سئو

اصول انتخاب تصاویر پس زمینه تولید محتوا

تصاویر پس زمینه یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می شود که عده ای به آن توجه نمی کنند. در واقع تصاویر پس زمینه تولید محتوا ارتباط مستقیمی با ذهن خواننده دارد. در این مقاله قصد داریم در خصوص قوانین انتخاب تصاویر پس زمینه تولید محتوا به طور دقیق صحبت کنیم و این موضوع را از حیث مختلف بررسی نماییم.

انتخاب استاندارد تصاویر پس زمینه تولید محتوا

تصاویر پس زمینه تولید محتوا در سایت های مختلف با توجه به موضوعات می تواند متفاوت باشد. این موضوع را در بخش بعد بررسی می کنیم.

تصاویر پس زمینه تولید محتوا برای سایت های آموزشی

تصاویر پس زمینه تولید محتوا برای سایت هایی که در زمینه آموزش فعالیت دارند بهتر است که سفید در نظر گرفته شود، سایت هایی که در زمینه خدمت رسانی فعالیت می کنند باید به صورتی باشد که متن از تصویر جلوتر نمایش داده شود یعنی تصاویر پس زمینه تولید محتوا نباید به شکلی باشد که تمرکز کاربر از روی متن کنار برود، این در حالی است که بهترین رنگ در این زمینه طبق بررسی های صورت گرفته در سال 2018 رنگ سفید و یا به طور کلی رنگ روشن است رنگی که به نشان استاندارد سازی صفحه مورد استفاده قرار گرفته است و نباید تغییر نماید.

تصاویر پس زمینه تولید محتوا برای سایت های خبری

تصاویر پس زمینه تولید محتوا برای سایت هایی که در زمینه اخبار فعالیت می کنند باید به دو بخش تقسیم شود، بخش اول باید به صورتی باشد که قابل خبر را مشخص سازد، در سایت های خبری انتخاب قاب خبر بسیار مهم است، در نظر داشته باشید که اگر قاب به درستی انتخاب نشود نمی تواند تمایز بین هر خبر را به درستی متوجه شد و به این ترتیب سبب می شود که خبررسانی در وضعیت مطلوبی قرار نداشته باشد.

تصاویر پس زمینه تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی

تصاویر پس زمینه تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی کمی دست و دل باز تر انتخاب می شود، استفاده از رنگ های شاد در این مسیر به صورت کنترل شده قابل قبول بوده و مشکلی ایجاد نمی کند. موضوع دیگر این است که در این سایت ها باید تصویر انتخاب شده به نوعی معرف نوشته سایت باشد البته نه به این معنی که اصل تصویر به عنوان پس زمینه قرار بگیرد اما چه خوب است که انتخاب تصاویر پس زمینه تولید محتوا با نگاه روانشناسی شده باشد.

رنگ ها با ذهن ارتباط مستقیم دارد

تصاویر پس زمینه تولید محتوا به صورت هوشمندانه یعنی غیرتکراری بودن تصویر نیز بررسی شود، این موضوع کمتر مورد بررسی قرار می گیرد و به طور کلی افراد فکر می کنند که تنها تکراری نبودن متن کفایت می کند و نیازی به بررسی تازه بودن تصویر نخواهد بود. فرض کنید در مورد تاریخچه لوگوهای مختلف صحبت می شود و شما از ورژن قدیمی یک لوگو صحبت می کنید حال اگر از تصویر لوگوی ورژن جدید استفاده شود یعنی شما دقت کافی در انتخاب تصاویر پس زمینه تولید محتوا نداشته اید و کاربر به سادگی این موضوع را تشخیص می دهد و درست همینجا هوشمند بودن تصویر انتخابی شما زیر سوال می رود و این سبب می شود که اعتماد به متن به کار رفته نیز آنطور که باید صورت نگیرد.

جمع بندی

تصاویر پس زمینه تولید محتوا باید غیر تکراری باشند، تازه بودن تصویر یک خبر خوب برای کاربر است او به سادگی متوجه می شود که متن و سایت با هم سازگار هستند و یک ارتباط واقعی بین ساختار سایت وجود دارد.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید