سئو

بررسی طراحی سایت صندوق بیان

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

صندوق بیان فضایی ابری است که برای ذخیره و اشتراک گذاری هر چیزی در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. با رشد استفاده کاربران از اینترنت در چند سال گذشته، استفاده از خدمات فضای ابری رشد بسیاری کرده است. بازار فضا های ابری نیز روز به روز در حال رشد و گسترش است. صندوق بیان نیز سعی کرده با ارائه خدمات مناسب و کاربردی در این بازار به رقابت با نمونه های خارجی بپردازد. از جمله خدمات صندوق بیان می توان به ارائه 3 گیگ فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، امکان پشتیبان گیری از داده ها، امکان رمز گذاری فایل ها و امکان تگ گذاری و مدیریت برچسب ها اشاره کرد. در این وب سایت به بررسی و جایگاه وب سایت صندوق بیان در اینترنت خواهیم پرداخت.

رتبه سیمیلار وب وب سایت صندوق بیان در ایران 498 و رتبه سیمیلار وب این وب سایت در جهان 20 هزار می باشد. آمار ارائه شده از سوی وب سایت سیمیلار وب نشان می دهد ترافیک ورودی به این وب سایت کاهش زیادی داشته است. از جمله دلایل کاهش ترافیک ورودی به این وب سایت می تواند تمایل بیشتر کاربران به استفاده از نمونه های خارجی باشد. فضا های ابری خارجی با ارائه خدمات بهتر و کیفیت بهتر توانسته اند در رقابت با فضا های ابری داخل کشور پیروز شوند و کاربران را به خود جذب کنند. با توجه به بومی بودن این فضای ابری و خدمات آن، تمامی کاربران صندوق بیان از ایران بوده و از دیگر کشور ها برای این وب سایت بازدید کننده ای وجود ندارد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

نرخ پرش وب سایت صندوق بیان با کاهش 6 درصدی به 61 درصد می رسد. نرخ پرش بیش از 50 درصد بسیار نامناسب بوده و می تواند جایگاه این وب سایت را به خطر بیندازد. مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند به طور میانگین به 2 دقیقه می رسد که کاهش 20 درصدی داشته است. تعداد صفحات مورد بازدید کاربران به طور متوسط به 3 صفحه می رسد و رشد 8 درصدی داشته است. از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در جایگاه یک وب سایت در اینترنت، ترافیک ورودی آن از موتور های جستجو است. ترافیک ورودی به وب سایت صندوق بیان با کاهش 23 درصدی به 21 درصد می رسد که از جمله دلایل این کاهش می توان گرایش کاربران به استفاده از نمونه های خارجی باشد.

تحلیل طراحی سایت صندوق بیان

وب سایت صندوق بیان دارای طراحی تک صفحه بوده که به سایر صفحات لینک داده شده است. با توجه به کاربرد این وب سایت، از پرداختن به جزئیات اضافی خودداری شده و تنها به ارائه موارد مهم پرداخته شده است.

رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت صندوق بیان با وجود اینکه بسیار ساده می باشد اما در عین حال کاملاً متناسب بوده و با دیگر قسمت های طراحی سایت هماهنگ است.

در طراحی دکمه های استفاده شده برای ورود و ثبت نام به طور مناسبی از قوانین دکمه های فراخوان استفاده شده تا کاربران را تشویق به اقدام کردن کنند.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بهینه سازی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید