سئو

کتاب استراتژی سئو، گذشته حال آینده

کتاب استراتژی سئو، گذشته حال آینده

نویسنده: Hubspot21 صفحهانگلیسی

کمپانی Hubspot در ارایه ابزارهای آنلاین در زمینه دیجیتال مارکتینگ و آموزش های تخصصی مرتبط با آن فعال است. این شرکت را میتوان یکی از منابع معتبر در زمینه تدوین استراتژی و تولید محتوا در اینترنت دانست. کتاب پیش رو پیشنهاداتی کاربردی در زمینه استراتژی سئو به شما میدهد.

تغییرات مداوم الگوریتم گوگل موجب میشود که دانش سئو همیشه در حال تغییر باشد. برای موفقیت در سئو باید دانش خود را همیشه به روز نگه داریم و آخرین تغییرات و تکنیک های مرتبط را بیاموزیم. کتاب SEO The Past, Present, and Future از طرف کمپانی Hubspot و در 21 صفحه تهیه شده است.

این کتاب به شما کمک میکند تکنیک های کهنه سئو را شناخته و از جایگزین های مناسب برای هریک از آنها آگاه شوید.

در گذشته سئو تا حدی شبیه به یک بازی بود. شما عبارت کلیدی مورد نظر خود را در عنوان، توضیحات متا، تگ هدینگ، محتوای صفحه، آدرس صفحه و … به کار میبرید تا جایگاه مناسبی برای این کلمه کسب کنید. ولی قوانین بازی همیشه در حال تغییر است و استفاده درست از عبارات در هر یک از این بخش ها میتواند تضمین موفقیت شما در سئو باشد.

مهمترین بخش های کتاب “استراتژی سئو در گذشته حال آینده” عبارتند از:

  • سند کاربردی برای انتخاب کلمات کلیدی هدف و دسته بندی آنها
  • معرفی آخرین تغییرات الگوریتم گوگل برای بررسی صفحات اینترنتی
  • دستورالعمل هایی برای سئو در آینده

سفر به آینده سئو؛ ماجراجویی در اعماق گوگل

Websima56 صفحهفارسی

در دنیای سئو، آینده دور نیست! از نحوه نمایش نتایج گرفته تا رفتار کاربران هنگام جستجو در گوگل به سرعت در حال تغییر است. آنچه در این کتاب می‌خوانیم صحبت در مورد آینده‌ایست که حتی همین امروز هم شاهد تاثیرات آن بر نتایج جستجو هستیم.

دانلود رایگان

الگوریتم های گوگل، بازدید رایگان از باغ وحش گوگل

Websima120 صفحهفارسی

موفقیت در سئو نیازمند کسب دانش و تجربه بسیار است، بهترین نقطه برای شروع یادگیری شناخت عملکرد گوگل هنگام بررسی و رتبه بندی سایت ها است و برای اینکار شناخت الگوریتم های گوگل اولین قدم خواهد بود.

دانلود رایگان

دانلود رایگان

کتاب سئو کلاه سیاه، چیزهایی که بهتر است ندانیم!

Websima100 صفحهفارسی

در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

دانلود رایگان

کتاب میدان نبرد در سئو

O’Reilly Media204 صفحهانگلیسی

کتاب میدان نبرد در سئو؛ استراتژی های برنده برای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، راهنمایی کاربردی برای موفقیت در سئو است. این کتاب تنها به معرفی استراتژی های سئو بسنده نکرده و تلاش میکند درک درستی از آنالیز و هدف گذاری را به شما منتقل کند.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو محلی

SEJ170 صفحهانگلیسی

سئو محلی در واقع مجموعه فعالیت های ما برای کسب جایگاه بهتر در عبارت هایی است که به یک موقعیت مکانی مشخص یا یک کسب و کار محلی اشاره دارند. این فرآیند شامل تولید محتوا، رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و لینک سازی خواهد بود.

دانلود رایگان