سئو

طراحی کارت ویزیت، قیمت و همه چیزی که باید بدانید

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ مقدمه

در دنیای ما رشد کسب و کار ها گاهی آنقدر سریع صورت گرفته می شود که مردم صاحبان کسب و کار را جادوگر، صاحب گنج یا بی نهایت خوش شانس می خوانند البته فکر نمی کنم چنین افرادی نیازی به کار کردن داشته باشند!! اگر واقعا می خواهید دلیل شکست یا موفقیت یک کسب و کار را بدانید باید گفت که هزاران نکته ریز در این بین وجود دارد که می تواند یک کسب و کار را بزرگ کند یا به زمین بزند. اگر صاحب کسب و کار هستید سختی این کار را لمس کرده اید و می دانید آمادگی برای رقابت با سایرین چیست و اگر می خواهید کسب و کار خودتان را داشته باشید آماده دقت فراوان، کار سخت و هوشیاری بی نهایت باشید چرا که در بازار فقط بهترین ها توان رقابت دارند و حفظ می شوند.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ اهمیت کارت ویزیت

یکی از مواردی که می تواند کسب و کار شما را در بازار رقابتی بهتر کند داشتن است به احتمال بسیار زیاد در طول عمرتان یک کارت ویزیت از فردی در دست گرفته اید یا شاید همین حالا یکی از آنها در یکی از جیب های شماست (همین الان که در حال نوشتن این مقاله ام چند کارت ویزیت در کشوی میز کارم وجود دارد). کارت های ویزیت مهم هستند آنها اطلاعات شما و هر چیزی که قرار است مشتری از شما بداند را در خود دارند و می توانند در همه جا باشند تا زمانی که کسی یکی از خدمات یا محصولات شما را خواست با شما تماس بگیرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا درمورد طراحی کارت ویزیت، قیمت و همه چیزی که نیاز دارید در ابتدا بدانید را بررسی کنیم.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ همه چیز از کارت ویزیت الکترونیکی

به احتمال زیاد تا کنون از شما خواسته اند که یک عدد را به یک سامانه خاص پیامک کنید تا اطلاعاتی را دریافت کنید (مثلا ارسال عدد 1 به سامانه 300009 جهت اطلاعات خرید یک محصول خاص! که از تلویزیون در حال تبلیغ شدن است) و یا از کدهای USSD استفاده کرده اید کدهایی که با * شروع می شوند و با # خاتمه می یابند که فقط می توانید آنها را شماره گیری کنید بعد از شماره گیری گزینه هایی پیش رو دارید که با فشردن اعداد روی صفحه موبایل می توانید از بین گزینه ها یکی را انتخاب کنید (به عنوان مثال یکی از گزینه ها می تواند خرید شارژ با رمز دوم کارت بانکی باشد). کارت ویزیت الکترونیکی بسیار با کارت ویزیت کاغذی یا فیزیکی تفاوت دارد و مانند دیگر ابزار های الکترونیکی یا فیزیکی علاقه مند ها و مخالفانی دارد.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ کارت ویزیت الکترونیکی CRM

در کل دو نوع کارت ویزیت الکترونیکی داریم نوع اول کارت ویزیت الکترونیکی CRM است در این نوع کارت ویزیت شما یک پنل CRM می خرید که به عنوان مثال هر زمان فردی عدد 2 را به سامانه 3000090 پیامک کرد اطلاعات شما مانند نام کسب و کار، شعار، خدمات یا محصولات، تمامی اطلاعات تماس و مواردی مانند تخفیف ها برای مشتری که کد را به سامانه 3000090 ارسال کرده دریافت می کند و این مورد مهم که هر کسی که به این سامانه عدد 2 را ارسال کرده شماره‌ی او در پنل CRM شما ذخیره می شود (چون به احتمال زیاد این فرد سامانه شما را در یک تبلیغ دیده است و مشتاق خدمات شده است پس شماره تلفن همراه او را نیاز خواهید داشت برای ارسال مواردی چون معرفی تخفیفات یا خدمات جدید خود به این مشتری مشتاق!!).

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ کارت ویزیت الکترونیکی USSD

که کاربر با انتخاب هر یک از این گزینه ها می تواند اطلاعاتی از شما را دریافت کند.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ انتخاب کارت ویزیت الکترونیکی

باید به این موضوع فکر کنید که یک کارت ویزیت چاپی مناسب کسب و کار شماست یا کارت ویزیت الکترونیکی اگر مشتریان شما افراد سنتی جامعه هستند یا بصورت محلی فعالیت می کنید کارت ویزیت چاپی می تواند بهتر باشد اما اکثر مشتریان شما افرادی هستند که دوست دارند هر کاری را به روش مدرن تر انجام دهند و اینکه کسب و کار شما محلی نیست پس کارت ویزیت الکترونیکی شاید مناسب تر باشد! البته می توانید از هر دو نوع نیز استفاده کنید و به نظر ایده خوبی می آید چرا که شما دقیقا جامعه مخاطبین خود را نمی شناسید و هر دو نوع کارت ویزیت مزایای خاص خود را دارند.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ قیمت طراحی کارت ویزیت

جواب ساده برخی از سوالات مهم را در ادامه دریافت می کنید.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ کارت ویزیت چیست؟

در زبان انگلیسی به کارت ویزیت business card یا همان visit cardگفته می شود business card به معنی کارت تجاری است یا اینکه کارت متعلق به کسب و کار شما و در زبان فارسی در عبارت کارت ویزیت کلمه ویزیت احتمالا به معنای همان ملاقات در زبان انگلیسی است و بدین معنی است که با این کارت امکان ملاقات کسب و کار شما بیشتر می شود!! از عبارت انگلیسی ‘visit card’ گرفته شده است در ادامه تصویر نمونه چند کارت ویزیت را مشاهده می کنید تا با مفهوم کارت ویزیت دقیق تر آشنا شوید.

طراحی کارت ویزیت، قیمت؛ کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

همانطور که پیشتر در همین مقاله بحث شد کارت ویزیت الکترونیکی نوع جدید از کارت ویزیت است که می تواند برای برخی از کسب و کار های ویژه جالب و خواستنی به نظر بیاید در این نوع کارت ویزیت به عنوان مثال شما یک کد USSD در اختیار دارید که کاربر با شماره گیری آن اطلاعاتی مهم از شما بدست می آورد یا عددی را به سامانه ای (مثل 3000099) می فرستد و اطلاعاتی بروز از شما دریافت می کند!

ادامه مطلب در سایت منبع