سئو

شبکه های اجتماعی چگونه دنیا را تغییر می دهند؟ (قسمت دوم)

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

در به بررسی تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرداختیم در این قسمت به ادامه این موضوع میپردازیم

4- در حال ایجاد تحول و شک عظیم در بخش بهداشت و مراقبت های بهداشتی هستند. صنعت سلامت در حال حاضر از شبکه های اجتماعی برای تغییر در شیوه های کاری از طریق کمپین های بهداشت عمومی و یا بازدید پزشکان مجازی از بیماران خود در فضاهایی مانند Skype فعالیت می کنند. این صنعت با انجام آزمایشات متعدد و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، یکی دیگر از کاربردهای این پدیده را نشان داده است.

البته این ویژگی همیشه چیز خوبی نیست، در حالی که شبکه های اجتماعی به سازمان های رسمی کمک می کنند و کارشناسان آن¬ها سریعاً اطلاعات مهم و ارزشمندی را به اشتراک می گذارند (مانند شیوع بیماری های مختلف) ممکن است به طور ناخودآگاه آن¬ها را در معرض ضعف قرار دهد.

شبکه های اجتماعی را می توان مانند خیابان های دوطرفه در بخش سلامت تصور کرد. چرا که به افرادی که متخصص نیستند اجازه می دهد تا با سرعت، اطلاعات مختلف بهداشتی را در قالب آژانس های بهداشت و سلامت به اشتراک بگذارند. بنابراین صنعت بهداشت ناگزیر نیازمند برنامه ریزی های اساسی و متفکرانه در آینده است تا در تعامل با مشکلات احتمالی موجود در شبکه های اجتماعی، ابتکارات لازم را به خرج دهد. سازمان های بهداشتی ملزم به ارائه ی برنامه هایی در زمینه ی بکارگیری شبکه های اجتماعی برای افزایش اطلاع رسانی، اطلاعات دقیق و تفکیک آن¬ها از سوء استفاده ها و بعضاً اطلاعات غلط هستند.

5- شبکه های اجتماعی در پاسخ و عکس العمل برای بلایای طبیعی به مردم کمک می کنند. از Facebook’s Safety Check که به کاربران اجازه می دهد تا مناطق خطرناک را شناسایی و به محل های امن تغییر مکان دهند، تا افزایش استفاده از شبکه ی Crisisma Ppers، شاهد نمونه های بسیاری از چگونگی کاربرد شبکه های اجتماعی و ارتباطات دیجیتال به طور گسترده، برای کمک در بلایای طبیعی بودیم. این پدیده و همکاری با بخش های مختلف، به نظر در حال ادامه یافتن است. در حقیقت می توان گفت که روند استفاده از شبکه های اجتماعی در بلایای طبیعی رو به رشد خواهد بود. پاسخگوهای دیجیتال بلافاصله پس از ورود خبرهای مختلف در مورد فجایای طبیعی یا انسانی می توانند شکل بگیرند و افراد و تیم ها با توجه به مهارت های فنی و ذهنی خود تشکیل شوند. این پاسخگوهای دیجیتالی با استفاده از زمان و مهارت های فنی و همچنین شبکه های شخصی خود به منظور تلاش برای کاهش اضطراب و افزایش کمک های رسمی و بشر دوستانه مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین شبکه های اجتماعی را می توان ابزاری برای کاهش شکاف موجود در پاسخ به فجایا و بلایای مختلف دانست.

پس از بازبینی و بازجویی قانونی توسط دادستان ها و مدافعان حقوق بشر، این فیلم ها شواهد بالقوه ای است که ممکن است یک روز قبل از برگزاری دادگاه های بین المللی مطرح شود.

منبع:

www.weforum.org

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

تولید محتوا

هزینه تولید محتوا

بازاریابی اینترنتی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید