سئو

رپورتاژ آگهی در آفتاب

به عنوان یکی از پایگاه های خبری معتبر می تواند نتایج رضایت بخشی برای سایت شما به ارمغان بیاورد. با گسترش ضریب نفوذ اینترنت در دنیا و کشور ما و تاثیر آن بر تمام ابعاد زندگی انسان حضور پرقدرت شرکت ها و سازمان ها باید بر اساسی برنامه ریزی بلند مدت باشد. با توجه به اینکه شروع فعالیت هر شرکت ها در اینترنت افزایش یافته است معمولا کسب و کار و خدمات آنها ناشناخته است. یکی از راه های سریع افزایش کاربران و شناخته شدن کسب و کارتان ارائه آگهی در وب سایت های معتبر می باشد که از مهم ترین آنها می توان از ارائه رپورتاژ آگهی در آفتاب نام برد.

تاثیر ارائه رپورتاژ آگهی در رشد کسب و کارها چیست؟

ارائه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین برنامه های مدیران سایت ها می باشد، اکثر برنامه های سئو حرفه ای شامل ارائه رپورتاژ آگهی در یکی از سایت های معتبر می باشد. اما علت این امر چیست؟ برای مثال اگر شما یک رپورتاژ آگهی در آفتاب داشته باشید می توانید با هزینه ای بسیار منطقی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی تاثیر مشابه یا حتی بهتر از آنها را در سایت خود داشته باشید. در دنیای پر رقابت فعلی شاهد این هستیم که تمامی سازمان ها اقدام به ارائه تبلیغات با استفاده از تمامی رسانه های موجود می نمایند. لزوما هر شرکتی که هزینه بیشتری برای این امر اختصاص می دهد شرکتی موفق تری نیست و نتایج بهتری نمی گیرد چرا که حجم بالای تبلیغات کاربران را بسیار اذیت می کند. اما خاصیت اصلی رپورتاژ آگهی این است که تبلیغات برند و محصول شما رو به طور غیر مستقیم انجام می دهد و در کنار معرفی یک خدمت اجتماعی شما را در کنار رسیدن به اهدافتان یاری می نماید.

اگر قصد ارائه رپورتاژ آگهی در آفتاب یا سایت های معتبر دیگر را دارید این نکته را در نظر داشته باشید با این کار بخشی از قدرت این سایت را به سایت خود منتقل می نمایید چرا که قرار گرفتن رپورتاژ شما در این سایت نشانه تایید خدمات و محصولات شما توسط آنهاست که همین امر سبب افزایش اعتماد مخاطبان و بازدید بیشتر از وب سایت شما می گردد.

برای درج رپورتاژ در ابتدا باید متن مورد نظر خود را آماده کنید این متن به هیچ وجه نباید کپی شده از جایی باشد و باید کاملا متن تازه و براساس اطلاعات روز کسب و کار شما باشد. برای درج رپورتاژ آگهی در آفتاب بهتر است از یک نویسنده حرفه ای یا سایت هایی که خدمات رپورتاژ را به صورت حرفه ای انجام می دهند کمک بگیرید.

در مرحله بعد متن باید توسط متخصص سئو ویراستاری گردد. از حیث مواردی زیر مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد:

تعداد کلمات متن باید بسته به متنی که منتشر می شود و سایر رپورتاژ های سایت استاندارد باشد. تعداد کلمات کلیدی به کار رفته در متن کمتر از یک درصد نباشد. تعداد لینک ها و تصاویر به حدی باشد که کاربران را اذیت نکرده و موتورهای جستجو را نیز مشکوک نکند. تصاویر و ویدئو های استفاده شده در سایت با کیفیت و جدید باشد.

یک نکته مهم در ارائه رپورتاژ وجود دارد این است که بهتر است عنوان رپورتاژ آگهی در آفتاب با عنوان مقالات درون سایت شما متفاوت باشد زیرا در این صورت رپورتاژ شما به عنوان رقیبی برای شما عمل می کند و گوگل نیز به خاطر قدرت سایت مبدا آن را نیز جز نتایج کلمه کلیدی شما نمایش می دهد. بنابراین سعی کنید که از کلمه کلیدی حتی المقدور در عنوان مقاله رپورتاژ خود استفاده ننمایید.

سایت آفتاب نیوز به خاطر اعتبار بالا در نزد گوگل بلافاصله تاثیر خود را در نتایج سئو شما نیز نشان می دهد و به عنوان بک لینک دائم و پرقدرتی برای شما همواره وجود دارد.

درباره ی آفتاب

سایت آفتاب با آدرسaftabnews.ir یکی از خبرگزاری های معتبر کشور می باشد. سایت آفتاب تمامی اخبار و اتفاقات روز ایران و جهان را پوشش می دهد. این سایت در سال 1383 تاسیس شده است. خط مشی این سایت بر صداقت و افزایش آگاهی آحاد جامعه می باشد. اگر به سابقه این سایت نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که همواره سعی بر انتشار تمام اخبار روز را بدون هیچ گونه جانبداری تا به امروز انجام داده است. همین عامل سبب می شود که رپورتاژ آگهی در آفتاب اطمینان بیشتری برای مخاطبان ایجاد نماید.

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب چیست؟

طبق آمار تعداد بازدیدکنندگان سایت آفتاب در ماه گذشته عددی نزدیک به 980 هزار کاربر بوده است. همین یک عامل می تواند برای نشان دادن میزان قدرت این سایت کافیست. روزانه 30 هزار نفر بازدید کننده این سایت هستند در نظر بگیرید که با استفاده از کدام روش تبلیغات کم هزینه می توانید این تعداد کاربر محصولات و خدمات شما را ببینند؟

رتبه سیمیلار وب این سایت 380 ایران و 10 هزار در دنیا می باشد و با توجه به وجود خبرگزاری های متعدد و معتبر زیاد در سطح کشور این سایت جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. همچنین دامین آتوریتی این سایت 67 می باشد بر طبق گزارش سایت ماز که بسیار قابل قبول می باشد. یکی از معیارهای که اخیرا توسط گوگل بسیار مورد توجه قرار گرفته است میزان و زمان حضور کاربران درون سایت می باشد که جز معیارهای اصلی گوگل برای رتبه بندی سایت ها می باشد. این معیار برای سایت آفتاب عددی در حدود 5 دقیقه می باشد که بسیار عالی می باشد

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

در دهه اخیر جهان شاهد حضور فعال و پرفروغ رسانه ای نو و فراگیر بود. این رسانه نو مجموعه سایت هائی بودند که به مدد شبکه گسترده اینترنت شروع به فعالیت نموده و به سرعت جایگاه خود را در میان رسانه هائی همچون تلویزیون، روزنامه، مجلات و… پیدا کرده و روز به روز سهم بیشتری را در این میان به خود اختصاص می دهند.

رسانه های اینترنتی نسبت به سایر رسانه ها دارای مزایای گوناگونی هست ولی مهمترین این مزایا دو طرفه بودن آن می باشد. در رسانه هائی همچون تلویزیون و روزنامه، اطلاعات بصورت یکطرفه به مخاطب عرضه می شود و هیچ گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد، حال آنکه در اینترنت ارتباط دوطرفه بوده و با ارائه رپورتاژ آگهی در آفتاب بصورت هوشمند برقرار می گردد.

حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در اینگونه سایتها نیز امروزه از اهمیت بسزائی برخوردار شده، چرا که امکانات خاص اینترنت بعلاوه سایر خواص دیگر رسانه ها موجب گردیده است تا تبلیغات و یا هرگونه حضور در اینترنت تاثیر گذاری فوق العاده ای برای شرکتها در برداشته باشد.مدیران موفقی که به امر تبلیغات موثر اهمیت به سزائی می دهند، با حضور در این رسانه، شاهد توسعه و شکوفائی هرچه بیشتر سازمان خود خواهند شد. سایت خبری آفتاب نیوز بعنوان یکی از پر بیننده ترین سایتهای فارسی، بمدد افزایش ترافیک روزانه خود، بعنوان یک رسانه اینترنتی موفق و روبه رشد مطرح می باشد و با توجه به قابلیت های خود توانسته است مخاطبان و کاربران ایرانی و فارسی زبان داخل و خارج کشور را به خود جذب کند.

ویژگی سایت های خبری این است که برای رپورتاژ آگهی در آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد چرا که با پوشش اخبار روز در همه زمینه ها می توان این سایت را مرجع دانست. موضوعی که گوگل به دنبال آن است پیدا کردن سایت های مرجع و نمایش آنها به کاربران خود می باشد. بنابراین رپورتاژ آگهی در آفتاب برای سایت با هر موضوعی که مدنظرتان است امکان پذیر بوده شما را نیز به عنوان یک کسب و کار مطرح در زمینه خود معرفی می نماید.

زمینه های کاری پایگاه خبری آفتاب عبارتند از:

• فرهنگ و هنر

• سیاست

• اقتصاد و صنعت

• بین الملل

• سلامت ورزشی

• اجتماعی

• حوادث

• …

همگی موضوعاتی هستند که توسط این سایت پوشش داده می شوند. آیا موضوعی وجود دارد که در یکی از دسته بندی ها وجود نداشته باشد. بنابراین با خیال راحت به فکر متن رپورتاژ آگهی در آفتاب باشید و مطمئن باشید با درج یک آگهی در این سایت می توانید کاربران زیادی را برای سایت خود جذب نمایید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید