سئو

کتاب راهنمای اولیه، برای بهینه سازی سایت

کتاب راهنمای اولیه، برای بهینه سازی سایت

نویسنده: Google32 صفحهانگلیسی

برای یادگیری مفاهیم سئو، مرجعی بهتر از خود گوگل وجود ندارد. این کتاب یکی از اولین و مهمترین کتاب های آموزش سئو است که پیشنهاد میشود برای یادگیری مفاهیم اولیه سئو به آن مراجعه کنید. مدت مطالعه این کتاب 2 تا 3 ساعت است.

گوگل، موتور جستجوی اول دنیا و مهم ترین هدف ما در سئو است. برای کسب اطلاعات مهم و کاربردی در زمینه آموزش سئو پیش از هرچیز به منابع آموزش ارائه شده توسط گوگل مراجعه میکنیم.

کتاب search engine optimization starter guide را میتوان یکی از اولین مراجع آموزش سئو دانست که معمولا پیشنهاد میشود افراد مبتدی به آن مراجعه کرده و بخشی از استانداردها و مفاهیم مرتبط با بهینه سازی سایت برای گوگل را مطالعه کنند.

محتوای ارائه شده در کتاب راهنمای اولیه برای سئو سایت به شرح زیر است:

  1. راهنمای انتخاب عنوان مناسب برای صفحات
  2. استانداردهای نگارش توضیحات متا برای هر صفحه
  3. تاثیر آدرس صفحات بر سئو
  4. لینک سازی داخلی و دسترسی آسان به صفحات سایت
  5. تولید محتوای با کیفیت
  6. انتخاب Anchor Text مناسب برای لینک
  7. بهینه سازی تصاویر در سایت
  8. استفاده صحیح از تگ های هدینگ
  9. عملکرد فایل robots.txt و تاثیر آن بر سئو
  10. استفاده درست از لینک نوفالو
  11. بهینه سازی سایت برای موبایل

دانلود رایگان

الگوریتم های گوگل، بازدید رایگان از باغ وحش گوگل

Websima120 صفحهفارسی

موفقیت در سئو نیازمند کسب دانش و تجربه بسیار است، بهترین نقطه برای شروع یادگیری شناخت عملکرد گوگل هنگام بررسی و رتبه بندی سایت ها است و برای اینکار شناخت الگوریتم های گوگل اولین قدم خواهد بود.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای ارزیابی ارزش صفحات از دید گوگل

Google164 صفحهانگلیسی

گوگل یک کتاب راهنمای 164 صفحه ای تهیه کرده است که راهنمای دقیقی برای ارزیابی کیفیت صفحات وب توسط انسان و ارائه گزارشات به گوگل است. مطالعه این کتاب میتواند دید شما نسبت به سئو را به کلی تغییر دهد.

دانلود رایگان

کتاب سئو 101، آموزش مفاهیم پایه سئو و بهینه سازی

SEJ324 صفحهانگلیسی

کتاب سئو 101 نگاهی عمیق به مفاهیم و اصطلاحات عمومی سئو است. این آموزش ها در طی سالهای گذشته ارزش و اعتبار خود را از دست نداده اند و حتی ممکن است تا همیشه جزئی جدایی ناپذیر از موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت باشند.

دانلود رایگان

کتاب آموزش سئو برای مدیران

Primitive Social21 صفحهانگلیسی

به عنوان مدیر یک مجموعه احتمالا زمان کافی برای یادگیری تمام تکنیک ها استانداردهای سئو را ندارید. کتاب آموزش سئو به مدیران به شما کمک میکند در زمانی کوتاه آنچه باید در مورد سئو بدانید را یادگرفته و برای نظارت بر متخصص سئو خود به کار بگیرید.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو برای مبتدی ها

MOZ54 صفحهانگلیسی

کتاب آموزش سئو برای افراد مبتدی توسط کمپانی MOZ تهیه شده است و در تهیه آن تلاش شده است تا مفاهیم و تکینک های سئو را به زبان ساده به افرادی که آشنایی کافی با این حوزه ندارند آموزش داده شود.

دانلود رایگان