سئو

طراحی سایت خبری پارس تودی

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وب سایت پارس تودی سایت خبری ایرانی است که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و به ارائه 24 ساعته و آنلاین اخبار و اطلاعات می پردازد. پارس تودی دارای خدمات رسانه ای شامل سایت، رادیو، پخش از طریق ماهواره و حضور در رسانه های اجتماعی می باشد.

وب سایت پارس تودی از زبان های آلبانیایی، ارمنی، بنگلا، انگلیسی، روسی، فرانسه، آلمانی، هوسا، عبری، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، قزاقی، سواحیلی، پشتو، پرتقالی، اسپانیایی، و ترکی برخوردار است که جهت خبر رسانی و آگاه سازی سایر نقاط جهان استفاده می شود که هر زبان دارای یک وب سایت مجزا می باشد . در این مقاله به بررسی پارس تودی می پردازیم.

رتبه سیمیلار وب وب سایت پارس تودی در جهان 5808 و بیش از 984 واحد رشد داشته است و رتبه سیمیلار وب این وب سایت در ایران 139 می باشد . نرخ پرش وب سایت پارس تودی 25 درصد که رشد 2 درصدی نیز داشته است. میانگین تعداد افرادی که این وب سایت را بازدید کرده اند 13 درصد که نیم درصد نیز افزایش داشته است. میانگین مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند 18 دقیقه و 28 ثانیه می باشد . وب سایت سیمیلار وب نشان دهنده افزایش ترافیک ورودی به این وب سایت است. با توجه به چندین زبانه بودن این وب سایت از بیشتر نقاط جهان بازدید کننده داشته است. از موارد مهم و تاثیر گزار در جایگاه وب سایت در اینترنت ترافیک ورودی به آن از موتور های جستجو است. ترافیک ورودی به این وب سایت از موتور های جستجو 12 درصد است که 18 درصد نیز افزایش داشته است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت پارس تودی

در طراحی سایت پارس تودی از دو منو مجزا استفاده شده است که در منوی اول میتوان زبان مورد نظر را انتخاب کرد و در منوی دوم موارد صفحه اصلی، ایران، خاور میانه، آسیا، اروپا، آمریکا، آفریقا، دیدگاه، از دیگر رسانه ها، مصاحبه، گزارش، ویدیو، عکس، اینفو گرافی وجود دارد که با انتخاب کردن هرکدام اخبار و اطلاعاتی درباره آن آورده می شود.

تصاویر موجود در این وب سایت با کیفیت بوده و اندازه مناسبی دارند که به صورت شبکه بندی در وب سایت قرار گرفته اند که باعث شده است تا ظاهر منظمی به آن بدهد. ویدیو های موجود در این وب سایت دارای کیفیت بالا و حجم کمی هستند که کاربران به راحتی می توانند آنها را بازدید کنند. فونت استفاده شده در نوشته های وب سایت و سایز آن بسیار مناسب است. رنگ های استفاده شده در طراحی این وب سایت مناسب و زیبا هستند.

طراحی لوگوی این وب سایت مناسب و زیبا است و نماد خوبی برای آن به شما می رود.

این وب سایت امکان دسترسی به خود را از طریق سایر شبکه های اجتماعی نیز فراهم کرده است تا کاربران و استفاده کننده گان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و فعالیت زیادی در رسانه های اجتماعی دارد.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت پارس تودی

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید