سئو

طراحی سایت خبری جام جم آنلاین

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب این وب سایت در ایران 135 و در جهان 5 هزار است. بیش از 93 درصد از بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران و درصد کمی نیز از سایر کشور ها به خصوص کشورهای همسایه هستند. مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند به 3 دقیقه می رسد که براساس معیار ها و استاندارد های سیمیلار وب مدت زمان بسیار اندکی محسوب می شود. تعداد صفحاتی که کاربران با ورود به سایت مشاهده می کنند، به 2 صفحه می رسد که رقم بسیار پایینی است. بیش از 28 درصد از ترافیک ورودی این وب سایت از موتور های جستجو مانند گوگل حاصل می شود. اکثر بازدیدکنندگان این وب سایت مذکر هستند. همچنین بیشتر بازدیدکنندگان دارای مدرک دانشگاهی بوده و از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بیشترین ترافیک وارد این وب سایت می شود.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت جام جم آنلاین

فونت استفاده شده در طراحی سایت جام جم آنلاین و اندازه آن برای مطالعه مطالب مناسب است و کاربر به راحتی می تواند مطالب را مطالعه کند. یکی از نقاط ضعف طراحی سایت جام جم آنلاین استفاده از تبلیغا در قسمت های مختلف سایت است که ظاهر سایت را آشفته و نامناسب کرده و همچنین بر سئو سایت نیز تاثیر منفی گذاشته است. تصاویر استفاده شده برای مطالب از نظر اندازه و کیفیت کاملاً مناسب بوده و به تاثیر گذاری و درک مطالب کمک زیادی کرده است.

رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت نسبتاً کم بوده و تمرکز اصلی بر ارائه اخبار مطالب به شکلی جذاب و کاربردی بوده است. در کنار مطالب و تصاویر سایت از محتوای ویدئویی نیز استفاده شده و کاربر می تواند بنا به نیاز خود از هرکدام استفاده کند. استفاده از لینک شبکه های اجتماعی در قسمت های مهم و پر بازدید سایت از دیگر نقاط قوت طراحی سایت جام جم آنلاین است.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت خبری

طراحی سایت اختصاصی

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید