سئو

طراحی سایت خدماتی هاست ایران

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب وب سایت هاست ایران در جهان 19082 مباشد که با رشد 2163 واحدی همراه بوده است و رتبه سیمیلار وب این وب سایت در ایران 462 می باشد . نرخ پرش وب سایت هاست ایران 23 درصد که 9 درصد نیز کاهش داشته است . میانگین تعداد افراد و کاربرانی که این وب سایت را بازدید کرده اند 3 درصد که 21 درصد نیز کاهش داشته است . میانگین مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند 7 دقیقه و 12 ثانیه می باشد که 22 درصد نیز کاهش داشته است . با توجه با آمار ارائه شده از سوی وب سایت سیمیلار وب، ترافیک ورودی به این وب سایت افزایش داشته است. با توجه به تک زبانه بودن این وب سایت کاربران آن فقط از ایران می باشند و از دیگر کشور ها بازدید کننده ای ندارد . از دیگر موارد مهم و تاثیر گزار در جایگاه وب سایت در اینترنت ترافیک ورودی از موتور های جستجو می باشد . ترافیک ورودی به وب سایت هاست ایران 19 درصد است که رشد 7 درصدی داشته است . و ترافیک ورودی به این وب سایت از طریق موتور جستجوی گوگل 20 درصد می باشد .

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

بررسی طراحی وب سایت هاست ایران

در , از رنگ های جذاب و بسیار زیبایی استفاده شده است که ظاهر مناسب و زیبایی به آن داده است . فونت استفاده شده در نوشته های این وب سایت مناسب است ولی بهتر بود از سایز درشت تری استفاده می شد تا کلمات واضح باشند.

تصاویر به کار رفته در این وب سایت کم ولی کیفیت بالایی دارند و متناسب با موضوع وب سایت هستند .

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

طراحی سایت خدماتی

هزینه طراحی سایت

بازاریابی محتوا

طراحی سایت هاست ایران

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید