت استفاده از آنها خوب است اما نسبت به اهداف خود باید تصمیم گیری کنید.

محتوا بنر در طراحی نقش مهمی دارد. در طراحی بنر خدمات کامپیوتر ما محتوا زیادی نداریم. به طور مثال در محتوا متنی همیشه فضای زیادی برای معرفی و توضیحات وجود دارد اما برای یک بنر این شرایط مهیا نیست. برای همین بیشترین میزان توجه نسبت به قرار گیری تصاویر گرافیکی در بنر است. یک فرد عادی تصوری مثل استفاده از تمام ویژگی‌ها را دارد اما فرد متخصص با توجه به ایده خود و طراحی کلی بنر بهترین و مناسب ترین ویژگی‌ها را به بنر اضافه میکند.

طراحی بنر خدمات کامپیوتر توسط افراد متخصص ظاهری کاربردی دارد.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید