سئو

ایده های ثبت رایگان آگهی برای تبلیغات آنلاین

ایده های ثبت رایگان آگهی برای تبلیغات آنلاین

آیا به دنبال راهی ساده برای تبلیغ وب سایت یا تجارت خود به صورت رایگان هستید؟ خوب، مطمئن باشید که این امکان وجود دارد. تا زمانی که بدانید چه کاری انجام می دهید و حاضرید برای تحقق آن هر کاری که لازم است انجام دهید، در ایجاد یک استراتژی موثر برای تبلیغ کسب و کار خود مشکلی نخواهید داشت. بیایید مراحل اصلی را مشاهده کنیم

1- کسب و کار خود را در سایت های تبلیغاتی رایگان خاص قرار دهید

زمانی که لیست فهرست فقط برای اهداف در نظر گرفته می شود، به عنوان یک منبع عالی برای لینک دادن به وب سایت ها است. با این حال، گرچه ممکن است رتبه صفحه شما دیگر از آنها سود نبرد، اما دلایل خوبی نیز وجود دارد که می توانید پیوند خود را در فهرست وب قرار دهید.

فهرست های راهنمای محلی را پیدا کنید که در لیست کردن مشاغل صنعت یا صنایع تکمیلی تخصص دارند. برخی از افراد هنوز هم از فهرست راهنما برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند و شما ممکن است از لیست خدمات خود بهره مند شوید .با این حال، اگر مشاغل محلی دارید، می توانید آزادانه در تبلیغ کنید. چه طور ممکنه؟ خوب، من به شما توصیه می کنم تجارت خود را در Google Places ثبت کنید. بنابراین، مشتریان شما موقعیت شما را در و جستجوهای Google پیدا می کنند و به شما مراجعه می نمایند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با این سرویس ثبت نام کنید و اطلاعات خود را پر کنید: نام کسب و کار ، محل سکونت و غیره .

2- اگر وبلاگی ندارید، یکی ایجاد کنید

هیچ چیز بهتر از یک کمپین که در وبلاگ خود شما انجام می شود، شرکت یا محصولات شما را تبلیغ نمی کند. این راه ارتباطی ساده و در عین حال موثر به شما کمک می کند تا یک برند قدرتمند و معتبر و همچنین جامعه ای از طرفداران و مشتریانی که برای مشاوره در مورد صنعت خود به شما اعتماد می کنند، بسازید. اگر می خواهید با ثبت رایگان آگهی تبلیغ کنید، نیازی به خرید نام دامنه دیگری ندارید، می توانید وبلاگ را به عنوان یک دسته جدید یا زیر دامنه جدید در وب سایت خود ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که یک وبلاگ متروکه به هیچ وجه به شما خدمت نخواهد کرد. شما باید آن را به روز کنید و مرتباً پست جدید بگذارید تا خوانندگان شما مجبور شوند هر از چند گاهی برگردند. شما می توانید پست های وبلاگ ایجاد کنید که هدف آن تبلیغ محصولات یا خدمات خودتان است، درباره صنعت و ارزش های خود بنویسید، به خوانندگان خود مشاوره و راهنمایی رایگان دهید.

3- انتشار اطلاعیه های مطبوعاتی

شما می توانید از طریق بیانیه های مطبوعاتی منتشر شده در وب سایت های روابط عمومی مانندPr.com ، Newswire یا،PR Log ، دیوار و شیپور و غیره ثبت رایگان آگهی مربوط به هر محصول، خدمات، کمپین جدید را انجام دهید. این مقالات شانس کمی برای انتشار در وب سایت های رسانه های بزرگ دارند اما در صورت علاقه به وب سایت ها و وبلاگ های خبری متوسط و کوچک، فرصت زیادی برای انتشار آنها وجود دارد.

4-جوامع مربوطه را به صورت آنلاین پیدا کرده و به آنها کمک کنید

هر خدمت یا جنسی دارای جوامع آنلاین است، چه در انجمن های سنتی فعال باشند و چه به صورت گروهی در رسانه های اجتماعی آنها را پیدا کنید، به آنها بپیوندید و شروع به مشارکت کنید. هرچند در مورد مشاغل خود چیزی ارسال نکنید. من می دانم که شما وسوسه خواهید شد که چنین کاری کنید اما به درد شما نمی خورد. در عوض، در مورد موضوعات مورد علاقه خود پست بگذارید، در آخرین بحث ها شرکت کنید و به همتایان خود توصیه های تخصصی کنید.

اگر در یک انجمن هستید یا در نمایه رسانه های اجتماعی خود، اگر جامعه در یک بستر رسانه اجتماعی حضور دارد، می توانید با پیوند دادن وب سایت خود بر روی امضای خود، منفعلانه تجارت خود را ارتقا دهید. می توانید هر از چند گاهی پیوند خود را مستقیماً ارائه دهید اما فقط درصورت اطمینان کامل از مناسب بودن متن و به عنوان هرزنامه در نظرگرفتن.

5- وبلاگ نویسان مرورگر را بیابید و یک کمپین تبلیغاتی را شروع کنید

می دانم محصولات خود را نمی توانید کاملاً رایگان هدیه دهید. با این حال، هر فروشگاه، هر تجارت خرده فروشی برخی از محصولات را که نمی توانند بفروشند یا محصولی که برای فروش بهتر نیاز به کمی فشار دارد، را کمی ارزانتر می فروشد. هزینه ها حداقل است زیرا شما محصولات را در اختیار دارید و تبلیغات با ثبت رایگان آگهی همراه است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که وبلاگ نویسان را پیدا کنید که نظرات خود را بنویسند یا وبلاگ نویسان محبوب شما را می پسندند و از آنها می خواهید که یک بررسی بنویسند و برخی از محصولات شما را ارائه بدهند. این کمپین می تواند به شما کمک کند با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید.

5- برای رونق کار خود از تبلیغات طبقه بندی شده استفاده کنید

تبلیغات طبقه بندی شده چیست؟ خوب اگر شما هرگز روزنامه ای خوانده اید، مطمئن هستم که تمام آن صفحات را با اطلاعیه ها و آگهی های تبلیغاتی کوچک به یاد می آورید که مردم و مشاغل برای فروش چیزی، ارائه خدمات خود یا ارائه شغل برای چاپ چیزی منتشر می کردند. تبلیغات طبقه بندی شده حتی در سال 2017 منبع اصلی مشتری برای مشاغل کوچک و فریلنسرها بود اما بازیکن های اصلی اکنون آنلاین هستند. در حالی که در گذشته اگر به یک برقکار احتیاج داشتید، به عنوان مثال، می توانستید آگهی های طبقه بندی شده روزنامه را برای برق در منطقه خود جستجو کنید، اکنون می توانید همین کار را انجام دهید، اما در اینترنت، در صفحات تخصصی چنین خدماتی.

7- ثبت رایگان آگهی با تعویض بنر

یکی دیگر از راه های ثبت رایگان آگهی، بازاریابی و تبلیغات برای تجارت شما، مبادله بنر با یک کسب و کار یا وب سایت دیگر است. سعی نکنید رقبا را برای انجام این کار متقاعد کنید، زیرا موفق نخواهید شد. به دنبال مشاغل مکمل، وب سایت ها یا وبلاگ ها باشید و سعی کنید روابطی را با آنها رشد دهید که سودمندی متقابل آنها باشد. همچنین، می توانید بنرها را با مشاغل یا مشتریان مرتبط تبادل کنید.

مطالعه مقاله را به شما توصیه می کنیم.

8- تبلیغات با ثبت رایگان آگهی برای سازمان های غیرانتفاعی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید