سئو

ثبت آگهی در صفحه اول گوگل

رشد هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارد. اگر وارد دنیای شده باشید و بخواهید کسب وکار خود را شروع کنید. بی شک اولین گزینه شما تبلیغ در گوگل است, روشی که در آن میتوانید ثبت آگهی در صفحه اول گوگل را انجام دهید. با انتخاب کمپین های تبلیغاتی و انواع تعرفه های تبلیغ در گوگل میتوانید اولین باشید. انتخاب با شماست!!

درج آگهی در صفحه اول گوگل

ثبت آگهی در صفحه اول گوگل به این معنا است که شما تبلیغات خود را در صفحه ایی قرار دهید که بیشترین مشتریان بالقوه در آن حضور دارند.
برای مثال زمانی که شما قصد خرید یک وسیله را داشته باشید, آن را در گوگل جستجو میکنید. خیلی اتفاق نادری است که در صفحه اول به نتایج دلخواه خود نرسید و بخواهید لینک های صفحه دوم گوگل را هم بررسی کنید.
با تبلیغ در گوگل؛ سایت شما در صفحه اول قرار میگیرد. درست جلوی چشم کاربران!!

برای تبلیغ در گوگل باید اکانت گوگل داشته باشید. پس ازآن, مرحله اول تبلیغات گوگلی شما خواهید بود.
پس از آن هدف از تبلیغات خود را از بین موارد زیر مشخص میکنید.

  • sales
  • lead
  • website traffic
  • Product and consideration
  • Brand awareness and reach
  • App promotion

تمامی این هدف ها راهنمای انتخاب کمپین دارند که پس از کلیک بر روی هر کدام کمپین هایی پیشنهاد میدهند. که شامل موارد زیر است.
کمپین تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز

  • Search
  • Display
  • Shopping
  • Video

و چند مورد جزئی دیگر که بسته به نوع هدف شما, تغییر میکنند.

انتخاب کلمه کلیدی از دیگر مراحل مهم برای ثبت آگهی در صفحه اول گوگل است.
اگر میخواهید در نتیجه جستجوی کاربران نمایش خوبی داشته باشید, بهتر است از کلمات کلیدی مناسب در تبلیغات گوگلی خود استفاده کنید.
به گفته گوگل؛ استفاده از عبارات چند کلمه ایی به عنوان کلمه کلیدی, بسیار پر بازده تر از یک کلمه است.

انتخاب بودجه و bid مناسب

تعیین بودجع در تبلیغات گوگل بخش مهمی است که میتواند روند تبلیغات را بسیار تغییر دهد. سوالی که برای افراد بسیاری پیش می آید این است که هزینه تبیلغ در گوگل چقدر است؟ متوسط هزینه هر کلیک برای تبلیغات (CPC) بین 1 تا 2 دلار برای هر کمپین است. البته هزینه ها و بودجه های رقابتی کاملا بستگی به کسب و کار شما و رقبای شما دارد. میتوانید تبلیغ در گوگل خود را با ارز های متفاوتی مانند: لیر, درهم و دلار انجام دهید.

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل

آژانس تخصصی تبلیغات آنلاین افراک, ساخت اکانت گوگل ادز را به صورت رایگان انجام میدهد. تبلیغات گوگلی راهی است که میتوانید با پرداخت هزینه به گوگل در صفحه اول آن قرار بگیرید. پس از انجام مراحل در گوگل ادز تبلیغات شما آغاز میشود. تنها زمانی از شما هزینه ایی کسر کیشود که کاربر بر روی وبسایت شما کلیک کند. همچنین میتوانید هزینه های تبلیغات خود را برای انجام عملی توسط کاربر تعیین کنید.

به عنوان مثال زمانی که کاربران بر روی خرید یک کالا کلیک میکنند هزینه ایی کسر میشود. یا اگر کاربری گزینه تماس را کلیک کند, هزینه ایی کسر میشود.
این به این معنا است که شما با پرداخت هزینه کم میتوانید اولین باشید.

خلاصه

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید