سئو

کتاب آموزش سئو برای مدیران

کتاب آموزش سئو برای مدیران

نویسنده: Primitive Social21 صفحهانگلیسی

به عنوان مدیر یک مجموعه احتمالا زمان کافی برای یادگیری تمام تکنیک ها استانداردهای سئو را ندارید. کتاب آموزش سئو به مدیران به شما کمک میکند در زمانی کوتاه آنچه باید در مورد سئو بدانید را یادگرفته و برای نظارت بر متخصص سئو خود به کار بگیرید.

یادگیری تکنیک ها و الگوریتم های مرتبط با سئو بسیار ارزشمند است ولی برای مدیر مجموعه میتواند زمانبر باشد. معمولا مدیران شرکت ها زمان کافی برای مشاهده فیلم های آموزشی تخصصی یا شرکت در کارگاه های حضوری آموزش سئو را ندارند ؛ کتاب آموزش سئو برای مدیران فرصت مناسبی برای یادگیری سریع مفاهیم و اصطلاحات مرتبط در این حوزه است.

اینکه به عنوان مدیر مجموعه بر روی کلیه استانداردهای سئو مسلط باشیم کمی دور از ذهن است ولی برای آنکه نظارت درستی بر عملکرد تیم فنی و سئو خود داشته باشید و گزارشات بهتری از دستاوردهای آنها دریافت کنید، بهتر است که با مفاهیم و استراتژی های رایج کاملا آشنا باشید.

کتاب SEO for CEOs بیشتر شبیه به یک اینفوگرافیک چند صفحه ای است که اطلاعات مهمی را در زمانی کوتاه به شما ارایه میکند.

سرفصل های کتاب سئو برای مدیران

  • سئو چیست؟ چرا مهم است و چرا باید به آن توجه کنیم؟
  • گوگل چطور محتوای صفحات را آنالیز میکند؟ سئو داخلی در مقابل سئو خارجی
  • برای استخدام یک متخصص سئو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

دانلود رایگان

الگوریتم های گوگل، بازدید رایگان از باغ وحش گوگل

Websima120 صفحهفارسی

موفقیت در سئو نیازمند کسب دانش و تجربه بسیار است، بهترین نقطه برای شروع یادگیری شناخت عملکرد گوگل هنگام بررسی و رتبه بندی سایت ها است و برای اینکار شناخت الگوریتم های گوگل اولین قدم خواهد بود.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای ارزیابی ارزش صفحات از دید گوگل

Google164 صفحهانگلیسی

گوگل یک کتاب راهنمای 164 صفحه ای تهیه کرده است که راهنمای دقیقی برای ارزیابی کیفیت صفحات وب توسط انسان و ارائه گزارشات به گوگل است. مطالعه این کتاب میتواند دید شما نسبت به سئو را به کلی تغییر دهد.

دانلود رایگان

کتاب سئو 101، آموزش مفاهیم پایه سئو و بهینه سازی

SEJ324 صفحهانگلیسی

کتاب سئو 101 نگاهی عمیق به مفاهیم و اصطلاحات عمومی سئو است. این آموزش ها در طی سالهای گذشته ارزش و اعتبار خود را از دست نداده اند و حتی ممکن است تا همیشه جزئی جدایی ناپذیر از موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت باشند.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای اولیه، برای بهینه سازی سایت

Google32 صفحهانگلیسی

برای یادگیری مفاهیم سئو، مرجعی بهتر از خود گوگل وجود ندارد. این کتاب یکی از اولین و مهمترین کتاب های آموزش سئو است که پیشنهاد میشود برای یادگیری مفاهیم اولیه سئو به آن مراجعه کنید. مدت مطالعه این کتاب 2 تا 3 ساعت است.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو برای مبتدی ها

MOZ54 صفحهانگلیسی

کتاب آموزش سئو برای افراد مبتدی توسط کمپانی MOZ تهیه شده است و در تهیه آن تلاش شده است تا مفاهیم و تکینک های سئو را به زبان ساده به افرادی که آشنایی کافی با این حوزه ندارند آموزش داده شود.

دانلود رایگان