سئو

رویکرد شما بایستی به کدام رسانه باشد قسمت دوم

نوع متفاوتی از محتوا

دلایل استفاده از رسانه های وابسته(شخصی یا خصوصی)

3. باعث ارتقاء ساختار برند شما می شود. شما بیشتر اقدام به انتشار می کنید و از این طریق پیشرفت خواهید کرد، اعتبار نام تجاری شما در طول زمان بیشتر خواهد شد و محتواهای شما بیشتر دیده خواهد شد و پوشش های خبری و یادآوری ها و لینکها در مورد محتوای شما بیشتر خواهد.

دلایل استفاده از رسانه های به دست آمده(تحت اختیار)

3. شما می توانید از این طریق آگاهی کاربران نسبت به برند خود را در سریعتر زمان ممکن افزایش دهید. ساختن یک برند توسط خودتان مستلزم زمان بسیار زیادی است، مخصوصاً اگر شما شخصی تازه کار هستید که خوانندگان و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی تان خیلی زیاد نیستند. در محل کار قبلی، شرکت ما به صورت ناشناخته برای شغل CEO(مدیر اجرایی) یک مصاحبه ی کاری در روابط عمومی صنعتی یک رسانه درجه ی سه، برگزار و یا منتشر کرد و سپس همین کار را در اثبات اینکه شخصی که قرار است این شغل را داشته باشد برای ما بسیار تاثیر گذار و ارزشمند خواهد بود، روی یک رسانه ی درجه دو انجام دادیم و از آنجا ما همین کار را روی یک رسانه ی درجه یک انجام دادیم این اقدام تاثیر مثبت فوق العاده ای به صورت کلی روی کار ما داشت.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

استراتژی تولید محتوا

بازاریابی اینترنتی

تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید