سئو

بررسی سایت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با هدف ارائه منابع کتابخانه ای صورت گرفته است، در این سایت می توانید کتابخانه های وابسته در مشهد و همینطور شهرستان ها را مورد مطالعه قرار دهید. در نظر داشته باشید سایت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی دارای 4 بخش اصلی که به فرد اجازه می دهد در منابع کتابخانه ای جستجو نماید و در بخش بعدی از سرویس های امانتی استفاده کند. همینطور بخشی از طراحی سایت مربوط به جستجوهای دیجیتال است. در نظر داشته باشید که عضویت در کتابخانه سایت با شرایط خاصی همراه است و افراد باید فرم مخصوص را پر کنند. طراحی سایت به سه زبان عربی و فارسی و انگلیسی است که این موضوع دسترسی به سایت را آسانتر می کند. پنل بندی در به صورت پویا دنبال شده و این موضوع روند کار با سایت را استاندارد می کند. خوشبختانه در آخرین به روزرسانی انجام شده در این سایت شاهد بخش های کتابخانه های وابسته، کتابخانه های قرآن و حدیث و همینطور کتابخانه های تخصصی ادبیات و اقتصاد نیز هستیم و به روز ترین کتابها در این زمینه را می توانید از کتابخانه های مختلف در شهرهای مختلف ایران از طریق این سایت دانلود نمایید.

آنالیز طراحی سایت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

نرخ پرش برای سایت 47 درصد است که با رشد 13 عددی همراه بوده است و این رقم خوب نشان می دهد که افراد به محض ورود به سایت ترجیح به ترک آن نمی دهند، از طرفی میزان بازدید از صفحات سایت 2 صفحه اعلام شده است که البته با رشد 42 درصدی همراه است، از سوی دیگر زمان بازدید از صفحات سایت 5 دقیقه است که با رشد 14 درصدی همراه است و این رقم ها نشان می دهند که به طور کلی سیمیلار وب معتقد است که طراحی سایت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به درستی صورت گرفته و با رشد چشمگیری همراه بوده است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

بهینه سازی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید