سئو

درج رایگان آگهی در اینترنت و روش های آن

موفقیت در کسب و کار

در هر زمینه‌ای قطعا رقیب‌های زیادی وجود دارد. چه بسا کمپانی بزرگ تولید محصولات و یا ارائه دهنده یک نوع از خدمات باشید تنها در بازار نخواهید بود. چگونه می توانیم در کسب و کار خودمان موفق شویم؟ چگونه کارمان را به دیگران معرفی کنیم؟ چرا بعضی از افراد در یک کسب و کار موفق عمل می کنند در حالی‌که فرد دیگری در همان کار بسیار موفق نیست؟ چگونه برخی‌ها می‌توانند در زمینه کارشان شاخص و ترند ‌شوند؟ چگونه دیگران را ترغیب کنیم که از محصولات و یا خدمات ما استفاده کنند؟چه چیزهای برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق لازم است؟ آیا به صورت رایگان می‌توانیم کارمان را معرفی کنیم؟ روش‌های درج رایگان آگهی در اینترنت چیست؟

یکی از مهم‌ترین نکات برای موفقیت در کسب و کار معرفی کارمان هست. به گونه‌ای که دیگران اطلاع از کار ما داشته باشند. جالب است بدانید تمام برندهای که اکنون در سطح جهان معروف هستند و به موفقیت رسیدند، نیمی از سرمایه خود را در ابتدا برای تبلیغات گذاشتند. اگر به این موضوع تاکنون توجه کرده باشید ‌مشاهده می‌کنید هر برند و محصولی برای معرفی محصولات خود در پیش گرفته‌اند. در ابتدای هر کاری هزینه کردن برای تبلیغات ممکن است امکان پذیر نباشد. در اینجا می‌خواهیم روش‌های درج رایگان آگهی در اینترنت را بیان کنیم.

10 روش درج رایگان آگهی در اینترنت

1. یکی از روش های است که این امکان را به ما می دهد، بدون هزینه کردن در جستجوگر گوگل دیده شویم. این روش درج رایگان آگهی در اینترنت بسیار قوی و پر بازده است. هر چقدر در بین نتایج جستجو بالاتر باشیم امکان دیده شدن ما بیشتر است و بازدهی آن به تبعات افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که موضوع ما با تبلیغی که می‌گذاریم یکی باشد باعث می‌شود که در نتایج جستجو بالا باشد و از رقیبان دیگرمان بیشتر دیده شویم. اکنون به دلیل تحریم کشورمان نمی توانیم از این روش برای درج رایگان آگهی در اینترنت استفاده کنیم اما می‌توانیم از استفاده کنیم. با اضافه کردن مکان کسب و کارمان از این امکانات استفاده کنیم.

2. در وبلاگ‌های دیگر می‌توانیم به عنوان مهمان پست ارسال کنیم شاید هیچ وقت به این روش درج رایگان آگهی در اینترنت توجه نکرده بودید و یا به نظرتان می‌رسد که بازدهی خوبی ندارد. در حالی‌که باید بگویم در صورتی که به چند نکته توجه کنید، این روش حتی ممکن است از گذاشتن پست در وبلاگ خودتان پر بازده‌تر باشد. برخی از وبلاگ‌ها بسیار شناخته شده و پر مخاطب هستند با ارسال پست در این وبلاگ‌ها می‌توانیم خود را در معرض دید دیگران قرار دهیم. در پست ارسالی خود می‌توانیم لینک وبلاگ خود را قرار دهیم. با قرار دادن لینک علاوه بر اینکه از این روش درج رایگان آگهی در اینترنت استفاده می‌کنیم باعث می‌شود به عنوان یک سایت معتبر شناخته شویم، و در نتایج جستجو بالاتر دیده شویم.

3. به سوالات در وب سایت پاسخ دهیم یکی از روش های درج رایگان آگهی در اینترنت است که کمتر کسی راجب آن می‌داند. این گونه از سایت ها بسیار پرطرفدار و مخاطب هستند. با فعالیت مداوم در اینگونه سایت‌ها و پاسخ دادن به سوالات دیگران حتی بیشتر از 30 هزار مخاطب و بازدید کننده به خودمان جذب کنیم. در این روش درج رایگان آگهی در اینترنت علاوه بر اینکه مخاطبان خاص خود را می‌توانیم جذب کنیم، با افراد مرتبط و فعال در زمینه کار خود نیز می توانیم آشنا شویم.

5. تبادل پادکست‌ها با شرکت‌های دیگر ممکن است یکی از تبلیغات درج رایگان آگهی در اینترنت برای کار ما جذب خوبی نداشته باشد، از این رو باید تمام روش‌های مختلف را امتحان کنیم تا متوجه شویم کدام روش برای کار ما جذب بیشتری دارد. از این رو می‌توانیم با کسب و کارهای دیگر و شرکت‌ها ارتباط برقرار کنیم و پیشنهاد مصاحبه بدهیم. با تولید پادکست برای درج رایگان آگهی در اینترنت متوجه می‌شویم مخاطبانمان از طریق نوشتاری و یا بیشتر شنیداری جذب می‌شوند.

6. در زمان ارسال ایمیل نیز می‌توانیم با درج رایگان آگهی در اینترنت برای معرفی کارمان استفاده کنیم. در پایان ایمیل‌های شخصی و تجاری این امکان وجود دارد که به صورت رایگان لینک سایت خودمان را درج کنیم و آن را به سایر افراد معرفی کنیم. با درج رایگان آگهی در اینترنت از پتانسیل‌های موجود به صورت کاملا رایگان بهره‌مند می‌شویم و مخاطبان و مشتری‌های خود را به راحتی می‌توانیم جذب کنیم. علاوه بر این می‌توانیم لینک سایت کاری را در بیو و یا عکس پروفایل صفحات اجتماعی خود مانند اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک منتشر کنیم.

7. یکی دیگر از روش‌های درج رایگان آگهی در اینترنت ارسال خبرنامه الکترونیکی می‌باشد. در این روش با کمک از برنامه‌های دیگر که رایگان هستند می‌توانید خبرنامه الکترونیکی طراحی کنید و به افراد دیگر ارسال ‌کنیم و مشتریان و مخاطبان خاص خود را می‌توانیم به راحتی شناسایی و جذب کنیم. زمان برای گذاشتن تبلیغات بسیار حائز اهمیت است، بخشی از زمان ما برای رشد کسب و کارمان باید به تبلیغات و معرفی کار گذاشته شود این روش با صرف مدت زمان کمی می‌توانیم به راحتی مخاطبانمان را جذب کنیم. در این روش درج رایگان آگهی در اینترنت علاوه بر جذب مشتری، دیگران برندمان را به عنوان برند معتبر و مفید خواهند شناخت.

8. شبکه سازی کنیم و در رویدادهای حضوری شرکت کنیم یکی از روش ‌های درج رایگان آگهی در اینترنت حضور فعال و مستمر در شبکه های اینترنتی و مطلع شدن از جلسات حضوری که قرار است تشکیل شود. باید سعی کنیم جلساتی را پیدا کنیم که افراد متخصص مرتبط با کار ما در آنجا حضور داشته باشند، در این صورت مشتری احتمالی نیز در آنجا می‌توانیم پیدا کنیم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. در این روش درج رایگان آگهی در اینترنت علاوه بر اینکه مشتری پیدا می‌کنیم از ایده‌های که در چنین جلساتی رد و بدل می‌شود بهره ببریم.

9. سخنرانی در سمینارهای با موضوعات مختلف این روش درج رایگان آگهی در اینترنت مشابه روش قبلی است. با وقت گذاشتن برای آماده کردن مطالب مهم و جالب می‌توانیم در جلسات و سمینارهای مختلف داوطلبانه سخنرانی کنیم، و توجه سایر افراد را به خود جلب کنیم و موضوع جلسات مختلف شویم در این صورت برند ما شناخته خواهد شد این روش یک روش حضوری هست ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اینترنت مشابه آن را داریم. با سخنرانی در لایوها با افراد متخصص و پیج‌های شناخته شده میتوانیم از این روش اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنیم.

10. داشتن صفحه ارتباطی در یوتیوب و آپارات یکی از روش‌های دیگر درج رایگان آگهی در اینترنت گذاشتن فیلم در صفحات اجتماعی یوتیوب و آپارات است. در این صفحات فیلم با محتوای خوب و جذاب و جالب بیشتر از متن در کپشن آن جذب کننده است، پس سعی کنید فیلم با کیفیت و محتوای آموزنده و جذاب قرار دهید. این روش درج رایگان آگهی در اینترنت بسیار بازدهی خوبی دارد.

پیشنهاد می‌شود مقاله‌یرا نیز مطالعه کنید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید