سئو

بررسی هزینه تولید محتوا اینستاگرام و انواع آن

امروزه شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام تأثیر بسیار زیادی در تولید محتوا داشته‌اند. هزینه تولید محتوا اینستاگرام امروز به رقم‌های نجومی و سرسام آوری تبدیل شده‌است. تنها دلیل این افزایش قیمت را می‌توان به پرمخاطب بودن این شبکه اجتماعی دانست. امروزه افراد بسیاری هستند که در زمینه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

اگر شما به دنبال این هستید که کسب و کار خود را در شبکه‌های اجتماعی گسترش دهید بهترین محل برای تبلیغ محصولات و خدمات شما صفحات پربازدید اینستاگرام است این صفحات توسط افراد معروف اداره می‌شود به این افراد به اصطلاح اینفلوئنسر گفته می‌شود.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام و روش های تولید محتوا

تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند روش‌های مختلف انجام شود. به همین دلیل هم هزینه تولید محتوا اینستاگرام می‌تواند از چند ده هزار تومان تا چند صد میلیون تومان باشد. برای تولید محتوا در اینستاگرام و شما باید فاکتورهای زیادی را ملاک قرار دهید. هزینه تولید محتوا اینستاگرام را می توان در بخش‌های مختلف انجام داده و در صفحات و پیج‌های مختلف این هزینه‌ها را سرمایه گذاری کرد تا بازخورد بیشتری داشته باشد

برای اینکه بتوانید هزینه تولید محتوا و در اینستاگرام را به درستی مدیریت کنید باید در ابتدا افراد معروف اینفلوئنسر های مختلف را شناسایی کنید. هرکدام از این افراد در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و ممکن است یک فرد معروف اصلاً تناسلی را فعالیت و کسب و کار شما نداشته باشد. به همین دلیل در ابتدا و قبل از هر گونه هزینه ای شما باید صفحات و اینفلوئنسرهای مورد نیاز را بر اساس مخاطب کالا و خدمات خود پیدا کنید.

عوامل مؤثر در هزینه تولید محتوا اینستاگرام

همانطور که گفته شد هزینه تولید محتوا اینستاگرام به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این عوامل را می‌تواند به صورت نام برد:

  • نوع محتوای تولیدی

نوع محتوای تولیدی در هزینه تولید محتوای اینستاگرام تأثیر مستقیمی دارد. محتوای شما می تواند به صورت یک عکس یا یک فیلم و یا فایل صوتی و یا حتی یک نوشته و متن تبلیغاتی باشد. هر کدام از این نوع محتوا بر اساس ساختار خود دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشند. در اینستاگرام به دلیل این عکس‌ها به صورت خودکار باز می‌شوند دارای بازخوردهای بهتری دارند.

محتوای صوتی و یا ویدئویی در اینستاگرام

در واقع در محتوای صوتی و یا ویدئویی باید با اجازه کاربر و کلیک او پخش شوند در حالی که محتوای عکس و متنی به صورت پیش فرض به کاربر نشان داده می‌شوند و کاربر می تواند به راحتی آن‌ها را مشاهده کند.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام برای انتشار عکس‌ها و متن ها بسیار مناسب است چرا که نوع محتوا محدود می‌باشد البته شما می توانید تا 10 عکس را در پست و یا استوری قرار دهید ولی به دلیل اینکه عکس ها و متن‌ها محدودیت‌هایی نسبت به ویدئوها دارند قیمت آن‌ها کمتر می‌باشد ولی در عین حال تأثیر گذاری مناسب تری دارند.

  • محل انتشار محتوا

یکی از مهمترین بخش های هزینه تولید محتوا اینستاگرام محل انتشار آن می باشد. در حالت عادی شما می توانید محتوای تولید شده را به صورت پست و به صورت استوری در اینستاگرام قرار دهید.

اگر محتوا به صورت استوری در اینستاگرام قرار گیرد تنها مدت زمان 24 ساعت قابل مشاهده خواهد بود. فرقی نمی‌کند که محتوای شما متنی باشد یا عکس باشد، صوتی باشد یا ویدئویی، هزینه تولید محتوا اینستاگرام به صورت استوری نسبت به هزینه های پست ها به مراتب کمتر است چرا که محتوای تولید شده بعد از 24 ساعت به صورت خودکار از صفحه قرار داده شده پاک می شود.

گران‌ترین نوع انتشار محتوا در اینستاگرام

در کنار استوری شما می توانید محتوای خود را به صورت پست در اینستاگرام منتشر کنید. هزینه تولید محتوا اینستاگرام و انتشار آن به صورت پست را می توان گران‌ترین نوع انتشار محتوا در اینستاگرام نماید چرا که پست ها ثابت بوده و می توانند بعد ها نیز در جست و جو و به اصطلاح اینستاگرام گردی کاربران قابل دسترس و مشاهده باشند.

در این حالت نیز فرقی نمی‌کند که محتوای شما متنی باشد، عکس و یا ویدیویی باشد چرا که محتوای مورد نظر به صورت پست بر روی اینستاگرام منتشر خواهد شد.

  • تولید محتوا مورد نیاز

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در بررسی اینستاگرام به خود بخش تولید محتوا باز می گردد. در این بخش شما می‌توانید محتوای مورد نظر را خودتان تولید کنید و در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهید و یا اینکه از شرکت های دیگر بخواهید که برای شما روند تولید محتوا را انجام دهند.

معمولاً برای ساخت تیزر های تبلیغاتی و محتوای ویدئویی می توان از شرکت های تولید کننده محتوا در خواست کرد که این کار را برای شما انجام دهند در این حالت هزینه تولید محتوا اینستاگرام بسته به مدت زمان و نوع محتوا و همچنین شرکت انجام دهنده سفارش می‌تواند متغیر باشد.

محتوای تبلیغاتی و افراد معروف و اینفلوئنسر ها

یکی دیگر از حالت‌های تولید محتوا و قراردادن آن‌ها در اینستاگرام استفاده از خود افراد معروف و اینفلوئنسر ها () است که برای محصول و خدمات شما محتوای تبلیغاتی درست کرده و به اصطلاح شما آسانسور محتوای تولید شده آن‌ها شوید.

در این حالت هزینه تولید محتوا اینستاگرام به شدت افزایش پیدا میکند چرا که هرچه میزان محبوبیت فرد و صفحه بیشتر باشد هزینه تولید محتوا توسط این افراد بیشتر خواهد بود.

تعرفه تولید محتوا اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد

شاید این طور به نظر برسد که تولید محتوا در اینستاگرام کار راحتی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد . یعنی ما صرف پست و استوری گذاشتن روزانه می توانیم مخاطبان بیشتری را داشته باشیم و در کسب و کار خود بیشتر دیده شویم.

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی و تعرفه های آن

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی یک هنر و تخصص است. اگر می‌خواهید صفحه شما بازده مناسبی داشته باشد، حتما از متخصصین این حوزه بهره‌مند شوید. اگر هزینه مدیریت اینستاگرام کسب وکار شما برایتان مهم است می‌توانید از یک پکیج تولید محتوا در اینستاگرام نیز استفاده کنید. معمولا این پکیج‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند که شما بتوانید با توجه به نیاز خود سفارش مناسبی را خریداری کنید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با قیمت تولید محتوا اینستاگرام و نحوه قیمت گذاری آشنا کنیم. در این قسمت فاکتور‌های تولید و مدیریت محتوا اینستاگرام را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

تعرفه تولید محتوا اینستاگرام بر اساس یک سری شاخصه تعریف می شود.

اگر با یک سایت حرفه ای در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام می خواهید کار کنید پیشنهاد می کنیم حتما تعرفه تولید محتوا اینستاگرام رقبای آنان را همم بررسی کنید و میزان تخصص آنان را در این زمینه بسنجید.

هر شرکتی که در زمینه بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کند پکیج‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که در همه آن ها یک سری اصول باید رعایت شده باشد.

عوامل مهمی که در موثر است این است که استراتژیست آن شرکت چه قیمتی را برای پکیج‌ها در نظر گرفته است.

یا اینکه از جهت طراحی گرافیکی چقدر با کیفیت عمل می کنند و خود آن شرکت چقدر تخصص و یا تجربه در زمینه تولید محتوا اینستاگرام دارد. همیشه به دنبال هزینه کردن نباشید اول یک پلن برای خود در نظر بگیرید و از خود سوال کنید چطور صفحه اینستاگرام خود را برای مخاطب جذاب‌تر کنم؟

و حالا به دنبال سرچ تعرفه تولید محتوا اینستاگرام یا پکیج‌های تبلیغات در اینستاگرام باشید. هیچ مخاطبی جذب تبلیغاتی که در نهایت منجر به هزینه کردن و یا متقاعد کردن او برای خرید محصول یا خدماتی باشد نمی‌شود!

برای دیده شدن در اینستاگرام هزینه کنید

در این حالت محتوای تهیه شده مورد نظر عموماً ویدئویی و کلیپ می‌باشد که با توجه به محبوبیت فرد استفاده شده در کلیپ و تعداد مخاطبان او می‌تواند بازخورد های بیشتری داشته باشد. در واقع می‌توان گفت که در زمینه بررسی هزینه تولید محتوا اینستاگرام هر چه شما هزینه بیشتری کنید ممکن است احتمال موفقیت و جذب مخاطب شما بیشتر و بالاتر باشد.

چراکه استفاده از افراد معروف و ساخت ویدئو کلیپ تبلیغاتی و یا محتوای درخواستی با استفاده از این افراد و انتشار آنها در صفحات خود آنها و همچنین دیگر صفحات پربیننده باعث می‌شود که مخاطب بیشتری جذب محتوای و محصول و خدمات شما شود و درصد رشد مشتریان شما از این تولید محتوا بیشتر شود.

فاکتور های هزینه تولید محتوا اینستاگرام

با توجه به موارد اعلام شده هزینه تولید محتوا اینستاگرام به فاکتور ها و بخش های مختلفی ارتباط دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه تبلیغاتی خود و همچنین محل انتشار و انتخاب نوع محتوا برند سازی و تبلیغ محتوای خود را در اینستاگرام به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید