سئو

لزوم طراحی بنر هزینه

طراحی بنر هزینه چیست؟

هزینه به منظور انتخاب بهتر به فرد کمک میکند. به عنوان مثال در درجه اول قصد هر برندی از طراحی بنر تبلیغاتی دریافت بهترین بازخورد است. پس فرد بالاترین هزینه را انتخاب میکند. اما هر بنر مختص فضایی خاص است. پس قبل از انتخاب باید تمامی جوانب را بررسی کرد. برای اینکار از فردی متخصص و ماهر در این زمینه کمک بگیرید. بسیار خب، برای اینکار باید به یک شرکت طراحی یا تولید محتوا تصویری مراجعه کنید. هر شرکت مجموعه‌ای از طراحان را در زمینه‌های مختلف دارد. به عنوان مثال طراحی لوگو و طراحی موشن گرافی هر دو بخشی متفاوت هستند. پس با اطمینان کار خود را به شرکت‌های بزرگ بسپارید. برای مثال شرکت در بخش موشن گرافی افراد خاصی را دارد و در بخش طراحی بنر سایت هم افراد دیگری هستند. با این کار نتیجه طراحی حرفه‌ای تر است.

تا اینکه تمامی پروژه توسط یک تیم یا یک فرد طراحی شود. طراحی بنر هزینه در وب سایت یک شرکت مثل یک توضیح نامه از خدمات عمل میکند. پس در صفحه اصلی یا در بخش مربوط به طراحی باید همچنین لیستی از قبل وجود داشته باشد. این لیست شامل طراحی انواع بنر است. از بنرهای ساده گرفته تا بنرهای تخصصی و سفارشی باید در این لیست وجود داشته باشند. به عنوان مثال بخش‌هایی ویژه مثل بخش تنظیمات ویژه یا تغییر دوباره باید در این لیست ذکر شوند. البته هر بخش در لیست طراحی دارای یک تعرفه خاص است تنها در موارد طراحی مشابه به هم این تعرفه‌ها تقریبا یکسان است. در طراحی بنر اینستاگرامی و بنر تلگرامی با تعرفه قیمت تقریبا یکسان مواجه هستیم.

در طراحی بنر هزینه انواع مختلفی از بنرها وجود دارند.

اهمیت طراحی بنر هزینه در سایت

در هر سایت طراحی بنر هزینه به عنوان یک لیست کامل برای تعرفه‌ها لازم داریم. برای همین طراحی بنر هزینه در بخش اصلی وب سایت قرار میگیرد. در بخش‌های دیگر به طور کامل نمونه‌ای دیگر نشان داده شده است. این نمونه‌ها در واقع پروژه‌های انجام شده آنها هستند. به این صورت نوع کیفیت طراحی را متوجه میشود. البته با این کار فرق بین هر طرح را متوجه میشوید. به عنوان مثال هزینه طراحی پوستر با هزینه بنر تبلیغاتی متفاوت است. اما هر دو آنها بنر هستند. بنر تبلیغاتی انواع مختلفی دارد. برخی از آنها به صورت بنر چاپی هستند. کیفیت و نوع طراحی بنر چاپی با یک بنر معمولی متفاوت است. از طرفی پوستر بخاطر نوع اندازه و مکان قرارگیری دارای انواع مختلفی است. البته نکته مهم آنها هدف تبلیغاتی آنها است.

قیمت بنر تبلیغاتی در سایت در واقع نوع تعرفه طراحی را تاحدی مشخص میکند. در یک سایت با دنبال کنندگان متوسط تعرفه طراحی با یک سایت با دنبال کنندگان بالا متوسط است. پس میزان دنبال کنندگان و میانگین افرادی که بنر را میبینند در قیمت طراحی تاثیر گذار است. برای همین طراحی بنر هزینه در صفحه اصلی وب سایت لازم است. به طور کلی طراحی بنر هزینه در صفحه اصلی به مشتریان برای انتخاب نوع سفارش کمک میکند. حتی در صورت اعمال بسته‌های ترکیبی و تخفیف طراحی به راحتی افراد آنها را پیدا میکنند.

هر کدام از موارد طراحی بنر هزینه برای بخشی مفید هستند.

مقایسه بنر سایت و بنر تلگرام

در طراحی بنر هزینه این بخش تفاوت زیادی باهم ندارد. بلکه هردو با یک کاربرد مشخص برای تبلیغ قرار میگیرند. اما از لحاظ اندازه متفاوت هستند. یک بنر وب سایت اندازه‌های متفاوتی دارد. برای مثال بنر تبلیغاتی در سایت فروشگاهی هر جایی از صفحه قرار میگیرد. اما یک بنر تلگرامی قالب ثابتی دارد. به عنوان یک عکس یا استیکر طراحی میشود. انعطاف برای طراحی در بنر وبسایت بیشتر است. برای همین در هنگام طراحی بنر هزینه بخش بنر تلگرامی و بنر وب سایت در جایی تقریبا متفاوت قرار میگیرند. در بنر وب سایت طبق موضوع تبلیغاتی سایت پیش میرویم. در مورد طراحی‌های یک سایت فروشگاهی با یک وب سایت دیگر هزینه‌ها متفاوت است. اما برای طراحی بنر تلگرامی دسته بندی خاصی وجود ندارد. هر دو آنها تنظیماتی مثل انتخاب رنگ را دارند که در این حالت رنگ موردنظر کارفرما در طراحی قرار میگیرد.

خوب است بخوانید:

اما برای طراحی ویژگی‌های مختلفی وجود دارد. این ویژگی‌ها جزو تنظیمات سفارشی هستند. پس هزینه متفاوتی دارند یا به عنوان هزینه اضافه در نظر گرفته میشوند. طراحی حرکتی یا انیمیشنی برای یک بنر اینترنتی محتوا را جذاب‌تر میکند. هدف اینکار توجه بیشتر مخاطب به محتوا بنر است. برای کاهش هزینه‌ها با انتخاب رنگ درست به این هدف میرسید. انتخاب رنگ و نوع چیدمان در صفحه تاثیر زیادی در طراحی و جذب مخاطب دارند. در هر دو این موارد با یک نوع از طراحی مواجه هستیم تنها از لحاظ اندازه با یکدیگر تفاوت دارند.

در هنگام طراحی بنر هزینه هردو در یک دسته بندی هستند.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

در طراحی بنر هزینه بخش بنر اینترنتی و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر در بخشی جدا از هم قرار میگیرند. هزینه طراحی بنر چاپی بخاطر ویژگی‌های خاص طراحی کاملا متفاوت است. در این طراحی علاوه بر ویژگی‌های بنر و نحوه بیان مفهوم بنر باید به شرایط چاپ آن هم دقت کنیم. به طور مثال برخی از بنرها در طول شب رنگ دیگری دارند. وقتی طراح این ایده را در طراحی در نظر میگیرد باید در هنگام چاپ بنر به این مورد توجه کند. البته خلاقیت‌های این چنینی به کمک نورپردازی هم امکان پذیر است. بیلبورد بخاطر شرایط متفاوتی که دارد از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است.

این بخش‌ها هرکدام به شکل سفارشی انجام میشود. برای هزینه پایه بیلبورد تعرفه اصلی آن متفاوت است. هر تعرفه در طراحی بنر هزینه به صورت مجزا اعمال میشود و باید طبق تعرفه‌های جدید همان سال به روز رسانی شود. یک موسسه قانونی از تعرفه های قانونی استفاده میکند. برای طراحی بنر اینترنتی هزینه‌ها تا حد زیادی پایین تر است. این تفاوت قیمت بخاطر مکان قرارگیری آنها است. طراحی بنر اینترنتی به اندازه یک بیلبورد سخت نیست. البته که طراحی بنر وب سایت دارای انعطاف بیشتری است. یک بیلبورد در طول روز و شبانه روز مخاطبان بیشتری نسبت به یک بنر اینترنتی دارد برای همین نوع هزینه‌های آنها متفاوت است. در طراحی بنر هزینه به چند شکل طراحی بنر به صورت مجزا اشاره میکنیم.

در طراحی بنر هزینه تعرفه بیلبورد با بنرهای دیگر در دسته بندی دیگری قرار میگیرد.

بنر تبلیغاتی وب سایت یا بیلبورد؟

از لحاظ طراحی هر دو به یک اندازه برای برند موثر هستند. اما بیلبورد برای برندهای بزرگتر استفاده میشود. دلیل آن هم هزینه بالاتر طراحی بیلبورد است. در طراحی بنر هزینه اسم بیلبورد نسبت به انواع دیگر طراحی قیمت بالاتری دارد. اما هردو در کنار هم لازم هستند. به طور مثال یک سری از مخاطبان از طریق بیلبوردهای بزرگ با شما آشنا میشوند و اما بقیه به وسیله بنر تبلیغاتی اینترنتی با مخاطب ارتباط برقرار میکنند. تمایز آنها در نوع طراحی و هزینه‌ها است. اما از لحاظ به صرفه تر بودن گزینه بنر تبلیغاتی بهتر است. برای یک برند بزرگ بیلبورد هزینه‌ای بالا دارد اما این هزینه لازم است. از طرفی بنر اینترنتی در آگاهی بخشی به مشتریان کمک زیادی میکند.

به طور کلی کدام گزینه بهتر است؟ هر دو به اندازه کافی خوب هستند حتی اگر در هنگام طراحی بنر هزینه فاصله زیادی داشته باشند. مزیت بنر اینترنی نسبت به بیلبورد در آسانی تغییر جزئیات است. در حالی که بیلبورد پس از چاپ امکان تغییر ندارد. قیمت طراحی بنر و بیلبورد فاصله زیادی با یکدیگر دارد. طراحی یک بنر تبلیغاتی در اینستاگرام از قیمت پایه 10 هزار تومان شروع میشود. این قیمت کاملا معقول و به صرفه است. در واقع مناسب حال یک کسب و کار کوچک است. طراحی بیلبورد از قیمت پایه 600 هزار تومان شروع میشود و هر جزئیات و تغییرات دیگر دارای هزینه اضافه است.

در طراحی بنر هزینه تفاوت بیلبورد با بنرهای دیگر مشخص است.

طراحی بنر هزینه و تعرفه‌ها

در طراحی بنر هزینه براساس نوع بنر و تعداد آن دسته بندی‌های مشخصی داریم. در طراحی بنر هزینه تعرفه‌ها براساس تعداد و نوع ساده یا حرکتی هستند. در حالی که تعرفه طراحی بنر تلگرام با توجه به تعداد و اندازه آن دسته بندی میشود. قیمت طراحی بنر در اینستاگرام و تلگرام تقریبا یکسان است. اما برای اندازه‌های بزرگتر با قیمت‌های بیشتری رو به رو هستیم. برای سایز برزگتر بنر با قیمت پایه 100 هزار تومان در هر اندازه‌ای بنر طراحی میشود. این قیمت‌ها زمانی که از پکیج‌های طراحی بنر استفاده کنید دارای مزیت‌هایی میشود. این مزیت‌ها شامل درصد تخفیف، فایل اضافه، امکان تغییرات بیشتر و غیره هستند.

به طور کلی دارای انعطاف بیشتری هستند. طراحی بنر هزینه هر سال در ابتدا فروردین ماه انجام میشود. در این زمان با تعرفه‌های جدید رو به رو میشویم. برای بنرهای چاپی هزینه‌های اضافه مثل هزینه چاپ هم در نظر گرفته میشود. اما بنر اینترنتی هزینه‌های اضافه دیگری دارد. برای مثال برای دریافت فایل با یک فرمت خاص باید هزینه جداگانه پرداخت کرد. اما در حالت استاندارد هزینه‌ها و نحوه خدمات برای کل لیست طراحی بنر هزینه یکسان است. در همه موارد با توجه به موضوع و اندازه دلخواه مشتری طراحی انجام میگیرد. به این صورت پس از ثبت سفارش در مدت زمان معلوم فایل شما آماده میشود.

در طراحی بنر هزینه طبق اندازه و موضوع دسته بندی میشوند.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید