سئو

مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی

مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی با بیش از10 سال سابقه درخشان در راستای ارائه خدمات حقوقی به مردم عزیز کشورمان تلاش های بسیاری کرده است. این مرکز با داشتن تیم تحقیقاتی و مدیریتی قوی به بررسی دقیق معضلات و مشکلات مردم پرداخته و راهکارهایی را جهت رفع نیاز مردم ارائه داده است تا همه اقشار جامعه با هر سطح درامدی و اجتماعی بتوانند از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کرده و به حق و حقوق خودشان برسند. مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی با تلاش شبانه روزی سعی بر این دارد تا با آگاه کردن مردم بخشی از بار مشکلات را از دوش آنها و دولت بکاهد. چرا که آگاهی رسانی به مردم و انجام امور حقوقی با اطلاع از قوانین موجود از بروز مشکلات در آینده جلوگیری می کند.

خدمات حقوقی در مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی به صورت حضوری، تلفنی، انلاین (چت در واتس اپ، ویدئوکنفرانس، تماس واتس اپی و …) ارائه می گردد. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بهترین روش دریافت مشاوره حقوقی

همانطور که گفته شد ارائه خدمات به شکل های مختلفی انجام می شود. در مشاوره حقوقی حضوری مسائلی از قبیل هزینه بالا، هدر رفتن زمان برای مراجعه به دفتر وکیل، محدودیت زمان مشاوره، محدودیت مکان و … باعث شد تا مشاوره حقوقی تلفنی مورد توجه قرار گیرد. در مشاوره حقوقی تلفنی، شما هیچ محدودیت مکان و زمانی ندارید در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل مشاوره حقوقی خود را دریافت می کنید. به عنوان مثال شما در یک روز تعطیل به پیکنیک رفته و بر سر جای پارک خودرو با فردی درگیر می شوید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید در یک روز تعطیل دسترسی به وکیل ندارید اما نمی خواهید کاری انجام دهید که به ضرر شما تمام شود بنابراین ناچار هستید صبر کنید تعطیلات تمام شود و بعد به وکیل مراجعه کنید و این در صورتی هست که وکیل مورد نظر شما نوبت خالی داشته باشد. در مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی می توانید با یک تماس و با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن با وکیل کاربلد و متخصص مشورت نمایید. دیگر نیازی به رزرو نوبت قبلی و مراجعه به دفتر وکیل نیست.

در این بین گاهی مواقع شرایط صحبت تلفنی وجود ندارد مثلا با شوهرتان بحثتان شده و نمی توانید در حضور او صحبت کنید در این صورت از طریق پیام در واتس اپ می توانید مشاوره خود را دریافت کنید. در مواردی هم ممکن است بخواهید ویدئوکنفرانس داشته باشید و یک جلسه کاری شرکت خود را با شرکا و وکلا برگزار نمایید بدون اینکه در یک دفتر جمع شوید در این صورت می توانید در خواست ویدئوکنفرانس نمایید.

دریافت خدمات فوق مستلزم پرداخت است با وجود اینکه تعرفه ها در مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است گاهی شرایطی ایجاد می شود که توان پرداخت حق المشاوره را نداریم و یا دسترسی به عابربانک و یا همراه بانک نداریم در چنین مواقعی چه باید کرد؟

در این شرایط مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی خدماتی را به صورت انلاین و رایگان به مراجعین ارائه می دهد. در این راستا کافی ست شما به وبسایت مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی به ادرس مراجعه نموده و سوال خود را به صورت تایپ شده مطرح نمایید و از بهره مند شوید . وکلا و مشاورین کاربلد سوال را به صورت ریشه ای بررسی کرده و در کمتر از 20 دقیقه پاسخگوی شما خواهند بود .

بنابراین بهترین روش مشاوره به شرایط شما بستگی دارد نه کیفیت ارائه خدمات توسط وکیل.

در مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی انواع خدمات از قبیل مشاوره حقوقی (در زمینه کیفری، خانواده، ملکی، شرکت ها، جرائم رایانه ای و … ) پیگیری پرونده های حقوقی افراد پس از انعقاد قرارداد وکالت با موکل، حضور وکیل در جلسات حقوقی مهم به همراه مشاوره جو، و … ارائه می گردد.

مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی، یکی از معدود مراکز مشاوره حقوقی است که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. شما در هر ساعت از شبانه روز که با یک مسئله حقوقی مواجه شدید، قبل از هر اقدام دیگری می توانید با وکیل متخصص و با تجربه درحوزه مورد نظر خود مشورت نمایید و بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

استخدام بیش از صدها وکیل از سراسر ایران که در زمینه های مختلف حقوقی تخصص دارند این امکان را فراهم آورده است که مراجعین محترم در کمتر از 5 دقیقه با وکیل متخصص در زمینه مورد نظر خود مشورت نمایند چرا که در هر تخصصی بیش از 3 وکیل در حال ارائه خدمت هستند مثلا در حوزه طلاق بیش از 10 وکیل متخصص و یا فوق متخصص در حال فعالیت است چنانچه در یک ساعت مشخص به طور همزمان 5 مراجع تقاضای مشاوره با وکیل طلاق را داشته باشند هیچ اختلالی به وجود نخواهد آمد و در کمتر از 5 دقیقه هر کدام از مشاوره جوها به یکی از وکلای متخصص در حوزه طلاق ارجاع داده می شوند. بنابراین نیازی به رزور نوبت از قبل وجود ندارد.

برنامه حضور وکلا در مرکز مشاوره حقوقی وکلا

در مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی، هیچ محدودیتی از نظر ساعت حضور وکلا در مرکز وجود ندارد. فعالیت شبانه روزی وکلا باعث شده تا شما در هر ساعت از شبانه روز حتی نیمه شب مشکل حقوقی خود را برطرف نمایید.

مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی در حال حاضر دارای یک دفتر مرکزی به نشانی تهران- جمال زاده جنوبی- کوچه رشتچی- پلاک 14- طبقه اول – واحد سوم و یک شعبه در مازندران می باشد. البته با توجه به شیوه ارائه خدمات توسط مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی به صورت انلاین و استخدام بیش از صدها وکیل متخصص و فوق متخصص از سراسر ایران، هیچ محدودیتی برای انجام مشاوره حقوقی وجود ندارد به عبارتی مرکز مشاوره حقوقی وکلای تلفنی دارای شعبه در سراسر ایران می باشد. شما در هر نقطه ای از ایران که باشید تنها با یک تماس تلفنی می توانید با یکی از بهترین وکلای ایران مشورت نمایید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید