سئو

آیا اینفلوئنسر مارکتینگ به کیفیت سئوی شما صدمه می‌زند؟

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

یکی از روش‌های کارآمد برای برجسته کردن یک برند و توسعه میزان دسترسی محتوای مد نظر آن به نقاط قابل دسترس بیشتری است. اما پرسش اصلی که زمینه نگارش این محتوا شد، این است که آیا این متد، صدمه‌ای به وضعیت و برند ما خواهد زد؟ در اصل ریشه ایجاد این پرسش در ذهن ما، پرسش یکی دیگر از کاربران ما بود. یکی از کاربران از ما پرسید:

  • من یک پرسش در مورد رابطه اینفلوئنسر مارکتینگ و سئو دارم. طبق شنیده‌ها، لینک‌های حمایت‌شده یا همان (Sponsored) از سوی اینفلوئنسرها می‌تواند تأثیر منفی بر کیفیت سئوی سایت شما داشته و از آنجا که گوگل می‌تواند تشخیص دهد که این لینک، به شکل طبیعی ایجاد نشده است، باعث افت رتبه سایت خواهد شد. حال پرسش من این است که موضوع فوق واقعیت دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، آیا راهی برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ بدون این اثر منفی وجود دارد یا نه؟

این یک حیطه بسیار پیچیده و سخت برای اظهار نظر است زیرا گوگل و خط مشی آن نیز، نسبت به آن با قاطعیت برخورد نمی‌کند. اینکه گوگل متوجه می‌شود که شما بر اساس استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ ، برای گرفتن یک لینک به شکل تصنعی عمل کرده‌اید و انتظار دارد تا با تگ ‘Nofollow‘ با این لینک‌ها برخورد شود، کاملاً صحیح است. اما این به معنی درستی مطلق نکته‌ای که شما در پرسش مطرح کردید نیست.

سابقه طولانی اینفلوئنسر مارکتینگ

اساساً اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای ایجاد بازخوردهای بیشتر و جلب توجهات به سمت محتواهای شماست. این ایده که شما برای معرفی برند و محصول خود تلاش کنید تا توسط یک صاحب نظر آن را برجسته‌سازی کنید، ایده جدیدی نیست و سال‌ها پیش از ظهور و قوت گرفتن دنیای اینترنت نیز کاربرد خود را داشته است. اما نکته‌ای که در اینجا نباید مورد غفلت قرار گیرد این است که تمام متدهای اینفلوئنسر مارکتینگ منتهی به ایجاد لینک و ارجاع لینک نخواهد شد؛ بلکه اثر آن می‌تواند با تشریح محصول یا دعوت دنبال‌کنندگان به بررسی بیشتر همراه باشد.

برنامه مد نظر خود را پیشنهاد کنید

شما می‌توانید پیشنهاد دهید تا عوامل اینفلوئنسر مارکتینگ به جای درج مستقیم لینک شما یا استفاده از یک ارتباط اینترنتی، تنها با بررسی محصول، معرفی ویژگی‌های آن یا نوشتن یک نقد مثبت در مورد آن، دهن مشتریان را به سمت شما هدایت کنند. مشتریانی که ذهن آن‌ها نسبت به محصول شما به رویکرد مثبتی رسیده باشد، خود لینک و راه رسیدن به شما را پیدا می‌کنند. فراموش نکنید که برگ برنده شما در برابر گوگل و الگوریتم‌های آن بهره‌مندی از هوش و خلاقیت انسانی است. این کمک می‌کند تا در هر حال شما با برنامه‌هایی منعطف بتوانید این خطوط تعیین شده از سوی گوگل را دور زده و به هدف خود برسید. اگر واقعاً هدف شما در اینفلوئنسر مارکتینگ ارائه صرف یک لینک و افزایش بازدید نبوده و به معنای واقعی هوشمندانه را در تیررس داشته باشید، بی‌شک رسیدن به این مهم بسیار آسان است و گوگل نمی‌تواند شما را ردیابی کرده و بابت دور زدن خط مشی آن، مورد جریمه قرار دهد.

همچنین بخوانید:

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات اینفلوئنسری

نقش اینفلوئنسر مارکتینگ در سئو

چه کارهایی به سئو آسیب میزند

بهبود سئو

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید