سئو

رپورتاژ آگهی در زومیت

رپورتاژ آگهی برای صاحبان کسب و کار و سایت هایی که دوست دارند بازدید کننده و مشتریان بیشتری داشته باشند می تواند بهترین گزینه باشد. فضای اینترنت امروزه روش های مختلفی برای بالا بردن ورود به سایت ها را ایجاد کرده است و به طرق مختلف شرایط را برای مشتریان ایجاد کرده که بتوانند از این طریق خود را به دیگران بشناسانند و در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشند.

بدون شک صاحبان مشاغل اینترنتی و سایت های مختلف که از این طریق کسب و کار خود را توسعه می دهند، باید از روش های متعددی برای معرفی خود و افزایش ترافیک سایت بهره ببرند. همچنین این فعالیت ها باید به صورت مداوم انجام گیرد تا همیشه به سمت پیشرفت حرکت کنند و از تب و تاب نیفتند. فعالیت هایی که برای پربازدید نگه داشتن یک سایت انجام می گیرد هم در داخل سایت انجام می گیرد هم به صورت برون سایتی. از این رو که در سایت های دیگر انجام می گیرد جزو بهترین روش هایی است که می توان به کمک آن افزایش ترافیک سایت را ایجاد کرد و بدین صورت سایت خود را به دیگران معرفی کرد تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

چرا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

در کسب و کارهای اینترنتی هر چند روند انجام کار بسیار راحت است اما مراحل اولیه که سبب می شود تا شما به سمت دیده شدن پیش بروید باید به نحو احسن انجام گیرد. همانند یک فروشگاه که باید افراد آن را ببینند تا بتوانند از آن دیدن کرده و به یک مشتری تبدیل شوند، سایت ها و وب سایت های فروشگاهی و خدماتی نیز تا زمانی که دیده نشوند نمی توانند برای جذب بازدید کننده کاری کنند.

در ابتدای شروع کار یک سایت، ابتدا بهینه سازی سئو ممکن است به آرامی صورت گیرد و با افزایش ترافیک سایت که به مرور زمان انجام می گیرد، وب سایت یا سایت شما می تواند خود را بالا بکشد و در اولویت و صفحات اول موتورهای جستجوگر خود را جای دهد. در این صورت احتمال استفاده از خدمات شما و به تبع آن فروش کالا و خدماتی که در این سایت ها قرار داده اید افزایش می یابد؛ اما اگر بخواهید منتظر گذر زمان بنشینید تا به مرور زمان این کار انجام گیرد، بدون شک در بازار رقابت امروز افراد بسیار فعال تری هستند که گوی رقابت را از شما می گیرند و نمی توانید رونقی به کسب و کار خود بدهید. بدین صورت ممکن است سال ها هم نتوانید به موقعیتی دست یابید که انتظار آن را داشته اید. پس بهتر است شما هم از روش های میانبری برای این منظور استفاده کنید که رپورتاژ آگهی یکی از آن ها است.

رپورتاژ آگهی در اصل یک محتوای سئو شده و مناسب جهت رپورتاژ است که در سایت های پربازدید و مطرح درج می کنید. این سایت ها باید شرایط لازم برای این کار را داشته باشند. در این صورت افرادی که بازدید کننده از سایت میزبان رپورتاژ آگهی شما هستند، ممکن است آگهی شما را ببینند و با باز کردن و وارد شدن به لینک دهی که در آن انجام گرفته است به وب سایت شما هم سر بزنند و از این طریق علاوه بر این که ترافیک سایت شما را افزایش می دهند ممکن است از کالا یا خدمات تان هم خرید داشته باشند. بدین صورت کاری که در طی مدتی طولانی قرار است انجام گیرد، در زمانی بسیار کوتاه تر اتفاق می افتد و سایت یا وب سایت شما خود را به بالای لیست موتورهای جستجوگر می رساند.

چه سایت هایی برای رپورتاژ آگهی مناسب اند؟

حال ممکن است شما هم نیاز داشته باشید که رپورتاژ آگهی برای فعالیت های اینترنتی خود داشته باشید؛ اما از چه نوع سایتی باید برای این منظور کمک بگیرید؟

بدون شک هنگامی که قصد دارید محتوای رپورتاژ خود را در یک سایت درج و منتشر کنید، برای این که تأثیر بیشتری از این آگهی ببینید باید در سایت پربازدید که از نظر سئو بهینه شده باشد و در اولویت موتورهای جستجوگر قرار می گیرد بهره ببرید. بدون شک سایت هایی که سطح بالایی ندارند و تعداد بازدید کننده ی کمی دارند، نمی توانند شما را به اهداف خود برسانند و باید در انتخاب سایت دقت داشته باشید.

برای رپورتاژ آگهی باید سایت هم خوانی با خدمات شما داشته باشد و سعی کنید در زمینه ی فعالیت سایت یا وب سایت خود یک سایت مناسب و پربازدید پیدا کنید؛ زیرا افرادی که به این سایت ها وارد می شوند نیاز به خدمات هم نوع بیشتری دارند و می توان از این طریق به ذهن آن ها وارد شد. به عنوان مثال هنگامی که می خواهید برای یک فروشگاه موبایل آگهی رپورتاژ کنید می توانید در یک سایت تکنولوژی های دیجیتال این محتوا را قرار دهید تا افراد هنگامی که برای بررسی خصوصیات یک دستگاه موبایل خاص وارد این سایت می شوند با دیدن لینک فروشگاه شما از آن دیدن کرده و یک مشتری بالقوه برای خدمات و محصولات شما باشند.

سایت زومیت و رپورتاژ آگهی در آن

سایت زومیت یکی از سایت های پربازدید ایرانی است که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. به طور کلی این وب سایت جزو بهترین مجله های آنلاین در زمینه ی تکنولوژی و فناوری های نوین است که به تولید اخبار روز و اطلاع رسانی محصولاتی که در زمینه ی تکنولوژی هستند را بررسی و خریداران را برای استفاده از آن ها راهنمایی می کند. امروزه داشتن اطلاعاتی از این دست برای اکثر افراد جامعه مورد نیاز است و بدین صورت بازدید کنندگان زیادی به سایت زومیت وارد می شوند. از این رو سایت زومیت جهت رپورتاژ آگهی یک گزینه ی مناسب است.

این سایت به علت در اختیار گذاشتن تصاویر، محتوا و فیلم های به روز و مناسبی از تکنولوژی های نوین به خصوص در زمینه ی کالاهای دیجیتال می تواند مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد و رپورتاژ آگهی در آن کسب و کار شما را هم رونق می دهد.

با توجه به اطلاعاتی که از این سایت دارید این سایت برای افرادی که در حوزه ی فناوری های جدید فعالیت می کنند بسیار مناسب و ایده آل است و بازدهی بالایی خواهد داشت. ممکن است فروشگاه های مختلفی در زمینه ی موبایل، تبلت، لپ تاپ، بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی و مواردی از این قبیل داشته باشید یا تعمیرگاه در زمینه ی این لوازم به صورت فعال در اختیار شما باشد. از این رو شما هم می توانید با رپورتاژ آگهی در سایت زومیت شانس خود را برای دیده شدن هر چه بهتر و بیشتر افزایش دهید. از نظر سئوی سایت نیز باید بتوانید در مورد سایت مورد نظر خود اطلاعاتی داشته باشید. از این رو سایت زومیت را با هم در این زمینه بررسی خواهیم کرد.

رتبه سیمیلار وب کنونی سایت زومیت در جهان 2274 و در ایران 40 است. امتیاز سئو جهانی نیز 90 درصد محاسبه شده است و تعداد بک لینک به این سایت حدود 4200 می باشد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

عمر دامنه ی سایت زومیت بیش از 8 سال است و محل سرور آن نیز کشور ایران است. بازدید کننده ماهانه از سایت حدود 6.4 میلیون نفر و بازدید کننده صفحه در ماه 15.5 میلیون صفحه در ماه است.

این اطلاعات می تواند به شما کمک کند که اطلاعاتی مفید در مورد این سایت داشته باشید و با توجه به این که سایت زومیت در اوایل صفحات موتورهای جستجوگر قرار می گیرد، احتمال این که لینک بک به سایت شما را به مقدار زیادی افزایش دهد وجود دارد.

حال اگر با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب خدمت شما ارائه شد، برای بهتر شدن اوضاع سایت و به تبع آن کسب و کار شما نیاز به رپورتاژ آگهی دارید بهتر است هر چه سریع تر دست به کار شوید؛ اما این کار چگونه باید انجام گیرد؟

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید