سئو

رازهای یک میکروبلاگ موفق و نکاتی که باید درباره‌ی میکروبلاگینگ بدانید!

میکروبلاگینگ چیست؟

هر چند وبلاگ نویسی را می‌توان یکی از موثرترین شیوه‌های بازاریابی برای وب‌سایت، نامید؛ امروزه تغییری اساسی، باعث شده است که محتوا نویسان، شگرد جدیدی را جایگزین وبلاگ‌نویسی‌های قدیمی، طولانی و قالب‌بندی شده‌ی خود نمایند؛ که از آن با عنوان میکروبلاگینگ یا وبلاگ ‌نویسی کوچک یاد می‌شود.

در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم مقاله با عنوان را مطالعه نمایید.

مقایسه‌ی میکروبلاگینگ با وبلاگ نویسی‌های قدیمی

بر خلاف شیوه‌های قدیمی و مرسوم وبلاگ نویسی، میکروبلاگینگ به طور معمول حاوی مطالبی ساده مانند ‘ در ذهن شما چه می‌گذرد؟’ و یا ‘من الان مشغول انجام چه کاری هستم؟’ می‌باشد. در صورتی که روند وبلاگ نویسی کوچک، به درستی در سایت‌ها انجام شود، خود به خود موجب کمک به جلب آگاهی عموم مردم به برند شما شده، ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهد.

هدف میکرو پست بر آن است که مشتریان و یا ارباب رجوع بالقوه را متوجه آن‌چه در لحظه درون بیزینس شما رخ می‌هد، بنماید. از جمله مزیت‌های دیگر تولید محتوای میکرومحتواهایتابلاگ، در فروش و بازاریابی محصولات شماست؛ یا این‌که شما را در جریان بازخوردهای ارباب رجوع و مشتریان، قرار می دهد. مخاطبین سایت‌های میکروبلاگینگ شما، می‌بایست مشتریان کنونی، دائمی و بالقوه‌ی شما باشند.

چگونه میکروبلاگ و میکرو پست خودم را بسازم؟

علاوه بر این، به دنبال کنندگانتان اجازه دهید تا درباره‌ی محصول و خدمات شما، بازخورد بدهند. این بهترین روش برای تداوم ارتباط شما با مخاطبانتان است. مخاطبین خود را به لایک کردن، ری‌بلاگ نمودن و دنبال کردن محتوا هایتان، تشویق نمایید.

با این روش می‌توانید خودتان و بیزینس/برند منحصر به فردتان را بر سر زبان‌ها بیاندازید. این را بر ذهن خود حک کنید که میکروبلاگینگ تماما به اجتماعی بودنتان بستگی دارد، بنابراین کاربرانی را که درباره‌ی موضوعات مشابه با شما، وبلاگ می‌نویسند، دنبال نمایید. هدف نهفته در این شیوه، این نیست که شما با آسودگی خاطرِ تمام، عقب نشسته و در کمال آرامش منتظر بمانید که طرفداران شما به سویتان بیایند. چرا که این‌کار صرفا آب در هاون کوبیدن است و شانس موفقیت شما را تقریبا به صفر می‌رساند. شما می‌بایست دائما در جامعه هدف وبلاگ نویسیِ خود فعال بمانید؛ تا نه تنها به طرفداران بالقوه‌ی خود برسید، بلکه توجه دنبال کنندگانتان را نیز، به خود جلب نمایید.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

هنگامی که قصد انتخاب موضوعی برای بحث را دارید، حتما این امر را به خاطر بسپارید که نباید دائما حرف بیزینس و محصولات خود را پیش بکشید. با وجود این‌که قصد شما از وبلاگ نویسی کوچک، در واقع منفعت رساندن به تجارتتان است، به یاد داشته باشید که مردم خوششان نمی‌آید دائما چیزی به آن‌ها ‘فروخته’ شود. کمی ساختارهای محتوای خود را درهم بشکنید.

اجازه دهید طرفدارانتان مطالب جالب و طنز بخوانند تا همین امر، باعث جلب علاقمندی آن‌ها در خواندن بیشترِ پست‌های شما، گردد. به علاوه، شما می‌توانید در این سایت‌های میکروبلاگینگ، انواع عکس‌ها و ویدیوها را پست نمایید. حین پست کردن عکس یا ویدیو در میکرو پست خود، نوشتن متنی کوتاه، به همراه چند تگ را آویزه‌ی گوش نمایید. از این طریق، میکرو پست‌های شما، بهتر در نتایج موتورهای جستجو به نمایش در خواهند آمد.

رازهای تولید محتوای میکروبلاگ

• به همین شیوه، میکرو پست‌های خود را ادامه دهید تا متوجه پیشرفت آن شوید.

برترین سایت‌های میکروبلاگینگ

10- فلَتر

سایت منبع:

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید