سئو

رپورتاژ آگهی در ستاره

رپورتاژ آگهی جزو خدماتی است که اگر به صورت بهینه انجام شود، در رشد و ارتقای کاربران سایت های تازه کار بسیار مؤثر خواهد بود. با توجه به این که استفاده از این خدمات برای کسانی که می خواهند رتبه ی سایت خود را از نظر ترافیک، سیمیلار وب و تعداد بازدید کننده بالا ببرند بسیار حیاتی است، استقبال زیادی از آن شده است. روز به روز بر تعداد کسب و کارهای اینترنتی افزوده می شود و به همین علت است که باید برای پیش رفتن در این رقابت به صورت استاندارد فعالیت کرد و از روش هایی که بازدید کنندگان سایت را افزایش می دهد بهره برد. به شما کمک می کند تا این کار را به بهترین نحو انجام دهید. حال می خواهیم ببینیم برای این کار چه باید کرد و از چه طریقی می توان خود را در موتورهای جستجوگر به عنوان یک برند معرفی کرد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه انواعی دارد؟

شاید واژه ی رپورتاژ آگهی برای شما آشنا نباشد ولی حتماً آن را می شناسید. به طور کلی به تبلیغات محتوا محور که در کنار یک برنامه یا محتوای اصلی قرار می گیرد رپورتاژ می گویند. این فرآیند در رسانه های مختلف مانند برنامه های تلویزیونی به صورت تبلیغات بازرگانی و زیرنویس ها ارائه می شود. حال که روش های خرید و فروش و کسب و کارهای مختلف تفاوت های زیادی پیدا کرده است و به سمت تجارت الکترونیک پیش رفته اند، رپورتاژ آگهی نیز به سمت روش های اینترنتی سوق داده شده است.

اگر به دنبال روش های ایجاد برندینگ هستید باید سعی کنید روش های زود بازده و پربازده را مورد استفاده قرار دهید تا سریع تر به اهداف خود برسید.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف

برای این که بتوانید فرآیند برندینگ را به بهترین نحو انجام دهید. باید سعی کنید از روش های مختلف برای دیده شدن خود در گوگل بهره ببرید. هنگامی که قصد دارید در ذهن دیگران بمانید، بهتر است روش هایی را امتحان کنید که عموم جامعه بتوانند از خدمات شما دیدن کنند. امروزه کمتر کسی است که به اینترنت دسترسی نداشته باشد. از این رو بهترین فضای تبلیغاتی امروزه مربوط به این بخش از رسانه ها است؛ زیرا هر کسی در هر جایی که باشد به کمک یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر به راحتی می تواند به آن دسترسی داشته باشد. رپورتاژ آگهی نیز در همین راستا به کار گرفته شده است تا نه تنها بازدید کنندگان سایت شما بلکه بازدید کنندگان دیگر سایت ها هم بتوانند آگهی شما را ببینند و در ذهن ها ماندگار شوید. همچنین از این روش تعداد بیشتری از سایت یا وب سایت تان دیدن کنند.

اولین اتفاقی که می افتد این است که آگهی شما دیده می شود، اگر متن محتوای رپورتاژ خود را به درستی تألیف کرده باشید و از تصاویر مناسبی نیز در آن بهره برده باشید، می توانید از این طریق به راحتی نظر مخاطب را به خود جلب کنید. برخی مواقع رپورتاژ آگهی سبب می شود تا محتوای اصلی که فرد در حال خواندن آن است به فراموشی سپرده شود و با وارد شدن به سایت شما از طریق لینکی که در محتوای رپورتاژ قرار داده اید از خدمات تان بهره ببرند و فروش شما به همین راحتی افزایش یابد.

هنگامی که از طریق رپورتاژ افراد زیادی به سایت شما مراجعه می کنند، تعداد بازدید کنندگان سایت تان افزایش می یابد و از این طریق می توانید به راحتی ترافیک سایت خود را بالا ببرید. هنگامی که محتواهای شما کاملاً سئو باشد و بازدید کنندگان بیشتری هم داشته باشید، قطعاً می توانید خود را در دل گوگل جای دهید و موتورهای جستجوگر هم شما را به بالای لیست خود انتقال دهند تا از این به بعد باز هم بیشتر در معرض دیده شدن قرار گیرید.

البته باید دقت داشته باشید که رپورتاژ آگهی باید به بهترین نحو انجام گیرد و استانداردهای لازم را داشته باشید. همچنین این کار به صورت مداوم و در مدل های متنوعی باید درج شود. اگر چندین سایت را برای رپورتاژ مورد استفاده قرار دهید قطعاً بهره ی بیشتری از آگهی خود خواهید برد و کیفیت کار شما بالاتر خواهد رفت.

استفاده از محتوای مناسب برای رپورتاژ آگهی

اگر می خواهید بازدهی آگهی تان افزایش یابد باید آن را تقویت کنید. شما از محتوا استفاده می کنید و این محتوا ممکن است دارای تصاویری هم باشد. پس باید روی این فاکتورها دقت لازم را داشته باشید. کلمات کلیدی که به خدمات شما ارتباط دارد باید با چگالی مناسب در محتوایی که تولید می کنید قرار داده شود. مخاطب اگر از محتوایی که می خواند راضی نباشد، احتمال ورود به سایت شما کاهش می یابد. باید محتوا به صورت جذاب، استاندارد از نظر اصول سئو و نگارش باشد تا بتواند نظر خواننده را جلب کند. همچنین بتواند خدمات و محصولات شما را به صورت واقعی توصیف کند. شما می توانید خدمات خود را به صورت جالب برای خواننده توصیف کنید ولی به هیچ عنوان مطالب غیر واقعی را در محتوای خود نگنجانید. اگر از تصاویر مناسب و چشم نوازی که با محتوای شما در ارتباط باشد استفاده کنید قطعاً تاثیر بیشتری در ذهن خواننده می گذارد.

سایت ستاره و رپورتاژ آگهی

علاوه بر محتوای رپورتاژ، سایت میزبان نیز باید متناسب با محتوایی باشد که می خواهید درج کنید. همچنین از نظر شرایط سئو و بهینه سازی سایت نیز موقعیت مناسبی داشته باشد و بازدید کنندگان بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. سایت ستاره نیز یکی از سایت هایی است که برای رپورتاژ آگهی مناسب است.

بررسی این سایت نشان می دهد که حوزه ی فعالیت آن در رابطه با موارد متعددی است که عموم مردم می توانند از آن بهره ببرند. مواردی از قبیل سبک زندگی، سرگرمی، خانه داری، فیلم و موسیقی، آموزشی، خبری، آشپزی، مذهبی، مد و پوشاک، فرهنگی، هنری، علمی، فناوری، گردشگری و چند رسانه ای در این سایت دیده می شوند. با این وجود، افراد زیادی در اوقات فراغت خود به این سایت سر می زنند تا از مطالب آن بهره ببرند. سایت هایی که جنبه های عمومی زندگی را مورد تحلیل قرار می دهند، بازدید کنندگان از قشرهای مختلفی دارند و به همین علت می توان هر محتوای رپورتاژی را در این سایت ها قرار داد و از آن بازدهی بالایی دریافت کرد.

رنک رتبه ی سیمیلار وب سایت نیز اهمیت بالایی دارد که سایت ستاره در این مورد هم به خوبی ظاهر شده است. این سایت که دارای آدرس https://setare.com/ است، رتبه الکسای جهانی 1049 است و این رتبه در ایران به 26 می رسد. هر چه رتبه الکسای یک سایت پایین تر باشد، نشان می دهد که از نظر سئو کیفیت بهتری دارد و بازدید کنندگان بیشتری هم دارد. سرعت لود این سایت نیز سریع ارزیابی شده است که خود باعث می شود تا تغییر نظر برای عدم باز کردن سایت به حداقل برسد. این آمار نشان می دهد که شما می توانید جهت رپورتاژ آگهی خود از این سایت بهره ی فراوانی ببرید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید