سئو

بیلبورد رایگان روشی خلاقانه برای تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی با بیلبورد رایگان

تبلیغات محیطی و استفاده از بیلبورد یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در دنیای امروز است. اما به دلیل هزینه های گزاف این نوع تبلیغات، برای بسیاری از شرکت ها و مشاغل نوپا و کم سرمایه امکان استفاده از این تبلیغات وجود ندارد. در این مقاله ایده بسیار خلاقانه ای را به شما معرفی میکنیم که میتواند برای مشاغل کوچک و نوپا امکان استفاده ازاین نوع تبلیغات محیطی را فراهم آورد.

خلاقیت چیزی جز استفاده از امکانات و شرایط موجود در دنیای اطراف و خلق یک دست آورد جدید نیست. برای خلق یک ایده نو باید سطح شناخت و دقت نظر را افزایش داده و به کوچکترین نکات توجه کنیم. این توجه کردن و ریز بینی از ابزارها و وسایل گرفته تا آداب و رسوم کشورها و ملت ها پیش میرود. تقریبا هر چیزی!

استفاده از فرهنگ در تبلیغات

در کشور ما واکنش مثبت یا منفی به اتفاقات اطراف بسیار سریع و مرسوم است، این مرام که در راستای پشتیبانی و یا هم دردی در بین ایرانیان ایجاد شده است ، می تواند به عنوان یک الگوی تبلیغاتی مناسب مورد استفاده قرار گیرد. شما هم با این نوع هم دردی ها آشنا هستید، که از جمله می توان به پارچه های تبریک و تسلیت که در کوچه ها و محلات نصب می شود اشاره کرد. در یک اقدام خلاقانه و کمی آگاهی از شرایط محیط کسب و کار، می توان از این گزینه به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان استفاده کرد.

بیلبورد تبلیغاتی رایگان

برای استفاده از این تکنیک تبلیغاتی فقط به کمی آگاهی و موقعیت سنجی و یک پارچه چاپ شده نیاز داریم. اگر طبق این دستورالعمل رفتار کنید با مشکلی مواجه نخواهید بود و می توانید از این روش به درستی و با تاثیرگذاری بالا استفاده کنید.

چه وقت از بیلبورد رایگان استفاده کنیم؟

برای استفاده از این فرصت عالی تبلیغاتی شما باید همیشه آمادگی داشته باشید، زیرا اتفاقات به صورت ناگهانی رخ می دهند و سرعت عمل در این نوع تبلیغات بسیار مهم است. پیشنهاد می شود از بیلبورد رایگان در شرایط تبریک استفاده کنید، مثلا زمانی که یکی از مدیران شرکت های طرف قرارداد شما ترفیع گرفته است و یا یکی از همسایگان محل کسب شما از سفر حج بازگشته. شما با این تکنیک هم در شادی های آنان سهیم شده اید هم توجه دیگران را در محیط به نام و هویت خود جلب می کنید.

بیلبورد رایگان باید چه شکلی داشته باشد؟

دقت کنید که نباید توجه دیگران به تبلیغاتی بودن ای پروژه جلب شود. پس پارچه تبریک را به یکی از شکل های زیر طراحی کنید.

جهت افزایش تاثیرگذاری بیلبورد رایگان به موارد زیر توجه کنید

  • حتما پارچه یا برزنت بیلبورد رایگان را چاپ کنید و از استفاده از پارچه نویسی سنتی پرهیز کنید.
  • بیلبورد رایگان را در محل مناسبی نصب کنید تا تاثیرگذارتر باشد.
  • برای افرادی که نمیشناسید از این روش استفاده نکنید.
  • برای پیام تسلیت از این روش استفاده نکنید.
  • پارچه را با بالاترین کیفیت چاپ کنید.
  • از نوشتن شماره تلفن بر روی پارچه پرهیز کنید و تنها نام شرکت، لوگو و آدرس وبسایت را در آن قید نمایید.
13 Feb 2017

اگر نام تجاری بودم، چه می گفتم؟

نام های تجاری موفق، نقاط قوت خود را کشف کرده و درطول سالها با تاکید روی این نقاط، تبلیغات خود را به انجام رسانده اند.

22 Dec 2014

تعهد در بازاریابی

هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم آیا برنامه ما مناسب است یا نه، به جز آزمایش های کم هزینه، بصیرت و مشورت با دیگران…

22 Oct 2014

کتاب ادبیات تبلیغ

همانطور که در مقالات گذشته به چگونگی نگارش عنوان مناسب آگهی تبلیغاتی و انتخاب متن مناسب برای آگهی پرداختیم در این مقاله بطور مشخص هدف گذاری در نگارش آگهی و راه های جلب توجه مشتریان را بررسی می کنیم. از همین رو با معرفی کتاب

11 Oct 2014