سئو

معرفی یک پادکست آموزشی در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ

جو پولیزی و رابرت رز (Joe Pulizzi and Robert Rose) مدت‌ها است که در پادکستی فوق العاده در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارند و هفته به هفته اخبار این حوزه را نشر می‌دهند. اگر فعالیت‌های شما به گونه‌ای است که دیجیتال مارکتینگ؛ تولید و بازاریابی محتوا بخش اعظم آن را تشکیل می‌دهد؛ می‌توانید روی این پادکست حساب ویژه‌ای باز کنید. در ادامه با شرح و تفصیل بیش‌تری راجع به برنامه‌های این پادکست توضیح داده می‌شود.

در هر قسمت اطلاعاتی با طبقه بندی زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت

به طور کلی سعی می‌شود به آخرین تحقیقات و یافته‌های علمی در زمینه دیجیتال مارکتینگ پرداخته شود. در این زمینه از کلی گویی پرهیز می‌شود و نمونه‌هایی ارائه می‌شود. به بیان دقیق بحث می‌شود که آیا روش‌های جدید نمونه عینی دارند و می‌توان از آن‌ها امید اثر بخشی داشت یا خیر. یک قسمت دیگر پیش بینی روند فعالیت‌های برندهای مشهور است. یعنی سعی می‌شود بر پایه یافته های علمی؛ و تجارب اندوخته شده، پیش بینی شود که آینده فعالیت برندهای مختلف چه گونه است. اما بخش بسیار جالب برنامه استفاده از ؛ پاسخ گویی به سوالات و به طور کلی ایجاد ارتباط مفید با مخاطبان است.

نکته دیگر می‌تواند مورد اشاره قرار بگیرد معرفی؛ و برگزاری کلاس‌های آموزشی است. به این صورت که زمان و مکان اطلاع داده شده و با رجیستر کردن می‌توان در آن ها حضور یافت (تنها در ایالات متحده ی امریکا).

راه های ارتباطی

در صورتی که حرفه ای هستید می توانید در توییتر با هشتگ #ThisOldMarketing و یا با ایمیل فرستادن به آدرس الکترونیکی ThisOldMarketing@contentinstitute.com موضوعات؛ سوالات و به طور کلی مطالب خود را با دست اندرکاران این مجموعه مطرح کنید. یکی از نویسندگان هم با نام در توییتر قابل دسترسی است.

امکان استفاده از محتوا

در صورتی که به دنبال استفاده به صرفه؛ و با کیفیت از محتوای آماده هستید هم می‌توانید به قسمت Storyblocks مراجعه کنید. به بیان کلی اگر در کسب و کار خود به عکس، تصویر، موزیک و هر گونه محتوایی احتیاج دارید، می‌توانید به راحتی گزینه‌های بی شماری را در اختیار بگیرید. برای این کار به رفته و به منبعی پرشمار از داده ها دسترسی داشته باشید.

کدام بستر برای بازاریابی دیجیتال بهتر است؟

به همین دلیل ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی به اصلی‌ترین شرکت های بزرگ و کوچک تبدیل شده اند.

  • جوانه اجتماعی

  • واینگ

  • ووباکس

  • نانیگان

  • ویرایشگر قدرت فیس بوک

  • پلت فرم بومی توییتر

  • HubSpot

  • MailChimp

پادکست دیجیتال چیست؟

پادکست که از اصطلاح پخش پخش می‌شود ، یک پرونده رسانه دیجیتال است که از طریق اینترنت توزیع می شود و از طریق یک دستگاه پخش رسانه قابل حمل (مانند iPod) یا از طریق رایانه شخصی به آن گوش می‌شود. پادکست ویدیویی (گاهی اوقات به vidcast یا vodcast کوتاه می‌شود) اصطلاحی است که برای تحویل آنلاین کلیپ ویدیویی بصورت تقاضا استفاده می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

چگونه بازاریابی پادکست را شروع کنم؟

در اینجا یک جمع بندی سریع آورده شده است:

  1. قبل از راه اندازی پادکست خود، یک لیست ایمیل یا لیست ارتباطی ایجاد کنید. …

  2. قبل از شروع ، 3-5 قسمت پادکست را ضبط کنید.

  3. تاریخ راه اندازی را انتخاب کنید. …

  4. دارایی هایی مانند تصاویر ، کلیپ ها و نقل قول های قابل اشتراک ایجاد کنید.

  5. روز راه اندازی

  6. به لیست خود پیام دهید تا از آنها بخواهد گوش دهند و مرور کنند.

  7. انتشار قسمتهای جدید را به طور مداوم ادامه دهید.

از کجا می‌توانم دیجیتال مارکتینگ را تمرین کنم؟

منابع زیر رایگان هستند و می‌توانند هر آنچه را که باید در مورد PPC بدانید را به شما آموزش دهند: Google Academy for Ads – دریافت گواهینامه Google برای PPC Ads (رایگان) Google Digital Garage – دوره های بازاریابی آنلاین توسط Google (رایگان) راهنمای Google Ads – چگونه برای شروع با Google Ads (رایگان)

آیا بازاریابی دیجیتال آسان است؟

خبر خوب این است که شروع کار با بازاریابی دیجیتال نسبتاً آسان است. بیشتر سیستم عامل‌های تبلیغات آنلاین ثبت نام و ایجاد اولین کمپین شما را آسان می‌کنند (به هر حال نحوه کسب درآمد آنها است). در اینجا چند لینک به راهنماهای مبتدی برای چندین استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود دارد: تبلیغات جستجوی پولی.

چه مواردی برای بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است؟

بازاریاب‌های دیجیتال باید در توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و ترسیم بینش…. نحوه شکل گیری داده ها و ایجاد تجربه مشتری در سیستم عامل‌ها و کانال‌ها، مهارت کافی داشته باشند. آنها نیاز به تسلط بر چندین ابزار از جمله GoogleAds ، Facebook Ads و تبادل آگهی‌های مختلف دارند.

چرا پادکست‌ها اینقدر محبوب هستند؟

با شلوغتر شدن دنیا، قالب پادکست به طرز باورنکردنی محبوب شده است. محتوای صوتی به شنونده امکان انجام چند کار را می‌دهد. یک مطالعه اخیر نشان داد که در حالی که 49٪ گوش دادن به پادکست در خانه اتفاق می‌افتد، 22٪ هنگام رانندگی، 11٪ در محل کار و 8٪ هنگام ورزش اتفاق می‌افتد.

3 دلیل محبوبیت پادکست چیست؟

پاسخ‌ها ساده، در عین حال بصیرت آور هستند.

پادکست ها امکان انجام چند وظیفه را دارند. دلیل اصلی محبوبیت پادکست ها این است که به مخاطبان خود اجازه می دهند در وقت صرفه جویی کنند …

گوش دادن به پادکست راهی آسان برای آگاهی از آخرین اخبار و رویدادها است …

پادکست سرگرم کننده است.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید