سئو

معرفی برترین کانال‌ های تلگرامی کتاب ‌های صوتی در هر موضوع ازجمله کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی و ژانر های مختلف آن

کتاب صوتی چیست؟ و شرح کاملی در ارتباط با کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی و ژانرهای مختلف آن

کتاب صوتی در حقیقت ضبط یک کتاب یا هر نوع اثر دیگری است که آن را با صدای بلند می‌خوانند و خواننده هم‌زمان با خواندن آن، صدای خود را نیز ضبط می‌کند. وقتی متن کتاب به‌طور کامل خوانده شود به آن پادکست کتاب می‌گویند.

اما اگر خلاصه‌ی متن یک کتاب خوانده شود به آن خلاصه کتاب گفته می‌شود. راه‌های زیادی برای دانلود کتاب صوتی در ارتباط با هر موضوع وجود دارد. یکی از این راه‌ها دانلود کتاب صوتی از طریق کانال‌های تلگرامی است. هرکدام از این کانال‌ها در حوزه‌های مختلفی کتاب‌های صوتی را منتشر می‌کنند. این حوزه‌های مختلف شامل موارد زیر هستند:

  • کانال رمان صوتی عاشقانه

  • کانال تلگرام کتاب‌های صوتی فلسفی

  • کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی

  • کانال تلگرام کتاب صوتی موفقیت

  • کانال تلگرام کتاب صوتی تاریخی

  • کانال تلگرامی کتاب صوتی ممنوعه و نایاب

  • کانال تلگرام کتاب صوتی روانشناسی

  • کانال کتاب شعر صوتی

  • کانال تلگرام کتاب صوتی علمی

در کانال تلگرام ایران صدا، کتاب صوتی معروف در حوزه‌ی نمایشی و روایی چیست؟

یکی از معروف‌ترین کانال‌های تلگرام () برای دانلود کتاب صوتی در ایران کانال تلگرام ایران صدا است. کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی را در انواع ژانرهای مختلف به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. ازجمله کتاب‌های صوتی معروف موجود در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی تذکره الاولیاء، دمیان، همسران خوب، محاکمه یوزف کا، دکتر ژیاگو و … است.

همچنین از معروف‌ترین کتاب‌های صوتی در زمینه‌ی نمایشی در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی صاعقه، مدال‌آور گمنام، شاهزاده و گدا، پیامی از گذشته و قاب زندگی است. علاوه بر این، معروف‌ترین کتاب‌های صوتی روایی در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی امیدی برای گل‌ها، شکارچی، اگر فردا بیاید، مسافر دریا، چیستا، شهادت‌نامه و شاهنامه فردوسی است.

به طور کلی در این کانال تلگرامی می توانید کمیاب‌ترین کتاب های صوتی، رمان‌های بلند ایرانی و غیر ایرانی، کتب تاریخی، و همچنین داستان های کوتاه را در چندین قسمت پیدا کنیم و دسترسی به این کتاب ها بسیار آسان است. شما می توانید با جستجوی نام کتاب مورد نظر در این کانال آن را یافته و با خیال راحت گوش فرا دهید.

در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی معروف در باب موضوعات افسانه‌ای چیست؟

در این قسمت از مقاله ما قصد داریم به چند مورد از بهترین کتاب‌های صوتی در زمینه‌ی افسانه در کانال تلگرام ایران صدا اشاره‌کنیم. ازجمله کتاب‌های صوتی معروف در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی «پیامی از گذشته» است. این کتاب در مورد بینش‌های نه‌گانه در زمینه‌ی پیشگویی‌های آسمانی است و نویسنده این کتاب یعنی جیمز ردفیلد در کتاب دیگر خود در مورد بصیرت دهم صحبت می‌کند.

«جیمز ردفیلد» به واسطه دوستی به نام «چارلین» کتابی باستانی را کشف می کند که در آن کتاب مکاشفه های 9 گانه ای از دوران معاصر پیش بینی هایی را انجام داده است. در پی علاقمندی نویسنده به داستان، او به کشور پرو سفر کرده و در واقع یک سفری پر از ماجرا برایش رقم می‌خورد.

کتاب‌های معروف افسانه‌ای دیگر در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی مروارید، ماهی بزرگ، خواهران کوچک ایلوریا، ملک جمشید، عمو نوروز، افسانه‌های ملل، نشان سیمرغ، غریبه و امیر ارسلان نامدار است.

در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی معروف در باب موضوعات تاریخی چیست؟

در کانال تلگرام ایران صدا کتاب‌ صوتی در زمینه‌ی تاریخی نیز وجود دارد. ازجمله این کتاب‌ها می‌توان به کتاب صوتی بشارت اشاره نمود.

این کتاب صوتی ماجرای نقاشی معروف عاشورا را روایت می‌کند. شخصیت اصلی این کتاب پتروس هست که یک نقاش نصرانی است و در شهر کوفه همراه با شاگرد خود به نام هامان زندگی می‌کند. پتروس پس از دیدن این خواب تمام دیوارهای شهر کوفه را پر از نقاشی معروف از واقعه عاشورا می‌کند و سرانجام به خاطر همین نقاشی توسط عبیدالله کشته می‌شود.

علاوه بر این، در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی تاریخی برادرخوانده نیز وجود دارد. نویسنده این کتاب الیوت آرنولد است. این کتاب صوتی در مورد یک کاروان کالسکه‌ای هشت واگنی بود که توسط استی جون، تعدادی دورگه‌ی آمریکایی- مکزیکی و بوکلی برای اولین بار به راه انداخته شد. حرکت این کاروان به‌وسیله‌ی چند قاطر انجام می‌شد.

بوکلی و استی جون پس از جدا کردن دو گاری و دور شدن از بقیه کاروان موردحمله سرخ‌پوستان قرار می‌گیرند و در این بین یکی از پنج نفر آن‌ها کشته می‌شود. سرانجام آن‌ها توسط سرخپوستی به نام کوچیز نجات پیدا می‌کنند.

در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی معروف در باب موضوعات ورزشی چیست؟

یکی از کتاب‌های صوتی ورزشی در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی ‘چرا فوتبال مهم است ‘ به نویسندگی احمد خدابنده است. این کتاب در قالب روایی بیان می‌شود و جزء دسته‌بندی رمان و داستان قرار می‌گیرد. در این کتاب صوتی در مورد زندگی‌نامه‌ی پله صحبت می‌شود. این بازیکن سابق فوتبال برزیل موفق به کسب سه جام جهانی شد.

ازجمله کتاب‌های صوتی تاریخی دیگر در کانال تلگرام ایران صدا کتاب صوتی ‘ پسری که کهکشانی شد ‘ هست که توسط تام اولدفیلد نوشته شده است. این داستان نیز در قالب روایی بیان می‌شود و گویندگی آن بر عهده‌ی مسعود خواجه وند است. شما می‌توانید از طریق لینک وارد کانال تلگرام ایران صدا شوید و کتاب صوتی موردنظر خود را دانلود کنید و یا به آن گوش دهید.

بیان یک مورد از انواع کانال رمان صوتی عاشقانه در تلگرام

آیا شما در جستجوی بهترین کانال‌های تلگرامی برای انواع مختلف کتاب‌های صوتی هستید؟ در این قسمت از مقاله ما یکی از بهترین کانال‌های تلگرامی را برای دانلود کتاب صوتی خدمت شما معرفی می‌کنیم. به غیر از کانال تلگرام ایران صدا که انواع مختلف کتاب صوتی در زمینه‌های مختلف و در ژانرهای مختلف را خدمت شما ارائه می‌دهد، کانال‌های تلگرامی دیگری نیز وجود دارند که رمان‌های صوتی عاشقانه را در اختیار طرفداران این نوع ژانرها قرار می‌دهند.

به‌عنوان‌مثال می‌توان به کانال رمان صوتی عاشقانه کتاب صوتی با این لینک اشاره نمود. کانال تلگرام دیگر که در آن شما می‌توانید انواع مختلف کتاب صوتی ازجمله رمان‌های صوتی را دانلود کرده و به آن‌ها گوش دهید، کانال Audio Books Archive است. کتاب‌های صوتی در این کانال به زبان انگلیسی هستند و شما می‌توانید با گوش دادن به فایل‌های صوتی آن مهارت‌های شنیداری خود را بهبود ببخشید.

کانال تلگرام کتاب صوتی موفقیت و فلسفه

در تلگرام کانال‌های مختلفی در حوزه‌ی فلسفه و روانشناسی موفقیت وجود دارد. ازجمله این کانال‌ها می‌توان به کانال تلگرام کتاب صوتی روانشناسی موفقیت اشاره نمود. شما می‌توانید از طریق این لینک به این کانال متصل شوید و مطالب جالبی در مورد روانشناسی موفقیت را مطالعه کرده و یا به کتاب‌های صوتی مربوط به آن گوش فرا دهید.

یکی از کانال های تلگرام کتاب صوتی موفق دیگر، کانال رادیو مثبت مرجع است. کانال تلگرام کتاب‌های صوتی فلسفی نیز ازجمله کانال‌هایی هستند که مخاطبان خاص خود را دارند. اگر بخواهیم مثالی برای این مورد بزنیم می‌توان به کتب فلسفی در این زمینه اشاره نمود. این کانال یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات فلسفی در تلگرام است.

کانال تلگرام کتاب صوتی تاریخی و روانشناسی رایگان

یکی از کانال‌های تلگرامی که کتاب‌های صوتی تاریخی را برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد، کانال تلگرام کتاب صوتی تاریخی سلام صدا است. در این کانال شما می‌توانید به کتاب‌های صوتی مربوط به آثار مشهور تاریخ ادبیات در ایران و جهان گوش دهید. همچنین در این کانال بسیاری از کتاب‌های تاریخی به‌صورت صوتی برای اعضای کانال ارائه می‌شوند. علاوه بر این در این کانال انواع فیلم کوتاه، انیمیشن و موسیقی فاخر نیز وجود دارد.

شما می‌توانید از طریق این لینک به این کانال مراجعه کنید و کتاب‌های صوتی خود را دانلود کنید و به آن‌ها گوش فرا دهید؛ اما در ارتباط با نمونه‌های کانال تلگرامی در زمینه‌ی روانشناسی می‌توان به کانال تلگرام کتاب صوتی روانشناسی رایگان با نام ‘ کتابخانه صوتی روانشناسی ‘ اشاره نمود. شما می‌توانید از طریق این لینک کتاب‌های صوتی در زمینه‌ی روانشناسی را در این کانال دانلود کنید و به آن‌ها گوش دهید.

بیان چند مورد از بهترین انواع کانال تلگرامی کتاب صوتی ممنوعه

برخی از کانال‌های تلگرام، کتاب‌های صوتی ممنوعه و نایاب را ارائه می‌دهند. این کتاب‌ها در ژانرهای رمان، زبان، تاریخ، ادبیات و … هستند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به کانال تلگرامی کتاب صوتی ممنوعه آوای بوف اشاره نمود. این کانال تلگرام کتاب‌های صوتی ممنوعه و نایاب، در حقیقت یک کتابخانه اینترنتی است که شما در آنجا می‌توانید مجموعه‌ی بی‌نظیری از کتاب‌های صوتی ممنوعه و نایاب را به‌طور کامل و رایگان دانلود کرده و به آن‌ها گوش دهید.

همچنین بسیاری این کانال تلگرام کتاب‌های ممنوعه و نایاب را در بستر جامعه‌ی ایران یک تحول بزرگ اجتماعی می‌دانند. شما می‌توانید از طریق این لینک به این کانال بپیوندید.

کانال تلگرام کتاب صوتی علمی و شعر صوتی

برخی دیگر از کانال‌های تلگرامی فایل‌های صوتی در زمینه‌های ادبی و یا علمی را منتشر می‌کنند. به‌عنوان‌مثال در کانالی در تلگرام تحت عنوان کانال‌های علمی شما می‌توانید به لینک بسیاری از کانال‌های فاخر علمی دسترسی پیدا کنید. کتاب‌های صوتی در این کانال‌ها در حوزه‌های مختلف علمی هستند. ازجمله این کانال‌ها می‌توان به کانال تلگرام کتاب صوتی علمی قانون جذب کائنات، قانون جذب چیست؟

و عرفان و متافیزیک اشاره نمود. همچنین برخی از کانال‌های تلگرامی محتواهایی در زمینه‌ی ادبی مانند شعر صوتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند ازجمله این کانال‌ها می‌توان به کانال کتاب شعر صوتی رادیو شعر و داستان که یک رسانه صوتی است و در اختیار اهالی ادبیات قرار گرفته است اشاره نمود. شما می‌توانید از طریق این لینک به این کانال متصل شوید و به شعرهای موردعلاقه‌ی خود گوش دهید.

برخی از انواع کانال کتاب صوتی در واتساپ و ایتا

شبکه‌های اجتماعی زیادی علاوه بر تلگرام وجود دارند که شما می‌توانید برای دریافت یا شنیدن کتاب‌های صوتی خود از آن‌ها استفاده کنید، واتساپ یکی دیگر از این شبکه‌های اجتماعی است. بسیاری از گروه‌ها و کانال‌ها در واتساپ، کتاب صوتی را در انواع مختلف ژانرها به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم به یک نمونه کانال کتاب صوتی در واتساپ () اشاره‌کنیم می‌توان به کانال‌های واتساپ که در آن کتاب‌های صوتی با موضوعات آموزشی ارائه می‌شود، اشاره نمود.

همچنین برای این منظور می‌توان به کانال داستان‌های مشتری در واتساپ که با محوریت موضوعات تجاری است نیز اشاره کرد. ایتا نیز یک شبکه اجتماعی دیگر است که در آن شما می‌توانید به انواع مختلف کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشید. از نمونه‌های در ایتا می‌توان به کانال کتابخانه صوتی اشاره نمود که در آن می‌توانید به رمان صوتی بینوایان، رمان ریشه‌ها، پرواز شبانه، کتاب صوتی جنگ و صلح و … گوش دهید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید