سئو

آموزش اتصال وب سایت به چت واتس اپ

تصور کنید که وارد یک وبسایت می شوید که خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهد. در حین اینکه دارید به دنبال خدمات و محصولات خود می گردید، سوالاتی برایتان پیش می آید. اما در قسمت راهنمای وبسایت شماره تماسی قرار داده شده که از شما درخواست می کند در واتس اپ با آن ها ارتباط بگیرید. آیا شما حاضرید شماره را کپی کرده، به لیست خود اضافه کنید و بعد سوال خود را بپرسید؟ بدیهی است که همه افراد به دنبال راحتی کاربران هستند. در این راستا اتصال وب سایت به چت واتس اپ که مشتریان با یک کلیک بتوانند با شما ارتباط بگیرند کاری بسیار راحت است.

حل مشکل missing Schema properties+ با تصویر

ضرورت و اهمیت اتصال وب سایت به چت واتس اپ

افزونه اتصال وب سایت به چت واتس اپ یک راه ارتباطی سریع و فوق العاده ست که مشتریان شما را به خوبی و مستقیم به شما وصل می‌کند. در این پیام رسان محبوب می‌توانید بیشتر در دسترس مخاطبین خود باشید. با اتصال وب سایت به چت واتس اپ می توانید پیام خوش آمدید سفارشی خود را در آن بنویسید. نمادها را انتخاب کرده و سایر ویژگی های شخصی سازی را اعمال کنید. با کمک واتس اپ در وردپرس در همه زمان ها و از هر مکانی با افراد خود در ارتباط باشید. شما برای بهبود سایت وردپرسی خود می توانید از خدمات تاس بهره بگیرید.

امکانات افزونه چت آنلاین واتساپ به شرح زیر می باشد:

• پشتیبانی چند نفره

• پشتیبانی یک نفره

• دعوت گروهی

• کاملاً واکنش گرا

• کاملاً قابل تنظیم

• برنامه ریزی توسط روزها

• پشتیبانی از محصول WooCommerce

• GDPR آماده است

• پنجره خودکار با صدا

• دارای شورتکد پشتیبانی زنده

• فعال یا غیرفعال کردن در دستگاه های تلفن همراه

• فعال / غیرفعال کردن در دسک تاپ و لپ تاپ

• فیلتر بر اساس صفحات ، Slugs

• دکمه های تماس یا پشتیبانی نامحدود (کد کوتاه)

• مکان پاپ آپ را در موبایل و همچنین دسک تاپ تغییر دهید

• پیام خوش آمدید سفارشی

در حال حاضر، واتس اپ بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. و این تعداد به طور پیوسته در حال افزایش است. به همین دلیل است که شرکت ها اکنون دکمه چت WhatsApp را در وب سایت خود قرار می دهند. و در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.

همچنین بخوانید

برنامه مدیریت پیج اینستاگرام

اهمیت اضافه کردن چت WhatsApp به وب سایت

پس از خروج بازدیدکننده در تماس باشید

اما زمانی که یک بازدیدکننده از طریق واتس اپ در تماس است، همان تجربه را دریافت می کند – بدون اینکه مجبور باشد در وب سایت شما بماند تا منتظر پاسخ باشد. این به آنها تجربه بهتری می دهد و زمان بیشتری برای پاسخ دادن به شما می دهد.

به کاربر احساس خاص بودن بدهید.

واتس اپ اپلیکیشنی است که همه ما از آن برای صحبت هر روز با دوستان و خانواده خود استفاده می کنیم. با وارد کردن کسب و کار خود در آن محیط، به طور خودکار رابطه شخصی تری با مشتری خود ایجاد می کنید. به خصوص اگر بتوانید سریع پاسخ دهید و از لحن غیررسمی مناسبی استفاده کنید.

روش های اتصال وب سایت به چت واتس اپ

سه راه متنوع برای تشویق مشتریان به ارتباط گرفتن با شما از طریق واتس اپ وجود دارد:

کلیک بر روی لینک مستقیم

ویژگی کلیک برای چت به مشتریان این امکان را می دهد که روی یک URL کلیک کنند تا مستقیماً از طریق واتس اپ با شخص یا کسب و کار دیگری چت کنند. برای انجام این کار نیازی به ذخیره هیچ شماره تلفنی در گوشی خود ندارید. با پیوند، به سادگی یک چت را باز کرده و شروع به تایپ می کنید. این برای برنامه گوشی های هوشمند و همچنین برای واتس اپ وب کار می کند.

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید لینک مستقیم را به جمله‌ای مانند «با ما در واتس اپ در تماس باشید.» پیوند دهید. همچنین می توانید شماره تلفن خود را تایپ کرده و آن را پیوند دهید.

برای ایجاد پیوند کلیک برای چت، باید این پیوند را ویرایش کنید: https://wa.me/[WhatsAppNumber].

شماره تلفنی را که می‌خواهید استفاده کنید جایگزین «WhatsAppNumber» کنید.

بدیهی است که ارائه لینک کلیک و چت در صفحه تماس شما خوب است، اما زمانی که بخواهید WhatsApp را در تجربه رابط کاربری مشتری آنلاین بگذارید، ممکن است به اشتراک گذاشتن این لینک در هر صفحه باعث شود وب سایت شما نامرتب به نظر برسد. راه حل این موضوع استفاده از کد QR است.

2. کد QR

اضافه کردن شماره تلفن به مخاطبین خود برای شروع مکالمه WhatsApp می تواند برای مشتریان شما وقت گیر باشد. به خصوص زمانی که می خواهید این کانال ارتباطی را برای بیزینس خود ارائه دهید، این یک راه عملی نیست.

ابتدا باید شماره تلفن شما را جستجو کنند

بعد، آنها باید شما را به عنوان یک مخاطب ذخیره کنند. این شامل نام شرکت و شماره تلفن شما است. اگر لازم باشد این کار را برای تمام شرکت هایی که با آنها در تماس هستند انجام دهند، ممکن است روزی لیست تماس آنها منفجر شود.

در نهایت، مشتری باید به واتس اپ برود، شما را جستجو کند و تنها پس از آن می تواند چت را شروع کند.

این ساعت ها طول نمی کشد اما همچنین تجربه مشتری بی عیب و نقصی را ایجاد نمی کند. و این هدف است.

به همین دلیل است که برخی از شرکت ها شروع به ایجاد کدهای QR برای شروع مکالمه کرده اند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که کد را ایجاد کرده و در وب سایت خود قرار دهند تا مشتریان بتوانند به راحتی چت را شروع کنند.

می‌دانید که در ایران به دلیل مسائل فیلترینگ در حال حاضر واتس آپ محبوب ترین پیام رسان ما ایرانی است. پس اگر می‌خواهید بین مشتریانتان هم محبوب شوید از افزونه چت واتس اپ استفاده کنید.

افزونه چت واتساپ وردپرس را در کجای سایت بگذاریم؟

اتصال وردپرس به واتساپ را در دو موضوع مختلف می‌توانید استفاده کنید.

افزونه چت واتس اپ در صفحه های اصلی

افزونه whatsapp در میان محتواها

افزونه چت واتس اپ در صفحه های اصلی

شما می‌توانید این قابلیت را در صفحه های اصلی سایت خود استفاده کنید و مشتری را با جلب توجه به سمت مشاوره یا تماس با خودتان بکشید. افزونه چت تیم پشتیبانی با واتساپ در وردپرس بهترین گزینه برای مشتریانی است که در سایت شما مشغول مطالعه هستند و یا به دنبال پشتیبانی و افراد کارشناس شرکت شما می‌گردند. با یک حرکت هوشمندانه می‌توانید درصد زیادی از مخاطبین را به سمت خود بکشید.

جمع بندی

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید