سئو

رفع خطا Specify a character set early در جی تی متریکس

اگر شما به دنبال رفع خطای Specify a character set early در جی تی متریکس هستید حتما جزء افراد بسیار بدشانس فضای اینترنت هستید چرا که کمتر سایتی و کمتر مدیر وبسایتی با ارور Specify a character set early روبه‌رو می‌شود. با این حال این صفحه یک صفحه هدایت کننده به دیگر خطای سایت gtmetrix است چرا که یک خطای دیگر هم داریم که اگر آن را رفع کنید این خطا هم رفع می‌شود.

البته در سایت میزفا مجموعه دوره‌های آموزش سئو و افزایش سرعت سایت بسیار زیادی داریم و شما می‌توانید به کمک مقالات ما و با ابزار آنلاین GTmetrix سرعت سایت خود را بهینه سازی کنید. حال شاید خطای Specify a character set early اهمیت زیادی نداشته باشد ولی ۱۰ ها خطای دیگر در سایدبار سایت برای شما لیست شده اند که اهمیت زیادی دارند. پیشنهاد می‌شود آن‌ها را هم بررسی کنید.

خلاصه‌ای از خطای Specify a character set early

نام: Specify a character set early

نوع: محتوا

اولویت: متوسط

میزان سختی: راحت

درباره رفع خطای Specify a character set early

برای رفع خطا و ارور Specify a character set early کافی است متاتگ character set را به شکل یک درخواست رفع خطای Avoid a character set in the meta tag را بخوانید تا این خطا هم رفع شود. چرا که راه حل این دو خطا یکی است.

اگر سوالی داشتید حتما در نظرات میزفا مطرح کنید. این جلسه از آموزش کار با GTmetrix هم به پایان رسید در جلسات بعد به معرفی رفع خطای Specify a Vary: Accept-Encoding header که جزء pagespeed گوگل است میپردازیم. همراه میزفا باشید.

5
/
5
(
1

امتیاز

)
فیلم آموزشی افزایش سرعت سایت با gtmetrix







اولین کسب و کار آنلاین خودم رو در فیسبوک راه‌اندازی کردم، سال ۲۰۱۱ یکی از پرتعامل‌ترین صفحات فارسی با ۸۰ هزار فالور فعال رو داشتم. بعد اینکه فیسبوک خالی از کاربر ایرانی شد وارد دنیای شبکه شدم و در انتهای سال ۲۰۱۲ مدرک MCSE مایکروسافت رو دریافت کردم، در حالی که نمره بالا گرفتم ولی کسی به دلیل به خطر افتادن موقعیت شغلی خودش به عنوان کارآموز منو قبول نمی‌کرد، بعدش با شروع دوران خدمت سربازی، مسئول بهینه سازی یک سایت خبری معتبر شدم و سئو یاد گرفتم. در ابتدای سال ۲۰۱۴ تونستم از رتبه ۱۵۰۰۰ به ۴۰۰ سیمیلار وب نزدیک کنم، اون زمان سیمیلار وب خیلی مهم بود. وارد دانشگاه شدم، به دلیل عدم علاقه به دانشگاه سعی کردم زودتر تمومش کنم و سه ساله در مقطع کارشناسی IT فارغ التحصیل شدم، توی دانشگاه هر کسی منو میدید یاد سئو میوفتاد، در همون سال آخر دانشگاه بزرگ‌ترین کانال تلگرامی IT با ۴۰ هزار عضو رو داشتم، که به مجتمع فنی فروختم تا بتونم تمرکز رو فقط بر روی عشق خودم یعنی سئو بذارم، وقتی کانال تلگرام فروختم حس پرواز بهم دست داد، هرچند درآمد چندین میلیون ماهانه رو از دست دادم ولی دوباره باید مثل گذشته با پوستی نو یک فصلی نو رو میساختم. در این چندین سال فعالیت‌های سئو به شکل تخصصی بنده در قالب پروژه‌های مختلف و آموزش‌های حضوری و غیرحضوری در دفتر میزفا و دانشگاه علامه طباطبایی تهران صورت ‌گرفته، تجربه بهینه سازی موفقی در بهبود UX و CRO پروژه‌های سئو کسب کردم. در اکثر ابزارهای کاربردی گوگل تسلط کاملی دارم. عاشق کسب تجربه های جدید هستم. راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن می‌دونم و میزفا که در اواخر ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد تونست چنین بستر مناسبی رو برام فراهم کنه. همینطور در حال حاضر مدیریت یک تیم ۱۰ نفری از جوانان فعال و پرانگیزه رو در میزفا به عهده دارم. نقد و بازخوردهای سازنده شما، جوهر تلاش‌های مستمر ماست تا یک قدم خودمون بهبود بدیم. منتظریم …

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید