سئو

معرفی بهترین سایت های وکیل آنلاین در سال 1400!

در دنیای امروز همه ما کم و بیش با مسائل حقوقی رو به رو می شویم و اغلب ترجیح می دهیم برای پرسش های ساده یا حتی خدمات پیجیده حقوقی که تنها از عهده عده ای خاص بر می آید به تمام دفاتر سطح شهر سر نزنیم و راه ساده تر و مقرون به صرفه تری را پیش بگیریم. خوشبختانه دنیای اینترنت همه چیز را ساده تر و اثر بخش تر کرده است. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و با بهترین سایت های وکیل آنلاین در سال 1400 آشنا شوید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: بهترین داروخانه های آنلاین در ایران

لیست بهترین سایت های وکیل آنلاین در سال ۱۴۰۰

  1. سایت وکیل آنلاین

اگر به یک مشاوره کامل نیاز داشتید از تب وکیل آنلاین نوع مشاوره را که به صورت تلفنی باشد یا چت انتخاب می کنید و در اسرع وقت به یک وکیل متصل می شوید تا بتوانید مشاوره موردنظرتان را دریافت کنید.

نکته بسیار جذاب این سایت این است که انواع موضوعات حقوقی را به خوبی دسته بندی کرده و درباره تمام مسائل رایج توضیحات جامعی ارائه کرده است تا مخاطبان برای سوالاتی که جواب واضحی دارند مجبور به پرداخت هزینه مشاوره نشوند. وکیل های این سایت نیز بر اساس تخصص در دسته بندی ها مختلف به شما معرفی می شوند.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

  1. سایت مشاوره آنلاین

در صفحه اصلی این سایت تمام وکلا و مشاورانی که خدمات ارائه می کنند، به طور کامل معرفی شده اند. جالب تر این که برخی اسناد که در پروژه های قبلی اخذ شده اند با اجازه صاحبان و به عنوان نمونه ای که ممکن است برای کاربران مفید باشد در این سایت منتشر شده اند. وبلاگ قوی و به روز این سایت نیز می توانید تا حد بسیار خوبی شناخت جامعی از مسائل مختلف به شما بدهد. خدماتی که در این سایت ارائه می شود عبارتند از:

مشاوره حقوقی اختصاصی :

کاربر سوال خود را در پروفایل مشاور مطرح میکند ( همزمان با طرح سوال ثبت نام نیز انجام میشود ) و پس از ارسال سوال کاربر بصورت خودکار وارد حساب کاربری می شود .

چنانچه سوال مطروحه در حیطه تخصص مشاور انتخاب شده باشد ،برای پاسخ اعلام آمادگی نموده و با توجه به نوع سوال و تعداد سوالات مبلغی را مشخص نموده و فاکتور پرداخت حق المشاوره را به پنل کاربر ارسال میکند.

کاربر مبلغ فاکتور را مشاهده میکند و درصورت موافقت با مبلغ فاکتور آن را پرداخت میکند و پس از پرداخت هزینه ، مشاور به سوال مطروحه پاسخ میدهد.

مشاوره حقوقی عمومی :

کاربر سوال خود را در قسمت انجمن ( مشاوره عمومی ) ، مطرح می نماید و پس از ورود به حساب کاربری تعداد پاسخهای مورد نظر را انتخاب و مبلغ پیشنهادی را برای مشاوران ارسال میکند ( مثلا مبلغ 200 هزار ریال برای 5 پاسخ ) مشاوران سایت نیز با توجه به مبلغ پیشنهادی و تا سقف پاسخ های به سوال کاربرپاسخ میدهند .

فروش مطالب آموزشی :

وکلای سایت مطالب مفید و تجربیات شخصی یا دفاعیاتی را که در پرونده های مختلف ارائه نمودند در قسمت آموزش بصورت متن یا فایل ( برای استفاده سایر همکاران یا کاربران عادی ) به اشتراک میگذارند و برای مطالعه مطلب مبلغی را تعیین می کنند . کاربر قسمتی از متن را مشاهده و برای مشاهده ادامه مطلب میتواند هزینه مربوطه را پرداخت نماید . پس از پرداخت بلافاصله مطلب خریداری شده در همان صفحه قابل مطالعه است و دفعات بعد از طریق لینکی که در پنل کاربری در دسترس میباشد ویا لینکی که به ایمیل وی ارسال میشود همان مطلب را مجددا مطالعه نماید .

فروش سوابق مشاوره :

در قسمت سوابق مشاوره وکلای سایت مشاوره هایی را قبلا با کاربران انجام داده اند در پروفایل خود ( برای استفاده سایر همکاران یا کاربران عادی ) منتشر می نمایند . پس از انتشار پرونده ،کاربران دیگر سوالات مطرح شده را مشاهده میکنند ولی مشاهده پاسخهای مشاور منوط به پرداخت هزینه تعیین شده میباشد .

پس از پرداخت بلافاصله پاسخهای مشاور در همان صفحه قابل مطالعه میباشد و دفعات بعد از طریق لینکی که به ایمیل وی ارسال میشود همان پرونده را مجددا مطالعه نماید .

  1. سایت وکیل تل یا وکیل آنلاین

این سایت شباهت اسمی با اولین موردی که معرفی کردیم دارد اما آدرس این دوسایت با یکدیگر متفاوت و قابل تمایز است. وکیل آنلاین همان طور که از نام آن پیداست باید امکان مشاوره حقوقی شبانه روزی را برای افراد فراهم کند و این ارتباط راه های مختلفی وجود دارد؛ یکی از این راه حل ها ایجاد یک سایت اختصاصی به شکل داینامیک که بر روی دامنه های اختصاصی قرار دارد همسو با نام و نام خانوادگی وکیل است که این امکان را به وجود می آورد که مردم و موکلین به دفتر وکالت آنلاین دسترسی داشته باشند.

با توجه به مشکلاتی که در دنیای امروز وجود دارد و نیاز روز افزون مردم به راهکارها و اطلاعات حقوقی در زمینه های مختلف این موسسه حقوقی اقدام به ارائه ی خدمات نوین در قالب وکیل آنلاین کرده اند. با استفاده از این امکانات افراد می توانند نسبت به پرسیدن سوال حقوقی آنلاین و مشاوره در هر زمینه ای اقدام کنند.

در حال حاضر وکلای آنلاین برای به وجود آوردن امکان مشاوره حقوقی فوری با ایجاد یک نرم افزار مدیریتی سایت قدرتمند و بسیار کارآمد که ویژه دفاتر وکالت آنلاین است این امکان را برای وکلا به وجود آورده است که بتوانند از سایت اختصاصی خود به میزان نسبتاً بالایی استفاده کنند.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

  1. سایت بنیاد وکلا

در این سایت پلتفرمی ایجاد شده است تا متخصصین بتوانند بتوانند تمامی نیازها و فرایند‌ها قضائی توسط این سیستم مدیریت کنند.

تبلیغات برای وکلا ممنوع است پس باید بر اساس گزارش عملکرد خود موکلین جدید را از خدمات و دانش خود بهره‌مند سازمند.

سایت بنیاد وکلا با در نظر گرفتن شان وکالت و وکیل و بر پایه مدیریت دانش حقوقی بصورت جامع خدمات حقوقی را به نیازمندان خدمات مربوطه قابل ارائه کرده است.

یک متخصص پرسش حقوقی پاسخ می‌دهد – مقاله حقوقی منتشر می‌کند – رزومه کاری خود را در پروفایلش کامل می‌کند – مسائل و مشکلات حقوقی را بصورت ویدئو و پادکست برای مردم شفاف می‌کند و بابت همه خدماتی که در قالب مشاوره تلفنی و حضوری و دیگر خدمات انجام می‌دهد امتیاز می‌گیرد و خود را متمایز می‌سازد.

  1. سایت دادخواست ها

این سایت ساده ترین راه های دسترسی به مشاور حقوقی و وکیل را در اختیار مخاطبانش قرار داده است. به این معنا که شما می توانید به ارزان ترین روش سوال خود را در قالب متن یا ویدیوو و پیام صوتی از وکلا بپرسید و پاسخ بگیرید. موکلان مجازی پیام های خود را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام به متخصص ها ارسال می کنند. این سایت با ایجاد کانال تلگرامی و یا گروه تلگرامی بزرگ، به موکلان خدماتی از قبیل مشاوره حقوقی آنلاین، بررسی پرونده، نگارش لایحه و اظهارنامه و دادخواست و … را انجام می‌دهند. نحوه کارکرد اینستاگرام به خصوص انتقال پیام از طریق دیداری و نیز مهاجرت بسیاری از کاربران تلگرام به اینستاگرام باعث شده تا مشاوره حقوقی آنلاین در این اپلیکیشن بسیار محبوب، متداول شود.

برای استفاده از خدمات این سایت بایستی به نکات زیر توجه کنید:

  • حتما قبل از طرح هر گونه سوال و یا ارسال مدارک، از هویت فرد مشاوره دهنده آگاه شوید.
  • سوالات حقوقی خود را به صورت دسته‌بندی شده از وکیل بپرسید تا پاسخ دقیق‌تری دریافت کنید.
  • مدارک مهم و لازم برای بررسی پرونده مورد نظر را برای وکیل ارسال کنید تا وی با بررسی آن‌ها پاسخ درست را به شما انتقال دهد.
  • چنانچه پرونده مهمی دارید، بهتر است پس از مشاوره حقوقی آنلاین، وکیل را به صورت حضوری ملاقات کنید.
  1. سایت حقوقی اوستا

در این سایت می توانید علاوه بر دریافت مشاوره هایی در خصوص مواردی مثل پرونده های خانوادگی و ثبت شرکت و علائم و… از تالار های گفتگوی حقوقی نیز برخوردار شوید. در این تالار های گفتگو افراد درباره دغدغه ها و سوالتشان صحبت می کنند و صاحب نظران راهنمایی می کنند.

شما می توانید انواع خدمات در حوزه های ملک مثل دعوی تخلیه، چک و سفته و انواع قراردادها را پیگیری کرده یا درخواست بدهید. در مورد مواردی مثل درخواست نفقه، ارث، حضانت، درخواست استرداد جهیزیه و… با وکیل متخصص مشاوره دریافت کنید. و ثبت علائم تجاری برند و شرکت را نیز انجام بدهید.

موسسه حقوقی اوستا خدمات مشاوره حقوقی را به صورت مشاوره حقوقی حضوری ، مشاوره حقوقی تلفنی ، مشاوره حقوقی انلاین می توانند به موکلین ارائه نمایند.

در مقالات این سایت همواره مشکلات و مسائل حقوقی رایجی که عموم افراد به آن ها بر می خورند بررسی و توضیح داده شده است و ممکن است خواندن این مقالات شما را از دریافت مشاوره و پرداخت هزینه بی نیاز کند. وکلای طرف قرارداد اوستا در این سایت به طور کامل معرفی شده اند و شما پیش از دریافت مشاوره می توانید تصمیم بگیرید کدام گزینه برای شما مناسب تر است و در حوزه نیاز شما تخصص و تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی به این سایت سر بزنید و همه چیز را خودتان بخواانید.

وبسایت moshaverhoghoghi.ir زیر نظر موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان که موسسه ای است خصوصی غیر تجاری، غیرانتفاعی و مستقل در حال فعالیت می باشد.

جالب است بدانید که این سایت هشت سال سابقه مشاوره حقوقی دارد و به صورت هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته پاسخگویی به مخاطبان را فراهم کرده است.

موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان با بهره بردن از وکلای مجرب پایه یک دادگستری در زمینه مشاوره تخصصی حقوقی خانواده برای کارهای ثبتی، حقوقی، کیفری، مهریه، طلاق، چک، سفته، کلاهبرداری، انحصار ورثه، نفقه، نوشتن قرارداد، وصول مطالبات، طلاق توافقی در کوتاهترین زمان، ثبت شرکت در کمترین زمان حتی بدون حضور شما به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره حقوقی به صورت کاملا رایگان به شما عزیزان می باشد.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

یکی از بهترین و منظم ترین گزینه ها برای انتخاب مشاور حقوقی آنلاین وکیلوند است. در این سایت همه چیز به خوبی و با شفافیت برایتان توضیح داده شده است. این سایت تمامی نمادهای الکترونیک اعتماد را دریافت کرده است. در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و لینکدین نیز خدمات رسانی می کند. و شماره تماس تلفنی آن ها همواره برای مخاطبان قابل استفاده است.

وکلا و مشاوران وکیلوند به خوبی در این سایت معرفی شده اند و با مراجعه به رزومه این افراد خواهید فهمید که همگی خبره و متخصص هستند. شما می توانید علاوه بر دریافت مشاوره تلفنی با ثبت درخواست و ارسال مدارک در بخش ثبت درخواست به صورت موثر تری مساله خود را مطرح کرده و پاسخ دقیق تری بگیرید.

در وبلاگ این سایت نیز مقالات بسیار مفیدی منتشر می شوند که خواندن آن ها بسیار اثربخش است.

یکی از خدمات جذاب این سایت ارائه ماشین حساب حقوقی است. به این معنا که شما پیش از هر اقدامی می توانید هزینه کاری که می خواهید انجام دهید را با فاکتورهایی که این سایت به شما یادآوری می کند محاسبه کنید. که خب بسیار در برنامه ریزی ها کمک تان خواهد کرد. وکلا و مشاوران برتر این سایت همگی ساکن تهران نیستند و شما می توانید با انتخاب وکیل بومی که شناخت بهتری از شهر و بافت فرهنگی محل سکونت شما دارد همکاری را شروع کنید و البته رزومه کامل آن ها را بررسی کنید.

جمع بندی

در این مقاله با بهترین سایت های وکیل آنلاین که خدمات غیرحضوری مشاوره حقوقی را ارائه می دهند و ویژگی ها و مزایای هریک از این سایت ها آشنا شدید. گرچه این لیست حاوی بهترین هاست اما باز هم بررسی نهایی و تصمیم و انتخاب مبنی بر نیاز مشتری بر عهده خود شماست. بهتر است پیش از انتخاب تمام قوانین و شرایط سایت ها را بخوانید. اگر سوالی در ذهن دارید می توانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید. فراموش نکنید که همواره و برای تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید روی همکاری تیم تاس حساب کنید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید