سئو

داستان صوتی کوتاه چیست و بهترین انواع داستان صوتی عاشقانه کوتاه کدام است؟

داستان صوتی کوتاه چیست و بیان چند مورد از انواع آن

برخی از افراد نمی‌دانند کتاب صوتی چیست، در حقیقت کتاب صوتی نوعی و نسخه به‌روز شده کتاب‌های الکترونیکی است. در کتاب الکترونیکی شما باید خود کتاب را بخوانید اما در کتاب‌های صوتی شخصی برای شما تمام محتوای کتاب را می‌خواند. یکی از انواع پرطرفدار کتاب صوتی، داستان صوتی کوتاه است. داستان‌های کوتاه اگرچه از نظر طول مختصر به نظر می‌رسند اما تأثیر زیادی در ادبیات داشته‌اند.

در حقیقت، حتی برخی از رمان نویسان در طول تاریخ، نویسندگی خود را با داستان‌های کوتاه آغاز کردند که سرآغاز خوبی برای کارهای آن‌ها محسوب می‌شود. بعلاوه، داستان‌های کوتاه برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و فرصت مطالعه ندارند، مناسب است.

در این مقاله ما در ابتدا چند نمونه از بهترین انواع کتاب صوتی کوتاه که نوعی محسوب می شود ازجمله انواع داستان صوتی عاشقانه کوتاه را خدمت شما ارائه کرده‌ایم. این داستان‌ها همان‌طور که اشاره شد، طیف گسترده‌ای از ژانرها را پوشش می‌دهند. این ژانرها شامل علمی تخیلی، فانتزی، عاشقانه و … است.

در زیر 20 مورد از بهترین کتاب‌های صوتی داستانی کوتاه برای شما بیان شده است.

  • داستان صوتی کوتاه چیزهای شکننده

  • بازار رؤیاهای بد

  • داستان‌های کامل شرلوک هلمز

  • داستان صوتی کوتاه دهم دسامبر

  • داستان صوتی کوتاه مترجم ناخوشی‌ها

  • کتاب نادر اندیشه حیله‌گر

  • کتاب صوتی کوتاه چیزهایی که ‌آن‌ها حمل کرده‌اند

  • داستان صوتی کوتاه قتل در روز روشن

  • داستان صوتی کوتاه Randomize

  • داستان‌هایی از زندگی شما و دیگران

  • داستان صوتی کوتاه دوشیزه بزرگ دریا

  • داستان صوتی کوتاه Necronomicon

  • داستان‌های کوتاه کامل ادگار آلن‌پو

  • داستان صوتی کوتاه بخت‌آزمایی

  • داستان صوتی کوتاه هر آنچه برمی‌خیزد باید همگرا باشد

  • داستان صوتی کوتاه مردان بدون زنان

  • داستان‌های کوتاه ارنست همینگوی

  • داستان صوتی کوتاه پناهندگان

  • داستان صوتی کوتاه The Yellow Wallpaper

  • داستان صوتی کوتاه Bloodchild

Fragile Things یکی از بهترین انواع داستان صوتی عاشقانه کوتاه

در ابتدای این مقاله ما به چند مورد از بهترین انواع داستان صوتی کوتاه اشاره کردیم. برخی از داستان‌های صوتی کوتاه ذکرشده در بالا دارای ژانر عاشقانه هستند ازجمله این داستان‌ها، داستان صوتی عاشقانه کوتاه ‘چیزهای شکننده یا ‘ است. نویسنده این داستان صوتی عاشقانه کوتاه نیل گیمن هست و گویندگی آن نیز خود نویسنده برعهده‌گرفته است. طول این داستان 10 ساعت و 47 دقیقه است.

Fragile Things بهترین مجموعه داستانی صوتی عاشقانه کوتاه است که در آن تلفیقی از 32 داستان کوتاه وجود دارد و توسط نیل گیمن که نویسنده و برنده مدال Carnegie در نیویورک‌تایمز هست، نوشته و خوانده می‌شود. در این مجموعه علاوه بر داستان‌های کوتاه عاشقانه، داستان‌هایی از ارواح، درام و کمدی نیز وجود دارد. در تمام این مجموعه، سبک داستان‌گویی گیمن ثابت مانده است.

همچنین این داستان‌های کوتاه دارای طول متفاوتی هستند اما همه آن‌ها مطمئناً شما را کاملاً شیفته خود می‌کنند. گیمن با حالتی عرفانی داستان‌های خود را روایت می‌کند، همین امر نیز ماهیت داستان‌های او را خارق‌العاده ساخته است، به‌طوری‌که گوش دادن به داستان‌های او در هنگام رانندگی در یک صبح مه‌آلود یا در هنگام پیاده‌روی در اواخر شب و یا در هنگام خواب برای شما دل‌نشین خواهد بود.

سایت Audasy برای دانلود داستان صوتی عاشقانه رایگان

کتاب صوتی یکی از بهترین روش‌ها برای کسب تجربه گوش دادن به رمان‌های موردعلاقه است. اگر عاشق رمان‌های عاشقانه هستید باید حتماً کتاب‌های صوتی Audasy را امتحان کنید. شما می‌توانید انواع داستان صوتی عاشقانه رایگان را در Audasy کشف و گوش کنید.

همچنین در Audasy شما می‌توانید صدها کتاب صوتی را با مجموعه گسترده‌ای از ژانرها از قبیل آثار کلاسیک ادبی، آثار هیجان‌انگیز، داستان‌های جالب و عاشقانه، داستان‌های بدون سانسور و عاشقانه، داستان‌های با ادبیات عاشقانه و موارد دیگر را کشف کنید. Audasy برای زنده ساختن فانتزی‌های زندگی شما طراحی‌شده است. در آن تعداد زیادی داستان عاشقانه بدون سانسور ویژه بزرگ‌سالان وجود دارد.

ازجمله امکاناتی که سایت Audasy در اختیار شنوندگان خود قرار می‌دهد به شرح زیر است:

  • از این برنامه شما می‌توانید برای دانلود رمان صوتی عاشقانه بدون سانسور و به‌صورت رایگان استفاده کنید و به آن‌ها گوش دهید

  • هر نوع کتاب صوتی به‌صورت رایگان با این برنامه قابل دانلود است و شما می‌توانید به‌صورت کاملاً آفلاین به آن‌ها گوش فرا دهید

  • این برنامه دارای توصیه‌های استماع شخصی‌سازی‌شده است

  • پخش‌کننده کتاب صوتی این برنامه کاربرپسند و دارای دسترسی آسان است

  • تبلیغات آزاردهنده در این برنامه وجود ندارد

  • به دستگاه بلوتوث هم متصل می‌شود

داستان هدیه جادویی یکی از بهترین انواع داستان صوتی عاشقانه کوتاه رایگان

داستان هدیه جادویی یک داستان مربوط به کریسمس به‌صورت شاد یا غمگین هست که توسط O. Henry نوشته‌شده و یکی از بهترین انواع داستان صوتی عاشقانه کوتاه رایگان است. در این داستان یک زوج فقیر که همدیگر را بسیار دوست دارند، قصد دارند بهترین هدیه‌ها را برای همدیگر بخرند اما آن‌ها برای خرید این هدیه‌ها پول بسیار کمی دارند. این داستان به شما خواهد گفت که آن‌ها برای خرید آن هدیه‌ها چه‌کارهایی انجام می‌دهند، در نهایت چه هدایایی به یکدیگر خواهند داد و چه مقدار برای خرید آن‌ها هزینه خواهند کرد.

داستان صوتی کوتاه عاشقانه دیگر که شما می‌توانید به‌صورت رایگان آن را دانلود کرده و به آن گوش دهید، داستان است. در این داستان ماجرای یک شاهزاده خانم زیبا بیان می‌شود که خواستگارهای زیادی به خاطر ثروتی که به او تعلق‌گرفته دارد. او که از خواستگاری افرادی که به خاطر ثروتش به او پیشنهاد ازدواج می‌دهند خسته شده است، یک شرط برای ازدواج می‌گذارد که هرکسی که بهترین هدیه را برای او بیاورد می‌تواند با او ازدواج کند.

جالبی این داستان اینجا است که هدایای زیادی برای شاهزاده خانم آورده می‌شود ولی در نهایت مردی که یک سنگریزه را برای شاهزاده خانم به‌عنوان هدیه آورده است، پذیرفته می‌شود؛ زیرا او در حقیقت قلب خود را به شاهزاده خانم هدیه داده است. در این داستان شاهزاده خانم ما امید و ناامیدی را در کنار هم تجربه می‌کند و در نهایت خواهد دانست که برای جداسازی اشیاء بی‌ارزش از اشیاء باارزش باید مانند آتش باشد.

بیان چند مورد از انواع داستان صوتی عاشقانه غمگین

داستان فوق‌العاده غم‌انگیز ‘عشق واقعی ‘ که توسط Gary Shteyngart نوشته‌شده است، یکی از بهترین انواع داستان صوتی عاشقانه غمگین است. شما می‌توانید به این داستان صوتی عاشقانه غمگین با استفاده از Podbay که یکی از بهترین پخش‌کننده‌های پادکست در وب هست، گوش دهید.

گری اشتینگارت، نویسنده کتاب راهنمای Debutante روسی، در این داستان عشقی واقعی یک واقعیت جذاب در مورد یک آمریکای بی‌سواد که در آینده‌ای نه‌چندان دور زندگی می‌کند را بیان ساخته است. شخصیت این داستان یعنی Lenny Abramov عاشق زنی شده است که چندان مهربان نیست و هم‌زمان با آن شاهد سقوط یک امپراتوری بسیار بزرگ بوده و همین امر باعث شده است که در داستان خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بیان مختصری در ارتباط با کتاب صوتی یک عاشقانه آرام رایگان

کتاب صوتی یک عاشقانه آرام رایگان که گویندگی آن را نادر ابراهیمی بر عهده دارد، داستان زندگی زوج عاشقی را روایت می‌کند که در طول زندگی آن‌ها گفت‌وگوهای جالبی میان آن‌ها ردوبدل می‌شود. هدف اصلی نویسنده این داستان از بیان آن این است که عشق نباید در طولانی‌مدت تبدیل به خاطره و یا عادت برای افراد شود. این کتاب سرشار از جملات ناب عاشقانه است و نحوه عاشقانه زندگی کردن را به مخاطبان خود یاد می‌دهد. همچنین این کتاب تلفیقی از داستان و شعر است. چهل بار چاپ کتاب یک عاشقانه آرام تمدیدشده است و این نشان از علاقه فراوان افراد به خواندن و یا شنیدن این کتاب دارد.

نگارش کتاب یک عاشقانه آرام در سال 1373 صورت پذیرفته است. زوج عاشقی که این کتاب وصف احوال آنان را روایت می‌کند یک زن و مرد انقلابی هستند که در بحبوحه‌ی انقلاب ایران با یکدیگر آشنا شده‌اند. این زوج در مسیر زندگی خود و اهداف سیاسی که دارند مجبور به تحمل مشکلاتی می‌شوند اما این مشکلات نمی‌تواند از عشق آن‌ها به یکدیگر بکاهد. شنوندگان با گوش دادن به این کتاب صوتی می‌توانند از شخصیت‌ آن‌ها درس بگیرند. گوینده این کتاب پیام دهکردی و موسیقی آن بر عهده کریستف رضاعی است.

چند مورد از بهترین انواع کانال رمان صوتی عاشقانه

در ادامه این مقاله قصد داریم فهرستی از کانال‌های تلگرامی کتاب صوتی را خدمت شما ارائه دهیم. این کانال‌ها به دلیل ارائه دادن رمان‌های صوتی عاشقانه جزء بهترین انواع نیز محسوب می‌شوند.

  1. کتاب‌های صوتی انگلیسی

  2. کانال بایگانی کتاب‌های صوتی

  3. کانال کتاب‌های صوتی کلاسیک

  4. کانال کتاب‌های Ebook

  5. کانال کتاب‌های صوتی انگلیسی Audible

تمام کانال‌هایی که در بالا ذکر کردیم انواع مختلف کتاب‌های صوتی با دسته‌بندی مختلف را خدمت شما ارائه می‌دهند. دسته‌بندی کانال‌های فوق شامل زندگی‌نامه و خاطرات، داستانی، غیرداستانی، تجارت و امور مالی، کتاب‌های صوتی مخصوص کودکان، داستان‌های عاشقانه، داستان‌های پر رمز و راز و داستان‌های علمی تخیلی است.

دسته‌بندی داستان‌های عاشقانه موجود در کانال‌های فوق شامل تمامی کتاب‌های صوتی هست که دارای ژانر داستانی عاشقانه، رمان و عاشقانه مخصوص بزرگ‌سالان است. قسمت مربوط به داستان و رمان این کانال‌ها شامل داستان‌های واقعی زندگی ازجمله عشق، نفرت، عصبانیت، ترس، تاریخ، مقاله، نامه و درام است.

برخی از سایت‌ها در داخل و خارج از کشور وجود دارند که شما می‌توانید از این سایت‌ها نسبت به دانلود پیام صوتی عاشقانه اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال سایت / که در آن فایل ضبط‌شده‌ی صدای یک زن و یا یک مرد وجود دارد که جمله دوستت دارم را بیان می‌کند. همچنین در این سایت عبارت ضبط‌شده‌ی دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان پیام کوتاه صوتی در مکالمه‌های عاشقانه خود استفاده کنید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید