سئو

محتوا نویس سایت ، عضو تازه شرکت ها

محتوا نویس سایت ، جایگاه شغلی جدیدی است که در شرکت ها به وجود آمده است. این روزها با توجه به اهمیت برای شرکت ها و کسب و کارها ، و همان جمله معروف همیشگی که می گوید ، محتوا پادشاه است. بسیاری از کسب و کارها به فکر استخدام شخص و اشخاصی به عنوان محتوا نویس سایت برای شرکت خود افتاده اند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم که برای استخدام محتوا نویس سایت به چه نکاتی توجه کنید. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی های یک محتوا نویس سایت آشنا شوید.

خلاقیت

اولین ویژگی یک محتوا نویس سایت می بایست خلاقیت باشد. شخصی که با این عنوان شغلی به استخدام سازمان شما در می آید و قرار است برای سایت شما تولید محتوا کند ، در درجه اول می بایست ذهن خلاق و پویایی داشته باشد. در هنگام تولید محتوا بسیار مهم می باشد که محتوا نویس سایت باید این توانایی را داشته باشد که در رابطه با یک از موضوع با چندین نوع نگاه و از زاویه های گوناگون در رابطه با آن موضوع خاص تولید محتوا را انجام بدهد. از ابزارهای متنوع جهت تولید محتوا استفاده کند. برای مثال در رابطه با انتخاب عکس و …

سئو

دومین ویژگی یک محتوا نویس سایت که بسیار مهم هم می باشد این است که به سئو و مسائل مربوط به سئو احاطه کامل داشته باشد و آموزش های لازم در این رابطه را فرا گرفته باشد. در هنگام تولید محتوا برای اینکه بتوانید رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید ، می بایست مسائل مربوط به سئو را کاملا رعایت کنید تا گوگل رتبه سایت شما را افزایش بدهد و به صفحات اول گوگل برساند. در اصل هدف هر کسب و کاری از استخدام محتوا نویس سایت ، ارتقا رتبه سایت و بالا بردن کیفیت سایت و محتوای آن باشد ، اگر در غیر این صورت می بود ، کسب و کارها می توانستند با اشخاصی که به صورت دورکاری کار تولید محتوا را انجام می دهند همکاری داشته باشند ، ولی زمانی که شخصی را با این عنوان استخدام می کنند 100% بیشتر از تعداد محتوا ، بیشتر به فکر تولید محتوا با کیفیت و در راستای سیاست های کسب و کار آنها می باشد. و یکی از مهمترین فاکتورها برای بالا بودن کیفیت یک محتوا ، رعایت سئو محتوا می باشد. با ابزارهای مربوط به سئو آشنایی داشته باشد و بتواند از آنها در راستای سئو مطالب خود بهره بگیرد. اگر سایت آنها بر پایه وردپرس می باشد یا به نحو دیگری سایت طراحی شده باشد ، از آنها اطلاع داشته باشد و توانایی کار کردن با سایت را داشته باشد.

یک محتوا نویس سایت منظم و دارای برنامه ریزی

ویژگی بعدی یک محتوا نویس سایت ، نظم و انضباط آن برای تولید محتوا می باشد. هر تولید کننده محتوایی می بایست با توجه اهداف سازمانی که برای آن تولید محتوا را انجام می دهد ، در رابطه با عنوان های محتوا و تولید آن و انتشار آنها برنامه ریزی داشته باشد و پیشنهاد ما این است که حتما مسئله تقویم تولید محتوا را جدی بگیرد و آن را برای فعالیتی که انجام می دهد ، اجرایی کند. هنگامی که شخصی بدون برنامه ریزی و با هدف های پراکنده شروع به تولید محتوا برای سایتی می کند ، قطعا در ادامه راه با مشکلاتی برخورد می کند و در این رابطه دچار مشکل می شود و این قضیه بر روی کیفیت محتواهایی که تولید می کند ، قطعا تاثیر بدی خواهد داشت.

ذهن جستجوگر

شخصی که شغل تولید محتوا را انتخاب می کند ، می بایست ذهنی جستجوگر و پرسشگر داشته باشد. در رابطه با مسائلی که محتوا تولید می کند حتما می بایست تحقیق کند تا بتواند درباره آن موضوع اطلاعات کافی به دست آورد و در محتوای خود استفاده کند. البته باید این نکته را نیز ذکر کرد که این کار به معنای کپی کردن محتوای دیگر سایت ها نمی باشد بلکه به این معنا می باشد که با محتواهای تولید شده در آن زمینه آشنا بشود ، از همه طرف در رابطه با موضوع علم خود را افزایش دهد ، و با استفاده از همه آنها اقدام به تولید محتوای با کیفیت و خاص کند.

تسلط به زبان نگارش

محتوا نویس سایت می بایست به زبانی که به آن تولید محتوا را انجام می دهد ، تسلط کافی را داشته باشد. فرقی نمی کند زبان نگارش شما فارسی باشد یا انگلیسی یا هر زبان دیگری. بلکه یک تولید کننده محتوا می بایست در درجه اول یک نویسنده خوب باشد که در رابطه با نگارش نیز توانایی داشته باشد. از کلمات مناسب استفاده کند. لحن مقاله ای را که می نویسد با توجه به موضوع مورد نگارش ، لحن درستی را انتخاب کند. واضح و قابل فهم بنویسد ، به نحوی تولید محتوا کند که بیشتر افراد به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. بر دستور زبان تسلط کامل داشته باشد و همواره محتواهایی که تولید می کند منحصر به فرد باشد. با دیگر بخش ها و قسمت ها ارتباط خوب و همکاری داشته باشد و از تجربیات و نگاه های آنها استفاده کند.

محتوا نویس سایت هدف از تولید محتوا را بداند.

و در آخر نیز هدف از تولید محتوا را بداند. می بایست از ارزش محتوا برای کسب و کاری که در آن فعالیت می کند اطلاع داشته باشد. محتوا نویس سایت حتما باید مخاطبین آن کسب و کار را بشناسد ، با آنها ارتباط داشته باشد ، از بازخورد های آنها در تولید محتواهای جدید استفاده کند. و به این مسئله بسیار مهم واقف باشد که هدف از تولید محتوا برای شرکت چه می باشد و او به عنوان محتوا نویس سایت آن کسب و کار در حال ایجاد چه ارزشی برای آن مجموعه می باشد. با عشق و علاقه کار را انجام بدهد و برای هر محتوا انرژی و وقت کافی بگذارد برای اینکه همانطور که در اول این مقاله به آن اشاره کردیم ، امروز محتوا برای کسب و کارها همانند پادشاه می باشد که می تواند باعث رشد آن کسب و کار شود.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

محتوا نویس سایت

تعرفه تولید محتوا

محتوا تخصصی سایت

بهینه سازی سایت

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید