سئو

راهنمای تبلیغات اتوماتیک گوگل ادسنس

به طور قطع گوگل ادسنس یکی از بهترین ابزارها برای کسب درآمد در دنیای امروزی است. با وجود اینکه ابزارهای زیادی برای کسب درآمد وجود دارند؛ اما هیچ یک به اندازه ادسنس تاثیر گذار نیست. کسب درآمد از راه گوگل ادسنس با استفاده از تبلیغات آن امکان پذیر است. تبلیغات گوگل ادسنس شامل چند نوع است که در این مطلب به بررسی تبلیغات اتوماتیک گوگل ادسنس میپردازیم. با افراک همراه باشید.

تبلیغات اتوماتیک گوگل ادسنس

در ۲۱ فوریه ۲۰۱۸, تیم AdSense برنامه ی تبلیغات خودکار گوگل ادسنس را برای همه ی کاربران منتشر کرد. این امر یکی از بزرگترین نوآوری ها از طرف تیم ادسنس در سال های اخیر است. در واقع ، از برنامه تبلیغات خودکار گوگل ادسنس انتظار می رود که روش مورد استفاده برای ادسنس از گذشته تا کنون را تغییر دهد. تبلیغات اتوماتیک گوگل ادسنس برای بهینه سازی و مدیریت خودکار محل قرارگیری تبلیغ از هوش مصنوعی استفاده می کند. شما می توانید موارد زیر را از اکانت ادسنس خود مدیریت کنید:

  • تنظیمات جهانی : تبلیغات باید چه چیزی را نشان دهند.
  • تنظیمات وابسته به دامنه : مشخص کردن اینکه در یک دامنه یا زیر دامنه ی خاص چه تبلیغاتی باید نمایش داده شوند.
  • تنظیمات مسیرها : مشخص کردن نوع تبلیغات قابل نمایش در یک مسیر خاص. برای مثال, شما نمی خواهید تبلیغاتتان درهنگام شماره گذاری صفحات یا در صفحات آرشیو نمایش داده شوند؛ می توانید همین کار را از طریق پنل تنظیمات ادسنس نیز انجام دهید. این ویژگی تنظیمات پیشرفته ی URL ( آدرس اینترنتی ) نام دارد.

نحوه ی فعالسازی تبلیغات اتوماتیک گوگل ادسنس

تبلیغات خودکار راهی ساده و ابتکاری برای خود ارائه می دهد. با تبلیغات خودکار ، یک قطعه کد را در همه صفحات سایت خود قرار می دهید. تبلیغات خودکار سپس سایت شما را اسکن می کند و به طور خودکار تبلیغات را در جایی قرار می دهد که احتمالاً عملکرد خوبی دارند و به طور بالقوه درآمد بیشتری ایجاد می کنند.

مزایای تبلیغات خودکار گوگل ادسنس

  • به طور بالقوه تبلیغات خودکار ادسنس، درآمد را افزایش می دهند.
  • تبلیغات خودکار صفحات شما را تجزیه و تحلیل کرده و جایگاه های جدیدی را برای نمایش تبلیغات بر اساس طرح ، محتوا و تبلیغات موجود Google پیدا می کنید.
  • کار با تبلیغات خودکار بسیار آسان است.
  • تبلیغات خودکار قابلیت شخصی سازی دارند.
  • تبلیغات خودکار ریسپانسیو هستند.

با انتخاب گزینه “Auto Ads” می‌توانید به گوگل ادسنس مجوز دهید تا تبلیغات را در وب‌سایت شما اجرا کند. سپس گوگل تصمیم می‌گیرد چه نوع تبلیغاتی اجرا کنید، کجا آن‌ها را قرار دهید، و همچنین آن‌ها را برای هر پلتفرمی بهینه‌سازی می‌کند (موبایل، دسکتاپ، و غیره)

نحوه عملکرد تبلیغات خودکار

تبلیغات خودکار Google را می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • درک ساختار صفحه
  • تشخیص تبلیغات گوگل موجود در صفحه
  • چیدمان تبلیغات جدید بر اساس عناصر مختلف مانند چیدمان صفحه ، میزان محتوای صفحه و تبلیغات گوگل
  • شناسایی تغییرات و تجزیه تحلیل صفحه

کلام آخر ـ تبلیغات اتوماتیک گوگل ادسنس

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید