سئو

فراخوان جذب نویسنده و روند استخدام محتوا نویس در رایا مارکتینگ

استخدام نویسنده سایت

به ‌همین دلیل نیازی نیست شما نگرانی خاصی در رابطه با زمان اقدام خود برای استخدام داشته باشید.‌ اما بهتر است که برای راحت‌تر شدن روند استخدام هرچه سریع‌تر به فراخوان جذب پاسخ دهید و در این سایت شروع به کار کنید.

مرحله اول، یادگیری نحوه تولید محتوا

تولید محتوای باکیفیت

در قدم بعدی سایت مارکتینگ در رتبه اول برای شما نمایش خواهد داده خواهد شد. نیازی نیست شما وارد صفحه اصلی سایت شوید. در همان صفحه اول گوگل، بخش‌ بندی و صفحات دیگر سایت برای شما نمایش داده می‌شود. شما باید به قسمت استخدام نویسنده مراجعه فرمایید. بعد از این‌ که شما به این قسمت مراجعه کردید، نیاز دارید تا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید.

زمینه‌ های تولید محتوا

سعی کنید که در همین اول کار اطلاعات خود را با دقت زیادی وارد کنید. به ‌هیچ‌ عنوان این مرحله را سرسری نگیرید. زیرا در صورت اهمیت ندادن؛ در ادامه مشکلات زیادی برای شما پیش خواهد آمد. بعد از این ‌که شما اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید نیاز است تا علاقه‌مندی ‌های خودتان را نیز وارد کنید.

برای مثال شما باید مشخص کنید که دوست دارید در چه زمینه‌ هایی به تولید محتوا بپردازید. انتخاب این مهارت‌ ها بسیار مهم می‌باشد زیرا باعث می‌شود که در ادامه محتوا های مربوط به این مهارت‌ ها برای شما نمایان شود. در ادامه شما باید در آزمون های رایا شرکت نمایید.

مرحله سوم، شرکت در آزمون

در قدم بعدی، بعد از مشاهده فراخوان جذب نویسنده شما باید در آزمون شرکت کنید. در مرحله پیشین شما باید حتما اطلاعات شخصی و مورد نیاز را به ‌صورت دقیق و جزئی وارد می‌کردید. بعد از این ‌که آن مرحله را پشت سر گذاشتید، برای شما دو آزمون نمایش داده می‌شود. آزمون اول نگارش یک محتوای کم‌حجم در رابطه با یک موضوع خاص می‌باشد.

نگارش محتوا

هنگامی که شما وارد صفحه آزمون می‌شوید، با یک باکس مواجه می‌شوید. در بالای این باکس، کلمه کلیدی و عنوان مورد نظر نوشته‌ شده است. سایت از شما می‌خواهد که در مدت ‌زمان مشخصی یک عنوان با تعداد کلمه مشخص برای مثال چهارصد یا ششصد کلمه نگارش کنید.

محتوایی که شما نگارش می‌کنید باید کاملاً سئو شده باشد و در رابطه با کلمه کلیدی ثبت شده کاربر سایت نگارش شده باشد. سعی کنید که تمام ظرافت و تخصصی که در زمینه نگارش محتوا دارید را در این بخش پیاده کنید تا بتوانید راحت‌تر در آزمون پذیرفته شوید.

آزمون متنی

آزمون دوم آزمونی ترجمه‌ای می‌باشد. در این آزمون متنی به شما داده‌ شده و از شما خواسته‌ میشود تا یک محتوای انگلیسی را به زبان فارسی روان ترجمه کنید. توجه کنید متن نمایش ‌داده ‌شده به‌ هیچ‌ عنوان متن تخصصی نیست. برای این آزمون شما باید تسلط نسبی روی زبان انگلیسی داشته باشید. برای ترجمه این متن هیچ محدودیتی برای استفاده از ابزار های گوناگون مانند دیکشنری برای شما وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید با هر ابزاری که در دسترس دارید، این آزمون را نیز کامل کنید.

مرحله چهارم، منتظر بمانید

بازه زمانی انتظار شما کاملاً متغیر می‌باشد. هنگامی که نتیجه آزمون شما مشخص شود، یک پیامک برای شما ارسال می‌شود که در این پیامک دستورالعمل‌ های که شما باید انجام دهید به ‌طور کامل نوشته شده ‌است.

این کارشناسان همواره در دسترس شما وجود دارند. هر زمان که شما ابهامی داشتید می‌توانید با آن‌ ها ارتباط بگیرید. شماره تماس و اطلاعات این کارشناسان نیز در داخل سایت وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ ها با کارشناسان ارتباط بگیرید.

روند استخدام

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید