سئو

فالو کردن اینستاگرام افراد از چه راه‌هایی انجام می‌شود؟

آیا شما هم می‌خواهید از طریق راه‌های مختلف فالو کردن اینستاگرام، افراد جدید را در این پلتفرم پیدا کنید؟ امروزه اینترنت به معنای واقعی کلمه یکی از ابزارهای مورد علاقه افراد در سراسر جهان شده است. زیرا افراد با استفاده از آن می‌توانند با هر شخصی و در هرکجا ارتباط داشته باشند. اگر امروز در زندگی واقعی با فردی در اینترنت آشنا شوید و با او ارتباط داشته باشید، دیگر تعجب آور نیست. حتی اکثر افراد روابط دوستانه یا رمانتیک خود را مدیون اینترنت هستند. مردم زمانی فکر می‌کردند اینترنت عجیب و خطرناک است.

اما از آن روزها زمان زیادی گذشته است. البته شما باید همچنان در مورد ارتباط و ملاقات با مردم مراقب باشید و هوشمندانه عمل کنید. زیرا ممکن است موقعیت‌های خطرناکی برای شما ایجاد شود. بنابراین ما در این مقاله 6 راه را برای یافتن افراد و فالو کردن اینستاگرام آن‏ها معرفی کرده ایم تا در این پلتفرم محبوب روابط ایمن و قابل اطمینانی را ایجاد کنید.

6 راه یافتن افراد جدید برای فالو کردن اینستاگرام آن‌ها

یکی از پلتفرم‌های محبوب جهان برای برقراری ارتباط با افراد مختلف است. با توجه به اینکه کاربران در این پلتفرم با فالو کردن دیگران می‌توانند با آن‌ها ارتباط داشته باشند ما در این بخش از مقاله 6 شیوه را برای فالو کردن اینستاگرام افراد معرفی کرده ایم تا شما بتوانید در این شبکه اجتماعی با شیوه درست با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید.

1-باید بدانید دوستان و اینستاگرامرهای مورد علاقه شما چه افرادی را فالو کرده اند

یکی از راه‌های رایج برای یافتن افراد جدید جهت فالو کردن اینستاگرام آن‌ها این است که بدانید دوستان و اینستاگرامرهای مورد علاقه‌ شما چه افرادی را فالو کرده اند. زیرا سلیقه‌ شما با آن‌ها مشابه است، علاقمندی‏های شما به آن‌ها نزدیک است و به احتمال زیاد باورها و ارزش‌های شما شباهت زیادی با آن‌ها دارد.

ممکن است شما عاشق فالو کردن افرادی باشید که روحیه بالایی دارند و همیشه بخش‌هایی از زندگی شخصی‌ خود را به اشتراک می‌گذارند. اگر شما به دنبال شناخت داستان زندگی دیگران هستید و می‌خواهید بدانید آن‌ها در مسیر زندگی خود چه مراحلی را طی کرده اند، می‌توانید افرادی را فالو کنید که زندگی خود را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. نام کاربری این افراد، نام‌ها آن‌ها و عکس پروفایل آن‌ها معمولاً یک عکس سلفی از آن‌ها است.

شما می‌توانید فقط با توجه به نام کاربری و عکس پروفایل یک نفر، آن شخص را بشناسید. اما در عین حال، باید بر اساس اطلاعات پیج آن‌ها، در مورد آن‌ها شناخت پیدا کنید و سپس آن‌ها را فالو کنید. در واقع طبق یک ضرب المثل معروف هرگز نباید یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کرد. این امر در مورد فالو کردن اینستاگرام افراد هم صدق می‌کند.

2-با هشتگ‏های مورد علاقه خود، افراد را جستجو کرده و فالو کردن اینستاگرام آن‌ها را امتحان کنید

دوستان جدید و اینستاگرامرهای مورد علاقه شما احتمالاً از هشتگ‏های مورد علاقه شما استفاده می‌کنند. بنابراین بهتر است برای پیدا کردن افراد جدید و فالو کردن اینستاگرام آن‌ها، هشتگ‏های مورد علاقه خود را جستجو کنید. به عنوان مثال اگر هشتگ‏های مورد علاقه شما #سبک-زندگی_شاد، #سبک-زندگی_سالم و #مسافرت است، به راحتی می‌توانید آن‌ها را جستجو کره و با بررسی پیج‏های مختلف دوستان جدیدی را پیدا کنید. حتی اگر شما به دنبال فالو کردن افرادی هستید که در حرفه یا هنر مورد علاقه شما فعالیت دارند، می‌توانید با هشتگ‏های مرتبط، آن‌ها را پیدا کنید. به عنوان مثال اگر عاشق نقاشی یا عکاسی هستید، فقط کافیست #نقاشی یا #عکاسی را در نوار جستجوی صفحه اکسپلورر اینستاگرام تایپ کنید و با افرادی که در این زمینه ها فعالیت دارند، ارتباط برقرار نمایید. همچنین با هشتگ‏های مکان می‌توانید افرادی را که در مکان‌های مورد علاقه شما زندگی می‌کنند، پیدا کنید و با بررسی پیج آن‌ها، آن‌ها را فالو نمایید.

3-از ابزار geotargeting استفاده کنید

یکی از ویژگی‌های مهم برای فالو کردن اینستاگرام افراد این است که شما می‌توانید موقعیت مکانی خود را در تصاویر و استوری‏ها تگ گذاری کنید. در واقع ویژگی geotargeting به شما کمک می‌کند تا افرادی را که در نزدیکی شما زندگی می‌کنند، پیدا کنید. این ویژگی در بین اکثر کاربران اینستاگرام بسیار محبوب شده است. زیرا باعث یافتن افراد جدید می‌شود و حتی به شما کمک می‌کند تا با آن‌ها قرار ملاقات بگذارید و روابط دوستانه بلندمدتی را شکل دهید. بنابراین با این ویژگی اینستاگرام نه تنها به صورت آنلاین بلکه به صورت حضوری هم می‌توانید با افراد شهر یا استان خود ارتباط داشته باشید.

این ویژگی به خصوص برای افرادی مناسب است خواهر یا برادری ندارند و یا به تنهایی زندگی می‌کنند. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک دوست جدید هستید، می‌توانید از ویژگی geotargeting استفاده کنید و بر اساس مکان‌های مورد علاقه‌ خود، افراد را جستجو کرده و از طریق بررسی پروفایل و فالوکردن اینستاگرام آن‌ها، پیدا کردن دوست جدید اینترنتی را با اطمینان بیشتری انجام دهید. به طور کلی امکان دارد شما فقط افراد را فالو کنید و دیگر ارتباط بیشتری با آن‌ها نداشته باشید و یا با ارسال پیام به دایرکت آن‌ها یک رابطه دوستانه زیبا را ایجاد کنید.

4-برای فالو کردن اینستاگرام افراد، لیست فالوورهای خود را بررسی کنید

آیا اخیراً شما پروفایل فالوورهای خود را بررسی کرده اید؟ شما با بررسی فالوورهای خود امکان دارد شخصی را پیدا کنید که مدت‌ها شما را فالو کرده است، اما شما هرگز اکانت او را مشاهده نکرده اید. اگر اکانت فالوورهای خود را چک کنید، می‌توانید افرادی را پیدا کنید که علایق مشترک زیادی با شما دارند. بنابراین شما می‌توانید پس از پیدا کردن آن‌ها از لیست فالوورهای خود، با اطمینان فالو کردن اینستاگرام آن‌ها را انجام دهید. حتی می‌توانید پس از فالو کردن، با آن‌ها ارتباط بیشتری داشته باشید.

5-از افراد سؤال کنید که اینستاگرامرهای مورد علاقه آن‌ها چه کسانی هستند

احتمالاً همه شما دوست دارید حداقل چند اینفلوئنسر را در فید خود فالو کرده و پست‌های آن‌ها را مشاهده کنید. اگر از شیوه‌ های قبل نتوانستید نتیجه ای برای فالو کردن اینستاگرام افراد محبوب بگیرید، از سایر افراد یا دوستان خود سؤال کنید. زیرا همیشه افراد دوست دارند اطلاعات خود را در مورد افرادی که فالو کرده اند به اشتراک بگذارند.

6-لایک‏ها و کامنت‏های اکانت خود را بررسی کنید

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند لایک‌ها و کامنت‏های دیگران (مخصوصاً برندها و شرکت‌های مورد علاقه‌ خود) را بررسی کنند؟ معمولاً کاربران اینستاگرام با این کار می‌خواهند بدانند چه کسی واقعاً با آن‌ها تعامل دارد و بیشتر برای این کار تلاش می‌کند. به طور کلی آمارها نشان می‌دهد کامنت‏ها بیشتر از لایک کردن عکس‌ها روی تعامل تأثیر دارد (البته اگر عکس‌های شما فقط لایک شوند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود). اما بهتر است هرچند وقت یک‌بار افراد روی پست‌های شما هم کامنت بگذارند. درست است که همه ما می‌خواهیم فالوورهای خود را افزایش دهیم.

اما چرا نباید شخص دیگری را فالو نکنیم و با فالو کردن اینستاگرام او، از او حمایت نکنیم؟ اگر اکانت اینستاگرام کسی را دوست دارید، او را فالو کنید. این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد و حتی ممکن است باعث شادی شما هم شود. همچنین احتمال دارد آن‌ها شما را فالو بک کنند. پس علاوه بر لایک و کامنت گذاشتن شما می‌توانید با فالو کردن اینستاگرام افرادی که با شما تعامل دارند، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

جمع بندی فالو کردن اینستاگرام افراد

ما در این مقاله 6 راه را برای پیدا کردن افراد جدید به منظور فالو کردن اینستاگرام آن‌ها معرفی کردیم. هر یک از این راه‌ها به شما کمک می‌کنند تا افراد جدید را با سلایق مشترک پیدا کنید و حتی با آن‌ها روابط دوستانه بسیار شادی داشته باشید. بنابراین می‌توان گفت این ویژگی برای یافتن دوستان جدید و ایجاد روابط شاد در این پلتفرم محبوب بسیار عالی است.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید