سئو

رپورتاژ آگهی در نی نی بان

رپورتاژ آگهی در نی نی بان را به عنوان یک تیتر خبری و کم اهمیت در نظر نگیرید. این یک تیتر است که میتواند یک تفاوت بنیادین به کسب و کار شما بدهد. تبلیغات وجه جدا نشدنی فروش یک محصول یا ارائه یک خدمت است. کالایی با بهترین کیفیت را در نظر بگیرید که در گوشه ی انبار باشد و کسی از وجود آن مطلع نباشد. نتیجه چه خواهد بود؟ آیا محصول کیفیت لازم را ندارد یا قیمت آن نامناسب است؟ هیچکدام. مشکل این است که کسی از وجود آن آگاه نیست. در واقع بهترین کالا ها و افراد به تبلیغات نیاز دارند.

در نی نی بان یک تبلیغ ساده نیست که در گوشه ی مترو، دیوار های شهر یا چسبیده به کف خیابان ببینید و از کنار آن به سادگی عبور کنید. پس لازم است تا تفاوت میان رپورتاژ آگهی در نی نی بان با هر نوع تبلیغ دیگری برای شما مشخص شود تا تصمیم درست را اتخاذ کنید. هر شرکت و برندی به دنبال کم کردن هزینه ها و اقتصادی شدن پروژه ها میباشد و در عین حال هیچ عقل سلیمی هزینه در قبال تاثیر گذاری کم را نمیپذیرد. هر محصول و خدمتی برای یک بخش مشخصی از جامعه مهم میباشد و همه نیازی به آن نخواهند داشت. برای مثال فروش تایر کامیون و تبلیغ آن در جایی که همه پزشک هستند بی فایده خواهد بود و هدر دادن انرژی و سرمایه است. هدف رپورتاژ آگهی در نی نی بان کاهش این هزینه ها و هدف گذاری مناسب است تا بتوانید بازگشت سرمایه داشته باشید چراکه مهم ترین پارامتر برای ارزیابی اثر گذاری یک تبلیغ میزان جذب خریدار و افزایش کاربران پس از آن میباشد.

رپورتاژ یا در اصطلاح انگلیسی و جهانی آن Advertorial عبارت است از مقاله یا نوشتاری که یک کسب و کار را به شیوه ی غیر مستقیم و مثمر ثمر تر از یک تبلیغ ساده و در مکانی که جامعه ی هدف آن محصول حضور بیشتری دارند، معرفی میکند. در این روزها و گسترش لحظه ای فضای مجازی چه در ایران و چه در بازار جهانی، رپورتاژ به یک تاکتیک فراگیر تبدیل شده است. بسیاری از شرکت ها و برند های معروف جهانی همانند نتفلیکس هم از آن بهره میبرند. اگر سری به سایت های مختلف داخلی هم بزنید میتوانید نمونه های مختلفی از رپورتاژ ها را ببینید اما تشخیص اینکه این مقاله تبلیغاتی است یا نه شاید برایتان دشوار باشد. اگر بخواهیم در یک مثال مفهوم رپورتاژ را مشخص تر کنیم باید بگوییم فرض کنید به یک وبسایت ورزشی میروید و همانند روز های دیگر یک خبر از فوتبالیست محبوب خود میبینید و در آن از برند خاص کفشش صحبت میکند. این یک آگهی بود که در مکان مناسب نشر یافته و توسط کاربر مناسب هم خوانده شده است.

رپورتاژ آگهی در نی نی بان دقیقا با همین رویه صورت خواهد پذیرفت. سایت نی نی بان با دسته بندی های مخصوص و مشخص خود از جمله قصد بارداری، ناباروری، بارداری، زایمان، نوزاد، کودک، ویدئو و مشاوره محدوده ی کاربران خود را خواهد داشت که در کمتر مکانی میتوانید یکجا تمامی افراد با این علایق را ملاقات کنید. این سایت با ارئه ی خدمات مشخص از پیش از بارداری تا کودکی به صورت هفته به هفته یک رسانه ی قدرتمند در زمینه سلامت و فرزند آوری ایجاد کرده است.

رپورتاژ آگهی در نی نی بان میتواند برای پزشکان، متخصصان کودک و اطفال، تمامی شرکت های تولید کننده ی کالا های مربوط به بارداری و نوزادان و تمامی افرادی که به نوعی در این دسته بندی ها فعالیت میکنند فرصتی ایده آلی برای معرفی محصولات و کسب و کار خود باشد. موفقیت یک رپورتاژ و اثر گذاری بالای آن به دلیل اعتماد خواننده ی مطلب به سایت منتشر کننده ی آن و اعتبار سایت در کنار کیفیت محتوای مقاله و جذاب بودن و کارآمد بودن آن است. اینکه حرفی را از زبان کسی بشنوید که به او اعتماد دارید برایتان قابل قبول تر است یا یک غریبه؟ رپورتاژ آگهی در نی نی بان برای حیطه ی فعالیت شما حکم فرد قابل اعتماد را دارد برای کسانی که آنها را تا کنون ندیده اند. آیا این شیوه ی تبلیغ با یک بیلبورد در کنار خیابان یکسان است؟ بدون شک پاسخ شما منفی است. اما چرا رپورتاژ آگهی در نی نی بان صورت پذیرد؟ چه شاخصه هایی برای یک سایت دارای اهمیت است تا آن را متمایز کند؟

رپورتاژ آگهی در نی نی بان دارای مزیت هایی است که آن را شاخص میسازد. هر پایگاه مجازی برای اعتبار سنجی و میزان مخاطب و ثبات و پایداری دارای رتبه بندی میباشد که بر اساس آن میتوان تصمیم گرفت آیا این سایت برای انتشار رپورتاژ مناسب است یا نه. سایت Alexa.com که زیر مجموعه ی شرکت معروف آمازون است، معیاری را بر اساس مرورگر های کاربران ارائه میدهد که نشانگر میزان بازدید آن ها از صفحات مختلف است. به همین روش میتواند میزان بازدید از یک سایت خاص را مشخص و رتبه بندی کند. بر اساس مشخصات اکثریت کاربران یک سایت و موقعیت جغرافیایی آنها یک رتبه ی داخلی اعلام میکند و یک رتبه ی جهانی هم برای هر سایت در نظر میگیرد. سایت نی نی بان با رتبه ی 50 در ایران و رتبه ی 1840 جهانی به عنوان یک سایت متخصص و حیطه ی کاری مشخص دارای میزان بالا ی کاربر میباشد. مشخص است که رتبه ی سیمیلار وب ی یک سایت ارتباط مستقیم با در آن دارد چرا که معیار مشخصی از میزان خواننده های یک مطلب میباشد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

رپورتاژ آگهی در نی نی بان هم از همین اصل استفاده میکند و رتبه ی سیمیلار وب نسبت به عوامل دیگر دارای اولویت است. شاخصه ی مهم بعدی اتوریتی یک سایت میباشد. این ویژگی که توسط شرکتی خارجی برای هر سایت مشخص میشود بیانگر میزان اعتبار و قدرت مطالب یک سایت میباشد. این رتبه بندی از 0 تا 100 میباشد و نی نی بان با رتبه ی 49 در میان سایت های داخلی از اعتبار بالایی برخوردار است. ویژگی بعدی سن دامنه است. این ویژگی بیانگر سابقه، تجربه و پایداری یک وب سایت میباشد که عامل اثرگذاری در ثبات یک صفحه است. نی نی بان با سن دامنه ی 5 سال به خوبی مشخص میکند که دارای تجربه ی کافی در زمینه ی فعالیت های مربوط به بارداری و فرزندآوری است. رپورتاژ آگهی در نی نی بان علاوه بر بحث تبلیغات از منظر سئو هم دارای اهمیت میباشد. در الگوریتم های جدید موتور های جست و جوی گوگل لینک شدن یک سایت در سایت های دارای اعتبار بالا تر یک امتیاز مثبت ارزیابی میشود و باعث بالا آمدن آن در گوگل میشود. اتوریتی یک سایت، رتبه ی سیمیلار وب و سن دامنه به ترتیب مهم ترین عوامل در زمینه ی سئو میباشند. تا کنون مشخص شد که رپورتاژ آگهی در نی نی بان از نظر اعتبار و میزان کاربر مناسب میباشد اما آیا محتوای مقاله ای که نوشته میشود اهمیت دارد؟ چه کسی برای نوشتن رپورتاژ مناسب است؟

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید