سئو

بهترین ابزار های تست سرعت سایت در سال ۲۰۲۱

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !

۱. ابزار تست سرعت سایت GTmetrix

این سایت به روش های مختلفی داده های مربوط به سرعت سایت را در اختیارتان قرار می دهد. به طور مثال هم براساس رتبه های A تا D وضعیت سرعت شما را نشان می دهد، هم با نمودار و اینفوگرافیک این کار را می کند هم براساس داده های عددی و متریک های مبنی بر ثانیه. به عنوان مثال زمان کاملاً بارگیری شده شما با میانگین کلی اینترنت 6.7 ثانیه مقایسه می شود.

ناگفته نماند که این سایت بارها از لحاظ تجربه کاربر و موبایل فرندلی بودن و… در لیست بهترین های منابع معتبر معرفی شده است.

۲. ابزار تست سرعت سایت WebPageTest

این ابزار ساده یکی از قابل اعتمادترین و قابل اعتمادترین ابزار تست سرعت وب سایت است که امروزه در دسترس کاربران است. نقاط قوت اصلی WebPageTest شامل موارد زیر است:

  • کاربران می توانند تنظیمات سفارشی را برای هر اجرای WebPageTest که شروع می کنند ایجاد کنند.
  • با استفاده از همه این گزینه ها ، می توان WebPageTest را طوری تنظیم کرد که از طیف گسترده ای از مکان های مختلف و گزینه های مختلف مرورگر وب استفاده کند. ممکن است وب سایت شما در Google Chrome کند باشد اما در Firefox سریع روشن شود و در این صورت ، WebPageTest به شما اطلاع می دهد.
  • همچنین کاربران می توانند WebPageTest را برای انجام چندین اجرا سفارش دهند. این می تواند به شما درک کند که آیا سرعت صفحه وب سایت شما به طور مداوم کار می کند یا خیر.

WebPageTest هم منبع باز است و هم رایگان. این به این معنی است که خیلی سایت پرزرق و برقی نیست و نتایج و موارد تشخیصی چندان کاربر پسند نیستند. اما داده ها دقیق هستند. و اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، WebPageTest می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا در نظر بگیرید.

۳. ابزار تست سرعت Google Pagespeed Insight

در واقع Google Pagespeed Insight یک ابزار واقعی تست سرعت صفحه نیست. اما از آن جایی که از ابزارهای رسمی گوگل است به دلایل زیر ارزش بررسی دارد:

نتایج گوگل ممکن است بیش از نتایج سایر ابزارها مهم باشد. دلیل آن این است که گوگل در واقع رتبه بندی جستجو را در جایی ایجاد می کند که سعی در جذب آن دارید. اگر یک ابزار گوگل در عملکرد وب سایت شما مشکلی بیابد، بهتر است این داده ها را جدی بگیرید.

همچنین استفاده از این ابزار فوق العاده آسان است. کافی است آدرس وب خود را تایپ کنید، چند ثانیه صبر کنید و نتایج حاصل از نسخه موبایل و دسک تاپ وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد. همه نتایج به دقت کدگذاری و حاصل شده اند، بنابراین شما تمایل دارید که بلافاصله بفهمید که آیا وب سایت شما عملکرد خوبی دارد یا خیر.

۴. ابزار تست سرعت سایت Pingdom

این ابزار بررسی های متفاوتی روی سایت شما انجام می دهد. مثلا به شما می گوید سرعت لود سایت شما به طور میانگین برای کاربران چطور است. سپس با محاسبه تعداد درخواست هایی که در سایت شما انجام می شود به شما می گوید به چه سرعتی باید برسید. همچنین این ابزار خطاهای موجود در سایت که موجب کندی سرعت می شود را برایتان لیست می کند.

نمودار ها و لیست های پیشنهادی راه‌حل این ابزار بسیار مفید هستند.

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !

۵. ابزار سنجش سرعت سایت DareBoost

در نگاه اول ، تستر سرعت صفحه وب Dareboost مانند سایر موارد به نظر می رسد. اما کارکردن Dareboost کمی دشوارتر است. اگر قبلاً یک بار از این سرویس استفاده کرده اید، برای ادامه استفاده از آن باید در یک حساب رایگان ثبت نام کنید. معمولاً ارزشش را دارد اما اگر به Dareboost برگردید و مجبور شوید یک نام کاربری ایجاد کنید، شوکه نشوید. گفته شد ، Dareboost ویژگی های جالبی را ارائه می دهد:

این ابزار کلان داده ها را برای کاربرد ساده تر به صورت تصویری به نمایش می گذارد.

Dareboost تحلیل های تجربه ویدیویی از روند لود و دانلود های سایت شما ارائه می کند. ممکن است غیر ضروری به نظر برسد اما دیدن این که کاربر هنگام به کارگیری سایت شما چه مشکلاتی را تجربه می کند بسیار در رفع آن ها تاثیر گذار است.

جدول های تفسیر داده نیز می توانند بسیار مفید باشند اما اگر درباره تحلیل داده چیزی نمی دانید ممکن است کمی برایتان پیچیده به نظر برسد.

۶.ابزار Website Speed Test

هرروز سایت های بیشتری به سمت طراحی مدرن با تصاویر بزرگ روی می آورند. ممکن است برای دستگاه هایی با وضوح بالا، صفحه بزرگ و سرعت اینترنت خوب مشکلی نباشد. اما برای سایر دستگاه ها فشرده سازی تصاویر ضروری است. اینجاست که این ابزار وارد عمل می شود:

  • از هر تصویر موجود در صفحه تجزیه و تحلیل شده به شما خواندن می دهد. این خوانده شده به شما می گوید که اندازه تصویر چقدر بزرگ است و با فشرده سازی آن به روشی متفاوت می توانید فضای بیشتری را ذخیره کنید.
  • داده هایی را در مورد میزان بارگیری موفقیت آمیز صفحه وب شما – و میزان داده های کلی مورد نیاز آنها ارائه می دهد.
  • پیشنهادهایی در مورد روشهای فشرده سازی بیشتر تصاویر بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر ارائه می دهد.

۷. اندازه گیری سرعت سایت با SEO Site Checkup

بررسی سئو سایت با توجه به عواملی که می توانند بر عملکرد و همچنین تجربه کاربر و رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند، یک نگرش جامع از سلامت وب سایت شما به دست می دهد.

گزارشی که این ابزار ارائه می دهد، آسان خوانده می شود و مهم تر از آن، دستور العمل های بسیار ساده ای دارد و به راحتی می توان آن ها را عملی کرد.

روش جامع می تواند به شما کمک کند تا ببینید سرعت صفحه شما تا چه اندازه برای عملکرد کلی یک وب سایت مهم است ، چه با کاربران و چه با الگوریتم های موتور جستجو.

۸. ابزار سرعت سنج Site 24 x 7

سرعت صفحه شما بسیار بیشتر از کدهای HTML ، Javascript و CSS که در طراحی فرانت اند اجرا کرده اید، تعیین می شود. در بسیاری از موارد ، محیط سرور یا هاست شما می تواند تأثیر مستقیمی بر سرعت صفحه شما داشته باشد. ابزار آنالیز صفحه Site 24 x 7 به طور خاص برای موارد زیر طراحی شده است:

  • عملکرد محیط سرور را با توجه به سرعت صفحه وب ارزیابی کنید.
  • با ابزارهای مختلف مدیریت سیستم دیگر ادغام می شود.
  • در یک نمودار آبشاری ساده نشان می دهد چه مواردی چه زمانی در صفحه شما بارگیری می شود.

این ابزار به عنوان یک ابزار مکمل می تواند عالی باشد.

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !

جمع بندی

ادامه مقاله در سایت منبع