سئو

انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران

شما می توانید از طریق انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران، کسب و کار خود را جهانی نمایید. سایت خبری خبرنامه دانشجویان ایران، دارای طیف گسترده ای از مخاطبان می باشد که می تواند برای معرفی برند و کسب و کار شما بستر مناسبی فراهم نماید.

از آنجا که روزانه هزاران نفر از این سایت بازدید می کنند و مطالب آن را مطالعه می کنند، انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت برای معرفی کسب و کار شما و خدماتی که قصد دارید ارائه دهید فرصت درخشان ایجاد می نماید.

انتشار رپورتاژ آگهی در معرفی کسب و کار شما چه نقشی دارد؟

انتشار در سایت خبری خبرنامه دانشجویان ایران روش جدید تبلیغاتی می باشد. آگهی تبلیغاتی در سایت به صورت خبری بیان شده و مخاطب در قالب متن خبری به ارائه خدماتی همچون تبلیغ یک برند را مشاهده خواهد نمود. امروزه از تبلیغات برای معرفی و تبلیغ امور تجاری و بازاریابی شرکت ها استفاده می شود. بسیاری از شخصیت های سیاسی برای معرفی خود به مخاطبانشان در میان مردم از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده می کنند.

با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت خبری معتبر خبرنامه دانشجویان ایران که مورد اعتماد مخاطبان بسیار زیادی است به بهترین شکل کسب و کار و دیگر اهداف شما را معرفی نموده و آمار بازدیدکنندگان سایت را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از روش های بازاریابی و تبلیغاتی تأثیرگذار توسط شرکت های بزرگ و برندهای معتبر در سراسر جهان استفاده می شود، در حالی که بسیاری از مؤسسات و برندهای ایرانی نیز از مزایای رپورتاژ آگهی اطلاعاتی کسب نموده اند و از آن ها استفاده می کنند.

یکی از مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران همیشگی بودن آن است. بر خلاف دیگر روش ها که باید به صورت دوره ای تمدید شوند در این روش، لینک آگهی شما هرگز از بین نخواهد رفت و به صورت مادام العمر آگهی شما در این سایت باقی خواهد ماند.

از خبرنامه دانشجویان ایران چه می دانید؟

یکی از به روزترین سایت های منتشر کننده اخبار ورزشی، سیاسی و اقتصادی ایران و جهان سایت خبرنامه دانشجویان ایران می باشد. وب سایت خبری خبرنامه دانشجویان ایران در زمینه تحلیل اخبار ایران و جهان، کسب و کار و استارت آپ فعالیت دارد به گونه ای که می توان گفت این سایت دارای رویکرد خبری، تحلیلی، اخبار، اقتصاد و دانشجو می باشد. برخی از تکنولوژی های به کار رفته در خبرنامه دانشجویان ایران شامل موارد زیر می باشند:

  • سی ام اس اختصاصی دانش پرداز مبین
  • Htlm5, css3,js,bootstrap,ajax,php

طراحی و پیاده سازی این وب سایت حدود سه هفته از آغاز تهیه داکیومنت ها و نیازسنجی آن و در نهایت انتخاب پلتفرم مناسب برای آن به طور انجامید. به طور کلی می توان گفت مراحل طراحی سایت خبرنامه دانشجویان ایران شامل موارد زیر می باشد:

  • فراهم نمودن داکیومنت نیازسنجی پروژه
  • طراحی پی اس دی
  • تبدیل پی اس دی به قالب موبایل ریسپانس
  • پیاده سازی قالب روی پلتفرم خبری دانش پرداز مبین

چرا باید خبرنامه دانشجویان ایران را برای انتشار رپورتاژ آگهی مورد استفاده قرار داد؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب خبرنامه دانشجویان ایران برای انتشار رپورتاژ آگهی رتبه سیمیلار وب آن می باشد. در حقیقت سیمیلار وب یک پایگاه اینترنتی معتبر می باشد که بر اساس میزان مراجعه و اقبال مخاطبان به رتبه بندی سایت های مختلف می پردازد. هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد در حقیقت رتبه سیمیلار وب آن نیز بالا خواهد بود.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

همانطور که بیان نمودیم یکی از مهمترین دلایل انتخاب خبرنامه دانشجویان ایران جهت انتشار رپورتاژ آگهی رتبه سیمیلار وب این سایت می باشد و بر اساس رتبه بندی های انجام گرفته توسط سایت سیمیلار وب خبرنامه دانشجویان ایران بین سایت های خبری ایرانی موفق به کسب رتبه چهارم شده است. کسب رتبه چهارم در بین سایت های خبری بیانگر این واقعیت است که روزانه هزاران نفر از این سایت خبری بازدید می کنند تا به راحتی در جریان اخبار روز ایران و جهان قرار گیرند.

به همین دلیل است که می توانیم ادعا کنیم با انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران می توانید تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. با این کار می توانید خدمات یا برند خود که قصد معرفی آن را دارید بهتر تبلیغ نموده و سبب دیده شدن برند و خدمات خود شوید.

دلیل دیگر انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران سن دامنه این سایت خبری می باشد. بالا بودن عمر سایت این سایت خبری حاکی این مسئله است که با انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران تا مدت زمان نیازی به نگرانی در رابطه با انقضای سایت و از بین رفتن آگهی تبلیغاتی نخواهید داشت.

شاخص دیگر که سایت های خبری بر اساس آن ارزیابی می شوند شاخص پیج اتوریتی می باشد که اغلب توسط شرکت Moz.com انجام می شود و این شاخص دارای اعداد بین 0 تا 100 می باشد. این شاخص مشخص می کند که صفحات یک سایت تا چه حد می تواند در رابطه با سئو و رتبه بندی موتورهای جست و جو موفق باشد. بر اساس گزارشات اخیر منتشر شده پیج اتوریتی خبرنامه دانشجویان ایران 51 می باشد که می توان نمره 51 را به عنوان نمره ای خوب و قابل قبول برای سایت خبری در نظر گرفت. می توانید با خیالی راحت جهت دیده شدن اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران نمایید.

شاخص دیگر که برای کل سایت در نظر گرفته می شود دامین اتوریتی می باشد، دامین اتوریتی برای خبرنامه دانشجویان ایران 34 می باشد که بالا بودن این شاخص نیز یکی دیگر از دلایل انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران می باشد.

چه سایت و شرکت هایی می توانند در خبرنامه دانشجویان ایران اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی نمایند؟

انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران برای شرکت ها و وب سایت هایی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند هیچ گونه محدودیتی ندارد. از آنجا که خبرنامه دانشجویان ایران در زمینه های مختلف مشغول به ارائه خدمات می باشند و با بازدید از صفحات مختلف این سایت متوجه خواهید شد که این سایت به ارائه خدمات در زمینه سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگ و هنر، بین الملل، مذهبی، کسب و کار و استان ها می باشد بنابراین تا حدودی می توان گفت مخاطبان این سایت خبری افراد مختلف جامعه می باشند.

در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران مطمئن شوید که تمامی مخاطبان آگهی تبلیغاتی شما را مشاهده نموده اند. در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید می توانید با تکیه بر مخاطبان متنوع این سایت آگهی خود را در خبرنامه دانشجویان ایران منتشر کنید.

از جمله سایت هایی که تاکنون اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران نموده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Wikiwand
  • Niniban
  • Observer
  • delgarm

همچنین از جمله سایت هایی که از نظر محتوا شباهت بسیار زیادی به خبرنامه دانشجویان ایران دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروژه ها
  • Pnueb
  • Snn
  • 3 گام
  • کنکور

همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید یکی از جدیدترین روش های تبلیغاتی سایت های مختلف انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر و قابل اعتماد می باشد از این رو توصیه می کنیم سایت خبری معتبر خبرنامه دانشجویان ایران را جهت انتشار رپورتاژ آگهی کسب و کار خود و یا برندی که قصد معرفی آن را دارید انتخاب نمایید، با این کار در مدت زمان کوتاه بند شما توسط مخاطبان بیشمار این سایت مشاهده خواهد شد و کسب و کار شما جهانی خواهد شد یکی از بهترین مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در خبرنامه دانشجویان ایران همیشگی بودن تبلیغات شما خواهد بود.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید