سئو

معرفی شبکه اجتماعی لینک دین و شروع کار با لینک دین- قسمت سوم

افزایش فالوور در شبکه اجتماعی لینک دین

همان طور که در م گفته شد

مانند فیس بوک و توئیتر برای پیدا کردن فالوورها رویه جداگانه ای نسبت به لینک دین دارند،آنها با تمرکز بر تولید محتوا و همچنین بودن در دسترس از طریق پست‌ها اقدام به پیدا کردن فالوور می‌کنند، در مورد لینکدین اما این قضیه نیارمند صرف کمی وقت و حوصله در پیدا کردن دوستانتان هست، لینک دین در قسمت My Network در بالای صفحه پروفایلتان افرادی را در اختیارتان خواهد گذاشت و شما می‌توانید با دیدن پروفایل و رزومه کاریشان آن‌ها را به دوستی دعوت کنید و یا آن‌ها را در لیست فالوو شدگان خودتان قرار بدهید.

بازاریابی محتوا در لینکدین

یکی از اهدافی که در در لینکدین می‌توان در نظر گرفت آن است که شما از طریق افزایش فالوور می توانید مخاطبان بیشتری را با خدمات و محصولات خود آشنا کنید. یک سری نکات کلیدی و کسب یک سری اطلاعات کاربردی برای کسانی که در لینکدین تازه کار هستند می‌تواند سطح کیفی صفحه اجتماعی شان را ارتقاء ببخشد و به همین روش می تواند کسب و کار خود را توسعه دهند.

دقت داشته باشید در ابتدای کار که تمام صفحات و بخش های صفحه لینکدین شما تکمیل شده است و به میزان کافی جذاب و اغوا کننده است! به این شکل شما می‌توانید از طریق اطلاعات کاملی که درباره صفحه خود گذاشته‌اید 30 درصد بازدید را از صفحه خود بالا ببرید. پس به این شکل احتمال اینکه کاربران دکمه فالو را بزنند بیشتر می‌شود.

لینکدین خود را بهینه کنید

اگر به تازگی صفحه‌ای در لینکدین ساخته اید ما به شما راهکارهایی ارائه می‌دهیم تا در صفحه لینکدین فالوور پیدا کنید و صفحه خوبی داشته باشید.

حتما می‌دانید که صفحات وب‌سایت خود را می توانید بهینه کنید و قوانین سئو را در آن اعمال کنیدو شما می توانید این شبکه اجتماعی را نیز برای موتور های جستجو مثل گوگل و بهینه کنید. بهتر است در این زمینه مقالات آموزشی بهینه سازی و سئو را برای لینکدین مطالعه کنید تا خیلی زود به نتیجه برسید.

برگ برنده شما کارمندان شما هستند! آن ها را با این شبکه اجتماعی که مربوط به کسب و کارتان می‌باشد درگیر کنید و از آن‌ها بخواهید برای کسانی که به این حوزه علاقه دارند مطالب و پست های شما را به اشتراک بگذارند. کارمندان با تگ کردن صفحه شما گام موثری برای پیشرف صفحه اجتماعی شما خواهند شد. هر کارمند می‌تواند یک ارتباط جدید با فرد دیگر بگیرد و به همین شکل گستره افراد بیشتر شود.

محتوا گذاری و پست گذاری مداوم

حتما اگر وب سایتی دارید و در آن در حوزه کسب و کارتان می‌کنید از دکمه فالو استفاده کنید یعنی آن را به وب‌سایت خود اضافه کنید و کاربران را تشویق کنید برای مطالعه مطالب جذاب‌تر و خواندنی به لینکدین شما مراجعه کنند.

محتوا گذاری و پست گذاری مداوم برای جذب فالوور از اهمیت بالایی برخوردار است . باتوجه به گزارشات بدست آمده صفحاتی که حداقل به شکل هفتگی پست جدید آپلود می کنند دوبرابر اعضای بیشتری را به خود جذب می کنند و گستره مخاطبان بیشتری پیدا می‌کنند. پس به خاطر داشته باشید برای همیشه صفحه لینکدین خود را با پست به روز نگه دارید.

از مشتریان خود یاری بگیرید

حتما اگر کیفیت خدمات و محصولات شما بالا باشد و مشتریان را راضی نگه دارد آن‌ها نیز مایل به یک همکاری دو جانبه می‌شوند و شما می توانید از آن‌ها بخواهید با تگ کردن و فالو کردن شما از برندتان حمایت کنند.

همیشه در حال بررسی آمارها و تحلیل هایی باشید که خود لینکدین در اختیار شما قرار می دهید . از این طریق می توانید متوجه شوید که مخاطبان شما چه مطالبی را بیشتر دنبال کردند و برایشان جذاب تر بود.

برای آشنا شدن با دیگران در این فضای مجازی باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، برایشان پیام بفرستید و یا به آن‌ها ایمیل بزنید، چگونه می توانید در لینک‌دین پیام بفرستید؟ این چیزیست که در این قسمت به آن پرداخته‌ایم

فرستادن پیام در لینک دین:

شما از چند طریق می توانید برای دوستانتان پیام بفرستید:

فرستادن پیام از طریق صفحه پیام ها (Messaging) :

  • نام دریافت کننده پیام را وارد کنید(شما می‌توانید پیامتان را برای 50 نفر همزمان بفرستید، در قسمت بعدی ارسال به چند نفر را آموزش خواهیم داد)

  • پیش نویس پیامتان را آماده کنید(می‌توانید به آن تصویر و یا فایل اتچ کنید)

فرستادن پیام در شبکه اجتماعی لینک دین از طریق صفحه اتصالات connections:

  • پس از آن با فشردن کلید send پیامتان را ارسال کنید

فرستادن پیام از طریق صفحه پروفایل

  • پیامتان را تایپ کنید

  • دکمه ارسال را بزنید

چگونه برای چندین نفر در شبکه اجنماعی لینک دین به طور همزمان یک پیام را ارسال کنیم:

  • روی دکمه Compose کلیک کرده و در قسمت نام گیرنده آن‌ها را نایپ کنید شما می توانید تا 50 نفر را برای فرستادن پیام پیدا کنید، و انتخاب کنبد

  • پیامتان را تایپ کنید و گزینه ارسال را بزنید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید