سئو

تاثیر تجربه کاربری بر سئو سایت

چرا تجربه کاربری برای سئو مهم است؟

گوگل در طول سالیان به طور قابل‌توجهی تغییر کرده‌است. این غول موتور جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز رسانی می‌کند تا مطمئن شود که کاربران بهترین نتایج ممکن را دریافت می‌کنند. به روز رسانی مداوم گوگل برای ارائه نتایج مطلوب کاربر باید برای سئو کاران در اولویت باشد. ما شاهد تغییرات در SERP ها مانند صفحه دانش و قطعه های غنی و به روزرسانی های الگوریتم هستیم که نشان می دهد تجربه کاربری تا چه اندازه برای گوگل تبدیل مهم شده است. شما فقط باید به الگوریتم رنک برین نگاهی بیندازید تا بهتر متوجه این موضوع شوید.

تجربه کاربری و سئو به اشتراک گذاشته می‌شوند.

تجربه کاربری و سئو هر دو اهداف مشترک دارند. اگر در چند سال اخیر تغییرات و جزئیات مرتبط با سئو را دنبال کرده‌اید، خواهید دانست که از رتبه‌بندی صرفا برای شرایط جستجو دور شده اند. اکنون، این دو جزء به دنبال فراهم کردن جستجو بهتر با اطلاعاتی هستند که به پرسش‌ های کاربران پاسخ می‌دهد. این جایی است که تجربه کاربری و سئو شروع به تعامل می‌کنند. هدف هر دوی آن‌ها کمک به کاربران برای تکمیل وظایف خود را با فراهم کردن اطلاعات مرتبط می باشد. سئو یک فرد را به محتوایی که نیاز دارند هدایت می‌کند و تجربه کاربری زمانی که یک کاربر صفحه وب را دنبال می‌کند به سوالات وی پاسخ می‌ دهد.

روش‌های مهم سئو که تجربه کاربری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

3.سرعت صفحه نیز نقش حیاتی در تجربه کاربری و سئو ایفا می‌کند. هیچ‌کس نمی‌خواهد حتی دو ثانیه صبر کند تا یک صفحه بارگذاری شود. اینترنت قرار است در مورد راحتی کاربران سخن بگوید. ارتقا کاهش مدت زمان انتظار کاربر به سئو بهتر سایت شما و تجربه کاربری آسانتر دیگر مخاطبان منجر خواهد شد.

چگونه رابط تجربه کاربری درستی را ارائه دهیم؟

• تمرکز بر روی کیفیت: ناوبری تنها عاملی نیست که گوگل برای تعیین کیفیت سایتتان آن را قضاوت می کند. عوامل دیگری که باید روی آن کار کنید عبارتند از: چیدمان صفحه، ارتباط محتوا، اصالت محتوا، ساختار لینک داخلی و سرعت صفحات.

نتیجه: تجربه کاربری + سئو = موفقیت

درست زمانی که برای تولید محتوا نظر و نیازهای کاربران را در اولویت قرار می دهید در این رابطه هم باید فعال باشید و بتوانید نگاه کاربران را به تجربیات کاربری مفید و موثر در نظر بگیرید. بسیاری از فعالان و متخصصان در این زمینه به خوبی می توانند برای طراحی تجربه کاربر مفید و مناسب به شما مشاوره بدهند.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا با کیفیت

هزینه تولید

هزینه تولید محتوا تخصصی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید