سئو

نحوه استفاده از Fractl از بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک بازگشتی قسمت سوم

نکاتی که بایستی مراقب آنها باشید: با قرار دادن محتوای خود در یک دروازه، شما از مخاطبان خود می خواهید که به اطلاعات شخصی شما اعتماد کنند. اگر اعتماد یک کاربر را خدچه دار کنید، عواقب خیلی بد و سختی برای برند شما خواهد داشت.

در استفاده از محتوا در دروازه های خود و چیزهایی که بدست می آورید، هوشمند عمل کنید:

  • زیر فرم خود، یک باکس زیرشاخه ی توضیحات ایجاد کنید که به همه این امکان را بدهد که تحقیقات آینده ی خود را انتخاب کنند. فقط ایمیل کابرانی که انتخاب می کنند و فقط ایمیلهای آنها با چیزی که شما انتخاب کرده اید.
  • با گزینه هایی که به کاربران اجازه می دهد موضوعات تحقیق خاص خود را انتخاب کرده و از برند شما دریافت کنند، اقدام به سهمیه بندی کنید.
  • فرکانس ایمیل و تعامل منفی به هم وابستگی دارند، بنابراین حجم زیادی از ایمیل ها بر مبنای تعاملات فردی کمپین و تعامل با مخاطبان سراسری را محدود کن.
  • حداقل اطلاعات خامی که برای فرم خود نیاز داری را جمع آوری کن، مانند نام و ایمیل آدرس. سپس از فیلدهای هوشمند برای جمع آوری داده های بیشتر از افرادی که همواره در حال تعامل با برند شما هستند بدست، خواهی داشت.
  • Landig page خود را برای صحبت با کاربران در اولین 5 ثانیه ورود آنها به سایت، ساده سازی کن: چیزی که پیشنهاد میدهیم این است که: ارزش و دلیل این که چرا آنها باید این را دانلود کنند؛ دقیقاً چیزی که آنها می خواهند انجام بدهند است.

به همان ترتیبی که landing page خود را تنظیم کردید، سایر مواردی که بایستی برای بهینه سازی ساختار Permalink برای رتبه بندی در Google را نیز تنظیم کن. Matt Cutts می گوید بهترین کار این است که از 3 تا 5 کلمه در هر Permalink استفاده کنید، برای مثال:

  • غلط : research.frac.tl/a-study-on-two-billion-shares-reveals-which-publishers-dominate-social-media
  • درست: research.frac.tl/publisher-engagement-analysis

بیشتر مردم پیشنهاد می دهند که 3-5 شخصیت مخاطب ایجاد کنید، که یک طرح کلی شخصیت افراد باید:

  • Job Title
  • Roles
  • Goals
  • Challenges
  • Age
  • Gender
  • Income
  • Education
  • Location
  • Story
  • Common objections
  • Elevator pitch

حالا که یک لیست از شخصیت های مشتریان خود دارید، شما می توانید در جایی که کاربران دور هم جمع می شوند اقدام به ارزیابی کنید. از ابزارهای موثر Buzzsumo برای جستجوی افرادی که توابع شغلی مشابهی دارند برای شخصیت های مخاطبین شما، استفاده کنید. سپس از ویژگی “view link share” برای بدست آوردن آگاهی از جایی که شخصیت ها کنار هم جمع می شوند نیز استفاده کنید:

اگر قصد دارید که ترافیک خود را افزایش دهید، آنرا هدایت کنید و یا در آن تغییر ایجاد کنید، محتوای بازاریابی یکی از آسانترین و سریعترین هاست و روش مقرون به صرفه برای ارزیابی معیارهای اصلی شما به حساب می آید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

هزینه بازاریابی محتوا

بازاریابی اینترنتی

خدمات بازاریابی اینترنتی

خدمات بازاریابی محتوا

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید